Waarom niet voor langer? Vind je horeca echt toffer?quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende: [..] Lunchroom laatste jaren bioscoop was wel leuk voor zo lang.
Wat een vraagquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:10 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waarom niet voor langer? Vind je horeca echt toffer?
Ja en meer mensenquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:10 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
weet niet, wat doe je dan zoal? houd echt van bios en films dus wellicht een geromantiseerd beeld van er werken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat een vraagbioscoop is toch fucking saai om te werken.
Soms is het gewoon ook een kwestie van moeten he. Of denk je dat gemeentewerkers vroeger tegen hun vaders aan het fantaseren waren over het vuilnis ophalenquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:10 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
tru maar dacht te lezen dat ie horeca toffer vond dan bios.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms is het gewoon ook een kwestie van moeten he. Of denk je dat gemeentewerkers vroeger tegen hun vaders aan het fantaseren waren over het vuilnis ophalen
Zal ongetwijfeld ook wel aan het soort horeca liggen of het leuker is of niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
tru maar dacht te lezen dat ie horeca toffer vond dan bios.
Weet ik veel, maar echt heel boeiend zal het niet zijn. Vooral veel schoonmaken en stofzuigen. Heb je die oppervlakten gezien mijngod.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:22 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
weet niet, wat doe je dan zoal? houd echt van bios en films dus wellicht een geromantiseerd beeld van er werken.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
verlof afgekeurd. Rip. Bezichtiging gaat niet door
Zit wat in, bedankt voor de realiteitscheck.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar echt heel boeiend zal het niet zijn. Vooral veel schoonmaken en stofzuigen. Heb je die oppervlakten gezien mijngod.
Posters verwisselen. Mensen in en uit laten. Jottum.
quote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik luister muziek van Alexis Ffrench
Is goed maatquote:
quote:
Dan hebben ze de juiste modquote:
Zal best, post daar nietquote:
Dat valt reuze meequote:
quote:
Is gewoon een prima doordacht statementquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lijkt wel of jij al jaren ongesteld bent
Gezellig zo met z'n tweetjes hèquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:35 schreef 00wildchild het volgende:
Heb me zelfs opgemaakt moet niet gekker worden
Weet je al wat je gaat kiezen? Kipsate is altijd lekker hequote:
FOKITPOKITquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon een prima doordacht statement
Dag Slettoquote:
Waar heb jij het overquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat kiezen? Kipsate is altijd lekker he
Dacht dat je uit eten was met wilde kindquote:
Niet veel. Voel me nog steeds niet zo lekkerquote:
aai over je bolquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel. Voel me nog steeds niet zo lekker
Sorry. Welke euroknaller kiezen jullie?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè alsof het wij ergens zouden eten waar ze kipsatè serveren
Een Italiaans driegangen proefdiner met secco en vino.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry. Welke euroknaller kiezen jullie?
Dat is duurder dan kipsate hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Een Italiaans driegangen proefdiner met secco en vino.
Bistro is niet echt vreetschuur toch? Gewoon goedkoop eten. Tapas, onbeperkt sushi en wok zijn vreetschurenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik doe niet aan vreetschuren.
Nee een Bistro is wel leuk. Maar dat is hier ook gewoon best wel goed. Hebben goede uitbaters zitten waar ik woonquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bistro is niet echt vreetschuur toch? Gewoon goedkoop eten. Tapas, onbeperkt sushi en wok zijn vreetschuren
Mensen die niet menu van tevoren bekijken en dezelfde keuzes als altijd makenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat kiezen? Kipsate is altijd lekker he
Dit sowieso ja. Eindeloos twijfelen over je keuze.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet menu van tevoren bekijken
Al word ik soms wel zenuwachtig van die serveersters als je inderdaad niet binnen 2-3 minuten wat kiestquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit sowieso ja. Eindeloos twijfelen over je keuze.
Ik kom later wel terugquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al word ik soms wel zenuwachtig van die serveersters als je inderdaad niet binnen 2-3 minuten wat kiest
zo irritant jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en dan vergeet ze je voor de komende 20 minuten
Ja daarom ging ik nooit uiteten op zaterdagavond, want te veel van die tijdsslot dingenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zo irritant ja
Zeker als je met tijdslot zit en pas na 3 kwartier je drankje hebt
Ik probeer er echt zo min mogelijk mee bezig te zijn tbhquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom ging ik nooit uiteten op zaterdagavond, want te veel van die tijdsslot dingen
Tevens dit topic lolololol
NWS / Minneapolis schaft politie af
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer er echt zo min mogelijk mee bezig te zijn tbhDit jaar kan je het best gewoon schriftelijk afdoen.
Al ben ik wel druk bezig met huisje dus hopelijk zit er aan dit kutjaar nog wel een persoonlijk triomf inquote:
Dat zou zeer positief zijn. Huis met tuin?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al ben ik wel druk bezig met huisje dus hopelijk zit er aan dit kutjaar nog wel een persoonlijk triomf in
Nee, dat gaat hem denk ik niet worden. Zou ik erg leuk vinden maar ik wil naar Utrecht en daar zit je sneller aan een studio/appartementquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou zeer positief zijn. Huis met tuin?
oh op die manier, nou ja Utrecht is best lastigquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem denk ik niet worden. Zou ik erg leuk vinden maar ik wil naar Utrecht en daar zit je sneller aan een studio/appartement
Valt opzich mee. Nu ik er wat meer mee bezig ben krijg ik best veel opties nog wel. Meer dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh op die manier, nou ja Utrecht is best lastig
Dat is ook wel belangrijk jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt opzich mee. Nu ik er wat meer mee bezig ben krijg ik best veel opties nog wel. Meer dan ik had verwachtMja niet alles is juiste prijsklasse ook
Hey Flippiequote:
Dag dagquote:
Ik had net echt een bizarre nachtmerrie (ja ik viel al in slaap)quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg goed!! Met jou?
[..]
Skyyyyy hallo vriend
Flips kan best eng zijn ja als ze in je dromen verschijnt jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had net echt een bizarre nachtmerrie (ja ik viel al in slaap)
Maat👊quote:
Fijn om te lezen, hier ookquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg goed!! Met jou?
[..]
Skyyyyy hallo vriend
Nog enger irlquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flips kan best eng zijn ja als ze in je dromen verschijnt ja
Wat voor?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had net echt een bizarre nachtmerrie (ja ik viel al in slaap)
Wat is dezequote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flips kan best eng zijn ja als ze in je dromen verschijnt ja
Was echt een heel gelaagde nachtmerrie waad ook nog dingen uit andere nachtmerries inzaten. Kon bijna een film zijn, ik was echt impressed.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Wat is dezeIk maak altijd scherpe opmerkingen
Hallo
Dat klinkt niet echt goed. Alsof je wakker wordt en dan nog steeds in een nachtmerrie zit en dan niet meer weet of je wakker bent of nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was echt een heel gelaagde nachtmerrie waad ook nog dingen uit andere nachtmerries inzaten. Kon bijna een film zijn, ik was echt impressed.
Het zijn de Goden die een foto maken van je goddelijke verschijningquote:
Over fotos gesproken ik zag vanochtend een paar reacties op mijn foto van jou en ik was triggered.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt goed. Alsof je wakker wordt en dan nog steeds in een nachtmerrie zit en dan niet meer weet of je wakker bent of niet
[..]
Het zijn de Goden die een foto maken van je goddelijke verschijning
Ja zoiets was het ook, maar het begon met een normale droom en langzaam veranderde het in een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt goed. Alsof je wakker wordt en dan nog steeds in een nachtmerrie zit en dan niet meer weet of je wakker bent of niet
[..]
Het zijn de Goden die een foto maken van je goddelijke verschijning
Wel eens over flip of mij?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik droom best regelmatig over fokkers eigenlijk
Over jou niet denk ik, ik heb weleens over Flips gedroomd ja. Heel erotischquote:
herstraten?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat het dit weekend een beetje droog blijft hier, anders kan ik gaan herstraten volgende week
Het terras wat er nu bijna in ligt kan ik er dan weer uithalen en opnieuw inleggen, dan noemen wij herstratenquote:
Ah zoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het terras wat er nu bijna in ligt kan ik er dan weer uithalen en opnieuw inleggen, dan noemen wij herstraten
Ja klopt, maar hoor verschillende verhalen over noodweer morgenavondquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zoVolgens mij best lekker weer morgen, beejte zelfde als vandaag
hehehehehehe hehehehehequote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Over fotos gesproken ik zag vanochtend een paar reacties op mijn foto van jou en ik was triggered.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zoiets was het ook, maar het begon met een normale droom en langzaam veranderde het in een nachtmerrie.
Einde was wel grappig her was niet heel eng. Was vooral onder de indruk over de plottwists, acteerwerk en verhaallijn in mijn droom
Nee maar het was echt vlak voor ik op fok kwam. Ik had jullie even nodigquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehehehehe hehehehehe
[..]heb je het opgeschreven?
En was niet lief ben nu zeer onzekerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehehehehehe hehehehehe
[..]heb je het opgeschreven?
Dat is ergens altijd wel genieten ja, rij de buien soms wel achterna of tegemoetquote:
ohhhhquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee maar het was echt vlak voor ik op fok kwam. Ik had jullie even nodig
oh echtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En was niet lief ben nu zeer onzeker
Daar hoopte ik vooral pquote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh tuurlijk niet moest wel lachen(en klein btj triggered)
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 00:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
Etto, jouw beeldje zal ik nooit neerhalen
Nietsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ga jij doen op deze zaterdag morti
quote:
Dat snap ik ook niet helemaal neequote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Leuk hoor. 24 uur lang naar F1-spelletje kijken
ja is echt nerdjesshit, wielrennen voor millenialsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Het verschil tussen F1 en endurance niet kennenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Geen zorgen maat. Ik kijk nu ook vriend.quote:
Je moeder weet genoeg over mijn endurance kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verschil tussen F1 en endurance niet kennen
[..]
Geen zorgen maat. Ik kijk nu ook vriend.
Alonso eruitquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verschil tussen F1 en endurance niet kennen
[..]
Geen zorgen maat. Ik kijk nu ook vriend.
Je gaat helemaal het verkeerde pad opquote:
@haags_kwartiertje was degene die zich racistisch uitlietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat helemaal het verkeerde pad op
Ook al transfoob door Nikkie de Jager recalcitrant hem te noemenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje was degene die zich racistisch uitliet
Red flagquote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Alonso eruit
Echt een mongool
Gp2 fuel
wie heeft iets banbaars gedaan danquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Krijgen mods weleens een ban?@:Solotovski @:Amarantha @:ChevyCaprice
Vroeg ik me gewoon afquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wie heeft iets banbaars gedaan dan
Volgens mij is alleen @Tjacka dat gelukt maar dan noem je ook wel een debielquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Kan wel alleen ik kan me helaas wel gedragen (meestal)quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:09 schreef Fok-it het volgende:
@Solotovskiquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wie heeft iets banbaars gedaan dan
Mja, veel heftige dingen kan je ook niet over Max Verstappen melden waar je een ban voor kan krijgenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan wel alleen ik kan me helaas wel gedragen (meestal)![]()
Heel raar trouwens, ik krijg geen melding als ik hier word gementiond.
(lol)quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, veel heftige dingen kan je ook niet over Max Verstappen melden waar je een ban voor kan krijgen
Haags inderdaad eerder. Die gedraagt zich af en toe wel echt als een debiel in NWS, maar komt er waarschijnlijk mee weg omdat hij mod isquote:
En vanwege white privilegequote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haags inderdaad eerder. Die gedraagt zich af en toe wel echt als een debiel in NWS, maar komt er waarschijnlijk mee weg omdat hij mod is
quote:
Integendeel; omdat ik walg van racisme walg ik van alle vormen van racisme.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
Kijk Etto hier even de white supremacist uithangen
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
Kijk Etto hier even de white supremacist uithangen
Nee natuurlijk niet, super anti-paaps die clubquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad
@:ettovanbelgie
Hey Etto, vanavond weer clubavond bij de KKK zeker?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad
@:ettovanbelgie
Hey Etto, vanavond weer clubavond bij de KKK zeker?
Ben wel een beetje klaar met dat gedweep met de zorgquote:
Maf cluppie is dat hè? Met die mutsjesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, super anti-paaps die club
Dat hebben maffe clubjes kennelijk gemeen; zie Black Israelitesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maf cluppie is dat hè? Met die mutsjes
Rot op. Solo gedraagt zich de laatste tijd echt als een mega debiel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haags inderdaad eerder. Die gedraagt zich af en toe wel echt als een debiel in NWS, maar komt er waarschijnlijk mee weg omdat hij mod is
Wtfquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rot op. Solo gedraagt zich de laatste tijd echt als een mega debiel.
Maar die is geen mod meerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rot op. Solo gedraagt zich de laatste tijd echt als een mega debiel.
Jaquote:
Mods zijn nooit gewoon userquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh maar het is wel een mega debiel. Haags is in nws gewoon user
Si signore, en witvisquote:
Wat heb jij gegeten dan toen je in Portugal werkte? Brood met pindakaas?quote:
quote:
Daar hebben ze geen paella debielquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten dan toen je in Portugal werkte? Brood met pindakaas?
quote:
Pak hemquote:
Niet iedereen met een andere mening is meteen een racist omdat je toevallig een ander kleurtje hebtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
NWS zit echt vol met racisten niet normaal
@:jimmydean
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet iedereen met een andere mening is meteen een racist omdat je toevallig een ander kleurtje hebt
Vies gierig jij. Danny zit al jaren in geldnood. Dat weet iedereenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
» nee, ik wil nu geen uitzondering maken maar gewoon de site bezoeken. <<<
De avond dat ik een abo wou afsluiten kreeg ik een banquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies gierig jij. Danny zit al jaren in geldnood. Dat weet iedereen
Of hij gaat maar eens werken voor zn coronag3ld!!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
FOK! trouwens buiten het weekend om heel veel mobiel, pakt hij daar zijn inkomsten maar van
Terechtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De avond dat ik een abo wou afsluiten kreeg ik een ban
Hebben ze weer jouw posts verwijderd in NWS?quote:
Ik heb mijn leven gebeterd en post nu zoals men in NWS graag zietquote:Op zondag 14 juni 2020 15:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hebben ze weer jouw posts verwijderd in NWS?
NWS is sws een slangenkuil, post daar vrij weinig.quote:Op zondag 14 juni 2020 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven gebeterd en post nu zoals men in NWS graag ziet
Maar in COR vroeg ik iemand om hoofdletters en juiste interpunctie te gebruiken. Dat mag blijkbaar niet
op deze manier posten ? mag dan wel ,weer van de mods!!!!
Ook wel verstandig om je als witte man nu even koest te houdenquote:Op zondag 14 juni 2020 16:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
NWS is sws een slangenkuil, post daar vrij weinig.
quote:Op zondag 14 juni 2020 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook wel verstandig om je als witte man nu even koest te houden
Wel Airfryer gekocht zie ik. Kan hij nog meer patat etenquote:Op zondag 14 juni 2020 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
Schotelt YouTube me een braddie video voor.
Wat blijkt. Hij heeft dat fantastische keyboard "verkocht". Oftewel teruggestuurd naar de webshop omdat hij de rekening niet kan betalen
Stuurt hij ook terug en 'koopt' dan een andere bij andere webshopquote:Op zondag 14 juni 2020 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel Airfryer gekocht zie ik. Kan hij nog meer patat eten
Lekker met de vetvlekken nog in het mandje. Zullen ze blij mee zijnquote:Op zondag 14 juni 2020 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuurt hij ook terug en 'koopt' dan een andere bij andere webshop
Braddie heeft een loophole gevonden. Gewoon een maand lang spullen in gebruik nemen en op de valreep terug sturenquote:Op zondag 14 juni 2020 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuurt hij ook terug en 'koopt' dan een andere bij andere webshop
Wat vind je van topaankoop Diemers?quote:
Dit doet hij al jaren @Elanquote:Op maandag 15 juni 2020 11:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Braddie heeft een loophole gevonden. Gewoon een maand lang spullen in gebruik nemen en op de valreep terug sturen
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Braddie heeft een loophole gevonden. Gewoon een maand lang spullen in gebruik nemen en op de valreep terug sturen
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat heb ik welgeteld 3x gedaan de afgelopen 2 jaar. Poepoe. En dat was omdat ze het zelf aanbieden. Want zij zien ook in dat je als consument niet uit kunt gaan van reviews/demo's online dus je krijgt een proefperiode van 30 dagen waarin je het product mag testen. Als het bevalt koop je het, bevalt het niet, doe je dat niet.
Topic is allang dicht toch? Hoe moet ik hem volgen dan.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
Oh dacht elan is als fanatieke volger wel op de hoogte van deze praktijken
Braddie geeft het zelf gewoon toe
[..]
Oh omdat jij ook geld aan hem doneerde dacht ik dat je wel op de hoogte was van alle incrowd weetjesquote:Op maandag 15 juni 2020 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Topic is allang dicht toch? Hoe moet ik hem volgen dan.
Overigens zijn er maar weinig fabrikanten die 30 dagen gratis op proef gebruiken, hij zal wel doelen op de wettelijke bedenktijd van 30 dagen geld terug. Maar dat geldt alleen voor ongebruikte artikelen
Doneer helemaal geen geld debiel.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh omdat jij ook geld aan hem doneerde dacht ik dat je wel op de hoogte was van alle incrowd weetjes
Volgend jaar Diemers, Kelly en Burger op het middenveld.quote:
Degradatiekandidaat nummer 1quote:Op maandag 15 juni 2020 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar Diemers, Kelly en Burger op het middenveld.
Zou het ook bij fok abo kunnenquote:Op maandag 15 juni 2020 18:12 schreef Fok-it het volgende:
Laten we dit ook even bij boeken doen. 30 dagen bedenktijd@:Bol
Beetje ondankbaar. FOK! heeft je enorm veel gebrachtquote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje ondankbaar. FOK! heeft je enorm veel gebracht
Die wettelijke bedenktijd is 14 dagen. Kan ook gelden voor producten die zijn gebruikt. Hangt er maar net vanaf wat er in de algemene voorwaarden staat die niemand leest.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Topic is allang dicht toch? Hoe moet ik hem volgen dan.
Overigens zijn er maar weinig fabrikanten die 30 dagen gratis op proef gebruiken, hij zal wel doelen op de wettelijke bedenktijd van 30 dagen geld terug. Maar dat geldt alleen voor ongebruikte artikelen
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:30 schreef Cachie het volgende:
Moet er nog steeds aan wennen dat FOK! zo dood is.
Moet juist bij jou passen danquote:
En gezien ik wist dat je sarcastisch was is een dood forum dus precies wat bij jou pastquote:
Ja sorry mijn laatste twee hersencellen functioneren ook niet meer als voorheen.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En gezien ik wist dat je sarcastisch was is een dood forum dus precies wat bij jou past
Grapjes of sneren uitleggen is echt heel erg cringe
Deed je ook alweer? Iets met International Business, marketing, sales dingie toch?quote:
Ja, dat was mbo, 4 jaar geleden inmiddels. Tijd vliegt.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed je ook alweer? Iets met International Business, marketing, sales dingie toch?
Ik ben erg meegaandquote:Op maandag 15 juni 2020 19:41 schreef Cachie het volgende:
Maar kudo’s voor jou dat je daar iets van hebt onthouden.
Ga je nog op voor je master of is het nu werken voor je coronageld?quote:
Ja, die ene keer in de partyquote:Op maandag 15 juni 2020 19:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen. Ons feestje samen was echt gezellie
Haha, ja ik heb een baan aangeboden gekregen bij m’n afstudeerstage. Maar start in september wel met m’n master, want die kan ik in 1 jaar halen. Dus wie ben ik dan om daar niet voor te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nog op voor je master of is het nu werken voor je coronageld?
Kan al niet wachten op onze volgende feestquote:Op maandag 15 juni 2020 19:49 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja, die ene keer in de party
[..]
Haha, ja ik heb een baan aangeboden gekregen bij m’n afstudeerstage. Maar start in september wel met m’n master, want die kan ik in 1 jaar halen. Dus wie ben ik dan om daar niet voor te gaan.
Ik ook nietquote:Op maandag 15 juni 2020 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan al niet wachten op onze volgende feest
Niet gelezenquote:Op maandag 15 juni 2020 19:59 schreef JoshCampbell het volgende:
R&P / Vriendschap met iemand die steeds extremer wordt?
Die zou ik lekker skippen.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:59 schreef JoshCampbell het volgende:
R&P / Vriendschap met iemand die steeds extremer wordt?
Ai je hebt gelijk wat betreft de termijnquote:Op maandag 15 juni 2020 19:28 schreef Cachie het volgende:
[..]
Die wettelijke bedenktijd is 14 dagen. Kan ook gelden voor producten die zijn gebruikt. Hangt er maar net vanaf wat er in de algemene voorwaarden staat die niemand leest.
het ding is dat ie goed bevriend is met een andere vriend van me waar we veelal gezamenlijk mee meeten.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zou ik lekker skippen.
Misschien kan je hem aan wat parel-users op FOK! voorstellen
Oh, zo te horen zit hij al op FOK!quote:Op maandag 15 juni 2020 20:41 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
het ding is dat ie goed bevriend is met een andere vriend van me waar we veelal gezamenlijk mee meeten.
is wel bizar dat ie van een toffe gast met rare ideeën is veranderd in een alcoholische junk pauper pvver die alles afschuift op buitenlanders terwijl zelfs z'n ouders zich afvragen waarom ie nog geen klappe heeft gehad.
quote:
Dit is nogal geassocieerd aan een hoop fokkersquote:Op maandag 15 juni 2020 20:41 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
een alcoholische junk pauper pvver die alles afschuift op buitenlanders terwijl zelfs z'n ouders zich afvragen waarom ie nog geen klappe heeft gehad.
nu je het zegt. hij gelooft eveneens in complotten.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dit is nogal geassocieerd aan een hoop fokkers
Primaaaa en daar?quote:Op maandag 15 juni 2020 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoe is het leven in Emmen Grootstad?
uitgeblust maar blij dat het avond is...quote:
Ik had pasta met spinazie en zalm en roomkaas. Jij?quote:Op maandag 15 juni 2020 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uitgeblust maar blij dat het avond is...
wat eten we overigens
broodquote:Op maandag 15 juni 2020 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had pasta met spinazie en zalm en roomkaas. Jij?
quote:
Rarequote:
Heb broodje doner opquote:Op maandag 15 juni 2020 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uitgeblust maar blij dat het avond is...
wat eten we overigens
Jep, een webshop met voedingssupplementen voor paarden. De Paardendrogist geloof ik. Als je paard het niet lust mag je het gratis retourneren. Als webshop ben je daarin wettelijk niet verplicht als een product is verbruikt.quote:Op maandag 15 juni 2020 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ai je hebt gelijk wat betreft de termijn. Veel zaken o.a. Blokker hanteren een termijn van 30 dagen zodoende was ik abuis. Volgens mij moet het artikel wel degelijk ongebruikt zijn. Heb je voorbeelden van shops waar je het na 30 dagen gebruikt mag terugbrengen?
Dit zou mij dus echt nooit lukken aangezien ik verpakkingen altijd verneuk met openenquote:Op maandag 15 juni 2020 23:05 schreef Cachie het volgende:
[..]
Kijk, als Braddie dat keyboard gebruikt maar precies zo kan inpakken als nieuw, dan merkt zo’n webshop het waarschijnlijk niet eens.
voedselverpakkingen zeker ahahahahaquote:Op maandag 15 juni 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou mij dus echt nooit lukken aangezien ik verpakkingen altijd verneuk met openen
Die eet ik gewoon op zonder open te makenquote:Op maandag 15 juni 2020 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
voedselverpakkingen zeker ahahahaha
quote:Op maandag 15 juni 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die eet ik gewoon op zonder open te maken
Hier sta ik niet van te kijken. Jij kan echt niks.quote:Op maandag 15 juni 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou mij dus echt nooit lukken aangezien ik verpakkingen altijd verneuk met openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |