Die twee vermijden danquote:Op donderdag 11 juni 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik praat hier in Vlaanderen ook gewoon Hollands, met een vleugje Dordts er doorheen. Niet te plat natuurlijk, maar dat geldt andersom ook. Twee mensen in het dorpsdialect zijn niet te volgen.
Gevoelsmatig welquote:Op donderdag 11 juni 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met een mondkapje nog wel, dat lijkt me echt raar, dat je niet echt goed kan zien hoe het dan bij je gezicht staat qua kapsel![]()
En je bent nu helemaal kaal dus?
Ik ben schoon terug.quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja nu willen we jullie vooral schoon terugzien he?
Ik geloof niet dat ze zo heten, maar die jaquote:
Ik denk te begrijpen wat hier staatquote:Op donderdag 11 juni 2020 20:40 schreef Cee het volgende:
Slaoi meej aai meej juin meej čerrepel.
@:Arizona ik zeej keitrots op oe.
En doe mennene Mexicano.quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:40 schreef Cee het volgende:
Dank oe wa!quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:40 schreef Cee het volgende:
quote:
Ah, insmeren dan maarquote:
Nee, Keesquote:
OH die uitspraak ken ik!quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:40 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaquote:
Aan de linkerkant bij het portret van de Sim. En hij was gewoon binnen, toen ik die melding kreeg.quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij "Fun" of bij "Environment"?
Want dat eerste heeft er vooral mee te maken met of de Sim wat leuks te doen heeft (tv, spelkasten, lezen, sporten, woohoo).
Dat tweede is vooral of de omgeving schoon is en aangenaam qua temperatuur. Maar dat laatste krijg je sowieso nooit écht goed door de hele tijd buiten te zijn, zelfs met buitenkleding.
Toen hier in maart het chipsschap was leeggehamsterd was s&v nog wel te krijgen. Best grappig om te zienquote:Op donderdag 11 juni 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Valt me echt mee hoeveel medestanders er zijnHet is natuurlijk geen standaard-smaak
Heb jij ook Sims 2?quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan de linkerkant bij het portret van de Sim. En hij was gewoon binnen, toen ik die melding kreeg.
Sims 4 heb ik het over.quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb jij ook Sims 2?
Want dan heb ik dat nooit gezien kennelijkEven checken dan zo of ik dat ook zie
quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen hier in maart het chipsschap was leeggehamsterd was s&v nog wel te krijgen. Best grappig om te zien
Ahhhhh dat verklaart een hoop! Ik dacht even dat jij ook 2 had, maar dan ben ik waarschijnlijk in de war met Guana.quote:
Ja, ik heb 2 ook, maar dat speel ik al heel lang niet meer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhhhh dat verklaart een hoop! Ik dacht even dat jij ook 2 had, maar dan ben ik waarschijnlijk in de war met Guana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |