vind het zoveel chiller, games die op die watchlist staan via mp voor 2-3 tientjes kopen en weer voor 2-3 verkopen na uitspelen. prima om zo te gamenquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Skere tata zijn
Nee maar idd soms ontkom je niet aan fysieke media. Maar de tijd van rijen doosjes in kasten heb ik wel gehad, het liefst alles digitaal
Erg teleurstellend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gisteren gekeken, 4x reclame in 2 uur.
En alles rekken
Deze houden we wer even in voor over 2 uurquote:
Ik hoop vooral dat Mark Cerny komt vertellen hoeveel floating point operations per seconde de SoC levert en hoe de SSD met Non-Volatile Memory Host Controller Interface Specification daarvan profiteertquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel je voor dat ze geen prijs en datum noemen. Gaan we dan de straat op?
Beeldenstorm 2.0quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet lachen om je post maar ga de Dixons leegroven als dit gebeurt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Mark Cerny komt vertellen hoeveel floating point operations per seconde de SoC levert en hoe de SSD met Non-Volatile Memory Host Controller Interface Specification daarvan profiteert
Demonstreren Plunderenquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koptelefoon klaar?quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:43 schreef Jimbo het volgende:
Zo hij staat aan hier op de PS4, dat ding vloog bijna op bij evens/twitch/youtube
MAAAAR we zitten er klaar voorGodverdomme zin an, beter komt er nog wat leuks uit.
Youtube op tv in 4k. Zoals het hoortquote:
Hij staat talloze keren in dit topic luiwammes, zelfs in de OPquote:
Idd wth, dacht dat die op de fles was gegaan paar jaar geledenquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, sinds wanneer bestaat Dixons weer?
En Danny pakt direct die kans met affiliate linksquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Idd wth, dacht dat die op de fles was gegaan paar jaar geleden
Edit: even opgewikipedia'd, schijnbaar alleen nog webwinkels
Verkeerde stream straks, laten ze alle scenes van TLOU2 zien, spoilers, alles.quote:
Heb je je lenzen in?quote:
4chan zoom meeting invasionquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkeerde stream straks, laten ze alle scenes van TLOU2 zien, spoilers, alles.
quote:
Dat zou dan oud-nieuws zijnquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkeerde stream straks, laten ze alle scenes van TLOU2 zien, spoilers, alles.
Zou wel gruwelijk zijn.quote:
nee, die %$#%# ps4 ondersteunt mn koptelefoon nietquote:
Nou ja, ik hoef niet eens meer te kijkenquote:
Dan trekken we massaal standbeelden van de dam af!quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die zijn de straat op, demonstreren tegen alles.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar zijn die miljoenen Nederlanders dan @:NPO1
alles voor die centjesquote:Op donderdag 11 juni 2020 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Danny pakt direct die kans met affiliate links
Same. Wat als ik op laptop aanzet met koptelefoon en dan kijk op ps4?quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, die %$#%# ps4 ondersteunt mn koptelefoon niet
quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef niet eens meer te kijken
als je nu ook nog een canonlover was dan konden we lullenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |