Ze hadden echte Hollandse nieuwequote:
Dan lust je dus geen koffie, kan gebeuren.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik drink sinds kort mijn koffie zwart overigens en ik moet zeggen dat het nog niet helemaal bevalt vooralsnog.
Kom maar door haters.
@El-Stinho check deze gastquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Ik drink sinds kort mijn koffie zwart overigens en ik moet zeggen dat het nog niet helemaal bevalt vooralsnog.
Kom maar door haters.
Nouja ik vind het wel lekker, ik had altijd maar een half theelepeltje suiker erin maar toch mis ik dat wel nog steeds. Had verwacht dat het sneller zou wennen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan lust je dus geen koffie, kan gebeuren.
vind koffie nog altijd kkgoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Kom maar door haters.
Gewoon cappuccino, je bent toch geen voetvolkquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
Kom maar door haters.
Ik treed niet in conclaaf met @Caland .quote:
Ik vind hem soms ook eng.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik treed niet in conclaaf met @:Caland .
Dat vind ik maar heel soms lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon cappuccino, je bent toch geen voetvolk
Ik weet van wie ik de volle laag wel of niet wil krijgen.quote:
Vooral Niels voegt echt wel wat toe. Dit weet heel veel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh wist niet dat die sidekicks ook konden praten. Ik dacht dat die alleen maar 'hahahahahahah' deden.
doe mijn bestquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven typisch
Er zijn al genoeg anderen!!!
Zou je Celine raken?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nieuwslezeres Celine Huijsmans: “En gaat hij Zwarte Piet nog in zijn gezicht trappen?”
CELINEGENOT @:zipportal
Wij trappen hier niet in. We weten dat je een proleet bent, maar hier vallen we niet voor. Volgende keer beter maat.quote:
Mietjequote:Op donderdag 11 juni 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat verslaafd?
Krijg hoofdpijn na een dag geen koffie.
Ja, iemand die nee zegt geloof ik niet. (of is gay)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je Celine raken?
@:jr-style-93
Ach Drizzt beweert ook dat hij Nicki Minaj niet zou doenquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, iemand die nee zegt geloof ik niet. (of is gay)
Daar zou hij zijn bed niet voor uitkomen? (of mogen ze hem daar niet wakker voor maken?)quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Drizzt beweert ook dat hij Nicki Minaj niet zou doen
hij is allergisch voor plasticquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Drizzt beweert ook dat hij Nicki Minaj niet zou doen
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zou hij zijn bed niet voor uitkomen? (of mogen ze hem daar niet wakker voor maken?)
quote:
"het is van ajax dus ik vind het niet mooi!!!"quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja smaakloze mensen vinden het vast mooi.
Door de oude ook heen gezakt gewoon die smerige bigquote:
Echt hé.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
"het is van ajax dus ik vind het niet mooi!!!"
Echt, hoe zielig
Jij gelooft niet dat Caland voor zichzelf kan denken?quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, hoe zielig
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat Stijn dat je deze grappen ten overvloede tegenkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
De ''Haha Jesus Corona heet Corona hahahaha'' woordgrappen moeten nog erger zijn dan de pandemie zelf.
Ik vind de shirts van willem 2 meestal wel nice.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal een review geven.
2/10
Ik vind het gewoon geen mooi shirt, René. Dat heeft verder weinig met het logo te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, hoe zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |