Ik ga alleen opdringen dat jij dit topic verlaat en nooit meer terugkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar mag je natuurlijk gebruik van maken wanneer jij de ts bent, ik hoop niet dat jij andere users jouw op gaat opdringen.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er wordt eenmalig een beetje energie in een op gestoken, dat siert die persoon uiteraard, wat natuurlijk geen invloed heeft op een andere ts.
De wereld is van ons allemaal lenny, kijk jij het nieuws niet?
Niet gelezenquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar mag je natuurlijk gebruik van maken wanneer jij de ts bent, ik hoop niet dat jij andere users jouw op gaat opdringen.
Donderstraal gewoon een end op.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Boekarestquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wizzair genot.
Ik ga nog wel eens naar Boekarest.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga alleen opdringen dat jij dit topic verlaat en nooit meer terugkomt.
quote:
Allemaal jullie tyfusbek houden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijf eens met je poten van de OP af, neger.
Wel zonder make-up.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er toch even een paar experts bij.
Zijn dit vrouwen?
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Dan heb ik tenminste wat te eten in de isolatie.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:44 schreef Tjacka het volgende:
Scrupuleus mag van mij schaamluis krijgen
Ook niet om een post van mijquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog nooit om een post van Scrupuleus kunnen glimlachen.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal jullie tyfusbek houden.
Post van ggmm niet gelezen.
Ik ben tenminste wel een moderator die op de juiste momenten ingrijpt!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijf eens met je poten van de OP af, wegwerpproduct.
Toen je dit typte klonk het in je hoofd vast grappig.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is het resultaat van een soa test van je moeder.
portugal lijkt me wel watquote:Op donderdag 11 juni 2020 08:19 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-met-40-procent.html
@:atypisch
Moeten dit kuut land verlaten!
Daar heb jij vast ervaring mee.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen je dit typte klonk het in je hoofd vast grappig.
hoe weet je datquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven, behalve de dood.
Sevilla - Betisquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel in het zuiden, ben je in een 1/1,5 uurtje in SevillaGOD @:el-stinho
0% belasting op bitcoin transacties en holdings in portugalquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel in het zuiden, ben je in een 1/1,5 uurtje in SevillaGOD @:el-stinho
Kast.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:17 schreef Doublepain het volgende:
Jongens goed nieuws
Mijn kast is kapot gegaan!!!
Nah.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:24 schreef aTypisch het volgende:
stelling:
portugal is chiller dan spanje
Wist je dat je kans maakt op een auto als je je belastingaangifte doet in Portugal?quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
0% belasting op bitcoin transacties en holdings in portugal
GODEN
lolquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je dat je kans maakt op een auto als je je belastingaangifte doet in Portugal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |