SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Slapen![]()
![]()
Nog even @Amee een kusje geven
Doeg![]()
GoedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
That's why I was worried toen je gisteren zei dat je een paar pilsjes ging pakkenquote:Op donderdag 11 juni 2020 00:16 schreef engine het volgende:
@:fernweh ik krijg ook langzaam zin om domme dingen te zeggen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:14 schreef Amee het volgende:
[..]
That's why I was worried toen je gisteren zei dat je een paar pilsjes ging pakken
Valt mee toch
Misschien omdat jij er niet was dusquote:Op donderdag 11 juni 2020 06:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Misschien omdat er niemand was om je te triggeren 🤪![]()
Misschien, misschien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:23 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha!
Maar als Fern er was zou je misschien ook op een andere manier je hart luchten.
Niks mis met je hart luchten overigens. Soms goed
Altijd goed, dus niks mis idd. Ik had het wel willen lezen. Haha! Was ik nog maar wakker!quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:25 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien, misschien.
Niks mis met je hart luchten overigens. Soms goed![]()
![]()
Zal volgende keer misbruik maken en dan ga ik alles uit je trekken. Haha!quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:25 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien, misschien.
Niks mis met je hart luchten overigens. Soms goed![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Altijd goed, dus niks mis idd. Ik had het wel willen lezen. Haha! Was ik nog maar wakker!![]()
![]()
Ga ik dadelijk weer aan het bier, doen ik dat vanmiddag
Wel nieuwsgierig wat je wil wetenquote:Op donderdag 11 juni 2020 06:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Zal volgende keer misbruik maken en dan ga ik alles uit je trekken. Haha!
Hahaa! Drinkse met veel plezier!quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga ik dadelijk weer aan het bier, doen ik dat vanmiddag![]()
quote:
Beter van niet. Moet nog paar uur rijden vanmiddag.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet te werken dus ik kan wel tot laat opblijven. En dan gaan we het meemaken.![]()
Samen laat opblijven klinkt wel gezellig
Drink je er eentje mee dan?
Misschien dat ik ook nog wat geheimen uit jou gepraat krijg dan
Nee, je krijgt juist niks uit me. Ik blijf gewoon giechelen!quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:31 schreef engine het volgende:
Misschien dat ik ook nog wat geheimen uit jou gepraat krijg dan![]()
![]()
Ja, is goed! Haha!quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Samen laat opblijven klinkt wel gezellig
Drink je er eentje mee dan?![]()
Ik ga je kietelen tot je iets verteltquote:Op donderdag 11 juni 2020 06:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, je krijgt juist niks uit me. Ik blijf gewoon giechelen!
Draag dan dat ding... hoe heet dat weer?quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga je kietelen tot je iets vertelt![]()
Je bedoeld een ding om je ballen te beschermen hé?quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Draag dan dat ding... hoe heet dat weer?
Tok heet het maar weet niet of ik het goed schrijf.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh ja, die! Haha!quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld een ding om je ballen te beschermen hé?
Tok heet het maar weet niet of ik het goed schrijf.![]()
Heb ik niet. Maar is niet nodig. Ben vrij snel, ontwijk het welquote:
Help hopen voor je.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:45 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar is niet nodig. Ben vrij snel, ontwijk het wel
Ik ga zo douchen. Tot straks!![]()
![]()
Kusje!quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Help hopen voor je.
Ik ga zo douchen. Tot straks!
Tot straks
Gutemorgenquote:
Zeer zeker. Ben in een goed humeur. Vandaag weer naar huis!quote:
En daar? Beetje geslapen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ach gaat z'n gangetje. Redelijk geslapen, niet super goed, niet super slecht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ben in een goed humeur. Vandaag weer naar huis!
En daar? Beetje geslapen?
Top van je humeur natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Ook goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 07:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach gaat z'n gangetje. Redelijk geslapen, niet super goed, niet super slecht.
Top van je humeur natuurlijk!![]()
![]()
Eigen bed, beste bedquote:Op donderdag 11 juni 2020 07:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Fijn dat je vandaag weer naar huis mag motorblokje
Moet ik dan wel eerst proberen om over te kunnen oordelenquote:
Ik ga maar eens wat doen
Hihiquote:Op donderdag 11 juni 2020 07:55 schreef engine het volgende:
[..]
Moet ik dan wel eerst proberen om over te kunnen oordelen![]()
Werkze!![]()
Ik was al weg we werden aangevallen door wezens van een andere dimensie, ik moest mezelf met planten in een hypnose brengen en heb ze verslagen in hun eigen dimensie.quote:Gelieve verwijderen![]()
Ik mag aannemen dat dit om een spelletje gaat?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik was al weg we werden aangevallen door wezens van een andere dimensie, ik moest mezelf met planten in een hypnose brengen en heb ze verslagen in hun eigen dimensie.![]()
@ToT deze suggestie dat het of om een spelletje gaat, of dat ik gisteren gewoonweg in slaap ben gevallen en dat niet wil toegeven zit me niet lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat dit om een spelletje gaat?Gelieve verwijderen![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
@:ToT deze suggestie dat het of om een spelletje gaat, of dat ik gisteren gewoonweg in slaap ben gevallen en dat niet wil toegeven zit me niet lekker.![]()
![]()
Ik heb vandaag het grote opruim dossier voor me liggenquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Harry Potter Marathon weer (ware het niet dat ik vandag 5 dikke dossiers heb)
Nu nog beginnen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Neem de tijd :pquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het grote opruim dossier voor me liggen
Nu nog beginnen![]()
Engine en ik beschermen de Dagbagger savonds van indringers. Als ik in slaap zou zijn gevallen zou dat betekenen dat ik mijn taak als soldaat heb verzaakt en ik met strafcorvee moet. Daarom was ik niet aan het slapen, maar leek het enkel zo.quote:Gelieve verwijderen![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik was al weg we werden aangevallen door wezens van een andere dimensie, ik moest mezelf met planten in een hypnose brengen en heb ze verslagen in hun eigen dimensie.
Mooi gepareerd weer.
Ik ga vanmiddag in onze moestuin aan de gang om de wapens weer aan te vullen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ben in contact geweest met een kind die nu ziek is.
Mocht er wat met me gebeuren, laat ik alles na aan motorblok.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zover laat ik het niet komen!quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Mocht er wat met me gebeuren, laat ik alles na aan motorblok.
Maar zorg goed voor jezelf!
quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zover laat ik het niet komen!
Maar zorg goed voor jezelf!
En we gaan er gewoon van uit dat het een gewoon griepje is en als het al het ergste geval is, dat de poppetjes van het RIVM gelijk hebben
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja precies!quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En we gaan er gewoon van uit dat het een gewoon griepje is en als het al het ergste geval is, dat de poppetjes van het RIVM gelijk hebben
En gewoon meteen laten testen als je het niet vertrouwt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zodra er positief getest is (zal op z'n vroegst zaterdag zijn) ga ik wel direct richting zo'n testlocatie jaquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies!
En gewoon meteen laten testen als je het niet vertrouwt.
Maandag voor het eerst weer op kantoor, zal je weer net zien
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra er positief getest is (zal op z'n vroegst zaterdag zijn) ga ik wel direct richting zo'n testlocatie ja
Maandag voor het eerst weer op kantoor, zal je weer net zienNiet tof, die onzekerheid.
![]()
Ben je eigenlijk afgestudeerd nu?quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra er positief getest is (zal op z'n vroegst zaterdag zijn) ga ik wel direct richting zo'n testlocatie ja
Maandag voor het eerst weer op kantoor, zal je weer net zienEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kijk je wel uit dat je niet op de tomatenplantjes trapt? Dan kunnen we geen pasta meer maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi gepareerd weer.
Ik ga vanmiddag in onze moestuin aan de gang om de wapens weer aan te vullen.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Mocht er wat met me gebeuren, laat ik alles na aan motorblok.Gelieve verwijderen![]()
Echte bazen doen er minstens 5 jaar over.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ook te veel vertraging om dat dit jaar nog te kunnen doen.
Mooie tijd toch
Heb meteen de rijpe geplukt. Kun jij dan even spaghetti slierten draaien?quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet op de tomatenplantjes trapt? Dan kunnen we geen pasta meer maken.
[..]
Staat genoteerd.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb er dan 6,5 jaar over gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2020 11:40 schreef engine het volgende:
[..]
Echte bazen doen er minstens 5 jaar over.
Mooie tijd toch100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Yo ik ga wat bloem pakken en wat eieren en ga aan de slag!quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Heb meteen de rijpe geplukt. Kun jij dan even spaghetti slierten draaien?Gelieve verwijderen![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er dan 6,5 jaar over gedaanbest een tijd.. Master opleiding dan?
Al een paar keer maar vaak is het stress omdat de pasta aan elkaar gaat plakken. Heel veel bloem moet je er dan overheen gooien. Het makkelijkste is gewoon een pasta droogrek kopen en het daaraan op te hangen.quote:
Heb wel eens zelf Farfalle gemaakt ook echt het vormen en zo, alleen moet ik nog eens erachter komen waarom mijne altijd zo aan elkaar plakt. Terwijl de deeg zelf niet echt plakkerig is.Gelieve verwijderen![]()
Bachelor + masterquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:25 schreef engine het volgende:
[..]best een tijd.. Master opleiding dan?
Bachelor had ik een half jaar extra voor genomen, master ook, maar daar komt nog een half jaar bij.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat een team!quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Yo ik ga wat bloem pakken en wat eieren en ga aan de slag!
Oh dan valt dat nog allemaal best wel mee.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bachelor + master
Bachelor had ik een half jaar extra voor genomen, master ook, maar daar komt nog een half jaar bij.
Was er na 5 jaar wel echt klaar mee
Eigenlijk na 3,5 ofzo al maar toch maar afgemaakt. Nooit wat mee gedaan verder.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik had achteraf gezien beter harder moeten knokken tijdens mijn bachelor om in 3 jaar klaar te zijn. Sinds dat halve jaar bijna niks doen ben ik echt geen moment meer echt in de flow gekomen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dan valt dat nog allemaal best wel mee.
Was er na 5 jaar wel echt klaar mee
Eigenlijk na 3,5 ofzo al maar toch maar afgemaakt. Nooit wat mee gedaan verder.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Precies om die reden heb ik mij er nooit aan gewaagdquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Al een paar keer maar vaak is het stress omdat de pasta aan elkaar gaat plakken. Heel veel bloem moet je er dan overheen gooien. Het makkelijkste is gewoon een pasta droogrek kopen en het daaraan op te hangen.
Heb wel eens zelf Farfalle gemaakt ook echt het vormen en zo, alleen moet ik nog eens erachter komen waarom mijne altijd zo aan elkaar plakt. Terwijl de deeg zelf niet echt plakkerig is.![]()
Ik heb wel geholpen , maar dat is niet hetzelfde .(mijn ex-schoonouders maakten vroeger wel zelf hun pasta, en het geduld wat zij hadden mis ik![]()
Ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik hele Indische rijsttafels heb gemaakt![]()
Heel lang geleden was ik echt een kook/bak freak![]()
Ergens is het flink misgegaan geloof ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha waar is het mis gegaan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies om die reden heb ik mij er nooit aan gewaagd![]()
Ik heb wel geholpen , maar dat is niet hetzelfde .(mijn ex-schoonouders maakten vroeger wel zelf hun pasta, en het geduld wat zij hadden mis ik![]()
Ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik hele Indische rijsttafels heb gemaakt![]()
Heel lang geleden was ik echt een kook/bak freak![]()
Ergens is het flink misgegaan geloof ik
Ik vind koken ook wel leuk maar ik merk je moet je niet te zeer laten stressen.
Ik kook ook voornamelijk voor mezelf.Gelieve verwijderen![]()
Ik tegenwoordig ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha waar is het mis gegaan?
Ik vind koken ook wel leuk maar ik merk je moet je niet te zeer laten stressen.
Ik kook ook voornamelijk voor mezelf.![]()
Ik denk dat het mis ging door bepaalde omstandigheden waar ik met mijn kinderen in terechtkwamWeinig geld en kinderen die een goede maaltijd in hun maag willen hebben . Stukje add en chaos maakt koken er ook niet handiger op
![]()
Maar als ik rust ervaar dan wil ik nog wel eens lekker losgaan met koken![]()
Als ze ouder worden wordt het koken ook anders (heb ik ontdekt)My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
https://www.youtube.com/channel/UCn_hpOysFGIz3S7RLErWO3w/videosquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook![]()
Ik denk dat het mis ging door bepaalde omstandigheden waar ik met mijn kinderen in terechtkwamWeinig geld en kinderen die een goede maaltijd in hun maag willen hebben . Stukje add en chaos maakt koken er ook niet handiger op
![]()
Maar als ik rust ervaar dan wil ik nog wel eens lekker losgaan met koken![]()
Als ze ouder worden wordt het koken ook anders (heb ik ontdekt)
Ik kijk vaak naar deze kerel, zonder stress koken. Van hem leer ik wel eens wat.![]()
Ja dan wordt het klote als de omstandigheden niet echt meewerken.Gelieve verwijderen![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCn_hpOysFGIz3S7RLErWO3w/videos
Ik kijk vaak naar deze kerel, zonder stress koken. Van hem leer ik wel eens wat.![]()
Ja dan wordt het klote als de omstandigheden niet echt meewerken.![]()
Oh tof!! Heb me meteen maar geabonneerd... daar ga ik later eens ff in alle rust naar kijken !! thnx!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja hij kookt op een budget en ook nog eens vrij okay. Geen stress. Ik vind het wel fijn dat ik een beetje Duits kan. Dat betekend dan toch dat je meer keuze hebt in videoaanbod.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Oh tof!! Heb me meteen maar geabonneerd... daar ga ik later eens ff in alle rust naar kijken !! thnx!!Gelieve verwijderen![]()
Ik volg ook mensen op yt die in diverse talen spreken , Niet mbt koken ,maar vaak DIY of crea bea dingen in allerlei vage talen die ik niet verstaquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja hij kookt op een budget en ook nog eens vrij okay. Geen stress. Ik vind het wel fijn dat ik een beetje Duits kan. Dat betekend dan toch dat je meer keuze hebt in videoaanbod.. Door het te zien kan ik het vaak op de een of andere manier ook wel volgen.
Ik neus sowieso graag rond op yt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja absoluut! Ik vind het de laatste tijd wel leuk om in het Duits dingen te checken. Reviews van keuken apparatuur bijvoorbeeld, in het Engels gaat het altijd om Amerikaanse apparatuur die je hier niet hebt als ik in het Duits kijk hebben ze gewoonweg dingen die ik hier ook kan kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik volg ook mensen op yt die in diverse talen spreken , Niet mbt koken ,maar vaak DIY of crea bea dingen in allerlei vage talen die ik niet versta. Door het te zien kan ik het vaak op de een of andere manier ook wel volgen.
Ik neus sowieso graag rond op yt![]()
Met mijn staafmixer heb ik toen maar in het Duits gezocht.Gelieve verwijderen![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja absoluut! Ik vind het de laatste tijd wel leuk om in het Duits dingen te checken. Reviews van keuken apparatuur bijvoorbeeld, in het Engels gaat het altijd om Amerikaanse apparatuur die je hier niet hebt als ik in het Duits kijk hebben ze gewoonweg dingen die ik hier ook kan kopen.![]()
Met mijn staafmixer heb ik toen maar in het Duits gezocht.Tof!! Als je alleen in het Engels zoekt is het zoeken veel beperkter .
Het kost soms ff wat meer tijd om dingen te vinden , maar op de een of andere manier is dat ook wel weer een soort van uitdaging en vind ik uiteindelijk (wel met een omweg) datgene wat ik zocht .
Heerlijk !
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
middag allemaalFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja jij ook zie ik alles oke?quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Haha, nou mini-ToT is helaas wat over de zeik en zit nu op mijn schoot een tekenfilmpje te kijken. Best kut typen, met 1 hand.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja jij ook zie ik alles oke?![]()
![]()
oh wat is er gebeurt?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou mini-ToT is helaas wat over de zeik en zit nu op mijn schoot een tekenfilmpje te kijken. Best kut typen, met 1 hand.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
We konden ff geen speentje vinden!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh wat is er gebeurt?![]()
![]()
![]()
mini tot moe?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |