Tijd voor een vrachtwagen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:48 schreef JanCees het volgende:
Jeffrey afriyie Glen Faria akwasi en nog een neger bij Beau
Moet je wedstrijden bezoeken van een club om fan te zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ik het fijn vind dat je fan bent van die club. Lekker veel wedstrijden bezocht?
Driekwart van FOK! is dan geen clubsupporter.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je wedstrijden bezoeken van een club om fan te zijn?
Naar mijn mening niet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat je eens een keer een stadion van binnen gezien moet hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat je eens een keer een stadion van binnen gezien moet hebben.
Doe niet zo stoer, ik ben een van je favoriete users.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]het komt zelden voor, maar hier moest ik om lachen.
Ik ben wel eens naar Ajax-wedstrijden geweest, hoor. Alleen alweer van het FdB-tijdperk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik noteer dit.
Dank, ook namens @:el-stinho
Schandaligquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je mist de UI van @:Drizzt_DoUrden nog, @:Coco.
Dan ben je voor de rest van je leven genezen, als je dat live in een stadion hebt gezien.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar Ajax-wedstrijden geweest, hoor. Alleen alweer van het FdB-tijdperk.
De bekervernedering tegen Vitesse.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan ben je voor de rest van je leven genezen, als je dat live in een stadion hebt gezien.
Dat gun je niemand.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar Ajax-wedstrijden geweest, hoor. Alleen alweer van het FdB-tijdperk.
Waarom zegt iedereen dan dat jij nog nooit naar een wedstrijd geweest bent?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er worden mij wel vaker dingen aangepraat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dan dat jij nog nooit naar een wedstrijd geweest bent?
Dat is waar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er worden mij wel vaker dingen aangepraat.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Coco. ik geef je twee minuten om de UI van @:Drizzt_DoUrden aan de OP toe te voegen, of er zwaait wat.
Wat raar, geen automatische update bij mij.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ Bericht 56% gewijzigd door Coco. op 10-06-2020 22:19 ]
Nog meer users die in de OP moeten?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat raar, geen automatische update bij mij.
Sorry voor het dreigement, maar ik hou je in de gaten.
Voorpagina van het AD al gezien?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er worden mij wel vaker dingen aangepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |