quote:Waar ze me willen, kom ik toeteren. Ook bij Ajax, ja hoor. Als ze een mooi bedrag betalen...
Nice.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
@:JanCeestwitter:telegraaf twitterde op woensdag 10-06-2020 om 18:35:54Een auto met zes inzittenden is vermoedelijk opzettelijk ingereden op een groep mensen in het Duitse München. De inzittenden stapten daarna uit om fysiek en verbaal tegen de groep te keer te gaan waarna zij vluchtten. https://t.co/m6iYgpqYJz reageer retweet
@:Lenny_leonard
Erg mooi.
BNW on tourquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:10 schreef GGMM het volgende:
Prima OP.
Ik zit tussen @:tjacka en @:zipportal
Nou daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen
Nu moet je wel je UI behouden. Anders wordt @Coco. WOEST.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik tussen @:RamboDirk en @:aTypisch
Wij weten het beter !!
Daar hebben wij zojuist bilateraal over gesproken. De afgesproken vergoeding is voldoende, dus maak je niet druk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu moet je wel je UI behouden. Anders wordt @:Coco. WOEST.
ToeterGod binnenkort dus ook op tvtwitter:toeterjan twitterde op maandag 08-06-2020 om 13:08:56@waterreus23 @FCEindhoven @fcutrecht @OfficialKNVB Het is nog niet bekend wanneer mijn reportage bij Man bijt hond komt omdat SBS6 rekening moet houden met de corona maatregelen en de flimploeg heeft gefilmd vóór Corona. Het team gaat z’n best doen om mijn reportage in seizoen 2 uit te zenden. Ze houden mij hiervan op de hoogte. reageer retweet
Wel een mondkapje voor maatquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wil met een frisse bek aan de pruim van je moeder likken!
Niet gekliktquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / Lach hier FC Twente uit #20 Haarlem, AGOVV, Veendam, Twente
De nieuwe Lach Hier Twente Uit is uit!!!!![]()
![]()
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
ToeterGod binnenkort dus ook op tvtwitter:toeterjan twitterde op maandag 08-06-2020 om 13:08:56@:waterreus23 @:FCEindhoven @:fcutrecht @:OfficialKNVB Het is nog niet bekend wanneer mijn reportage bij Man bijt hond komt omdat SBS6 rekening moet houden met de corona maatregelen en de flimploeg heeft gefilmd vóór Corona. Het team gaat z’n best doen om mijn reportage in seizoen 2 uit te zenden. Ze houden mij hiervan op de hoogte. reageer retweet
Ik blij dat ik nooit naar SBS kijk....quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
ToeterGod binnenkort dus ook op tvtwitter:toeterjan twitterde op maandag 08-06-2020 om 13:08:56@:waterreus23 @:FCEindhoven @:fcutrecht @:OfficialKNVB Het is nog niet bekend wanneer mijn reportage bij Man bijt hond komt omdat SBS6 rekening moet houden met de corona maatregelen en de flimploeg heeft gefilmd vóór Corona. Het team gaat z’n best doen om mijn reportage in seizoen 2 uit te zenden. Ze houden mij hiervan op de hoogte. reageer retweet
In de avond? Grote klasse.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:02 schreef GGMM het volgende:
Net terug van de tandarts.
0 gaatjes, zeer tevreden.
@:el-stinho
's avonds??quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:02 schreef GGMM het volgende:
Net terug van de tandarts.
0 gaatjes, zeer tevreden.
@:el-stinho
quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:08 schreef GGMM het volgende:
Ja, ik doe dat niet tijdens werktijden, daar ben ik heel principieel in.
Dan zit ik de hele dag op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |