Racist.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:22 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat gifje in de OP niet geweldig.
Waardeloze TT
Matige OP
Matige TS
Ik vind de boodschap dat je naar dat topic moet gaan wel goed.quote:
worden als otterquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de boodschap dat je naar dat topic moet gaan wel goed.
Ik snap alleen niet waarom de mensen die naar dat topic moeten uitgebeeld worden als otter.
Wilde een flauwe sneer uitdelen over K3 en het hondenhotel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die acteur die Buitendam speelde is niet bepaald mislukt hoor. (en Baantjer is geen soap)
Dat wist ik dan weer niet.(dat eerste)quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Wilde een flauwe sneer uitdelen over K3 en het hondenhotel.
Maar inderdaad. Heeft zelfs in een Oscar-winnaar gespeeld.
30 jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:29 schreef Buitendam het volgende:
Hoe lang heeft die vrouw het uitgehouden met Pi-Air? Dan verdien je wel echt een enorme compensatie.
Klopt dat is namelijk Pierre "Pi-Air" van Hooijdonk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen vrouw.
@:nober
@:rambodirk
-tegen policy-quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen vrouw.
@:nober
@:rambodirk
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Meine liebe dan ben je voetballert met een unlimited bankroll en dan is dit je "pronkstuk".
Dit is duidelijk zijn ma.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Meine liebe dan ben je voetballert met een unlimited bankroll en dan is dit je "pronkstuk".
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
kan jou dat nou schelenquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou haar gevenquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |