quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
De nacht is voor de hoerenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Vloertegel wenst ons nog een fijne avond. Die avond is allang om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Als Willem Hooft als twintiger in een rolstoel belandt door een motorongeluk, ontdekt hij als groot surfliefhebber de mogelijkheid om zittend te kitesurfen. Samen met een paar vrienden ontwerpt hij een speciaal board en tegenwoordig is Willem professioneel surfer. Hij trotseert zittend regelmatig de wildste wateren over de hele wereld. Willem Hooft schuift aan bij Op1 en vertelt zijn indrukwekkende persoonlijke verhaal, en hoe hij andere mensen met een lichamelijke beperking wil laten vliegen boven het water.
25 jaar geleden overleed oud-politica Wijnie Jabaaij. Ze maakte zich sterk voor de rechten van vrouwen en minderheden, maar tourde net zo lief met een cabaretvoorstelling door het land. Ronald Giphart schreef het boek ‘Ik omhels je met duizend armen’ over haar, want Wijnie is zijn moeder.
Stadsverslaggever bij Het Parool, Ruben Koops.
Directeur van De Nederlandsche Bank, Klaas Knot.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Sander S. zal komend seizoen vast niet terugkomen als je dit zo leest
https://www.telegraaf.nl/(...)1-ligt-mij-toch-niet
Akwasi heeft Beau kapot getrapt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Topshow bij Beau.
Kneusrappers die gingen schreeuwen naar Beau.
Knietje op de nek bij Beauquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Akwasi heeft Beau kapot getrapt.
SAD
Hij heeft wel zelfreflectie, als Welmoedje maar blijftquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Sander S. zal komend seizoen vast niet terugkomen als je dit zo leest
https://www.telegraaf.nl/(...)1-ligt-mij-toch-niet
Welmoed samen met Rick Nieman.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:21 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hij heeft wel zelfreflectie, als Welmoedje maar blijft
Rick Niemanquote:
1 uur lang Thierry Baudet bashen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:22 schreef Faraday01 het volgende:
De Amsterdamse raad neemt alle tijd. Ze zijn om 13:00 begonnen en gaan nu nog een derde termijn houden
Ik las op Twitter dat Sylvana minutenlang over haarzelf sprak. Ikke ikke ikkequote:Op woensdag 10 juni 2020 22:22 schreef Faraday01 het volgende:
De Amsterdamse raad neemt alle tijd. Ze zijn om 13:00 begonnen en gaan nu nog een derde termijn houden
Genotquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt heel lekker. samen met carrie een trio jaaa
Zelden zoiets moois gezien tijdens een live debat.twitter:PGKroeger twitterde op woensdag 10-06-2020 om 18:34:15Nanninga: "Waarom heeft u al die andere demo's dan verboden?"
Halsema: "Welke demo's?"
Nanninga: "Ja eh, dat heb ik nu even niet paraat."
Renaissance Instituut oprichten. Avondland redden. Uil van Minerva doen vliegen. Tocqueville citeren. En dan dit presteren. reageer retweet
quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Zelden zoiets moois gezien tijdens een live debat.twitter:PGKroeger twitterde op woensdag 10-06-2020 om 18:34:15Nanninga: "Waarom heeft u al die andere demo's dan verboden?"
Renaissance Instituut oprichten. Avondland redden. Uil van Minerva doen vliegen. Tocqueville citeren. En dan dit presteren. reageer retweet
Al die dingen zijn toch van Baudet? Niet Nanninga. Waarom daarop veroordelen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Nanninga is ook gewoon een maatje te klein, voor het politieke debat althans.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Nanninga heeft genoeg uitspraken gedaan in het verleden waarop zij in mijn ogen niet eens in de politiek actief zou mogen zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:32 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Al die dingen zijn toch van Baudet? Niet Nanninga. Waarom daarop veroordelen?
Mijn werk communicatie gaat sinds het Corona gedoe bij allemaal via Microsoft teams. En die app open ik privé bijna niet, scheelt een hoop nutteloos whatsapp verkeer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik app niet zakelijk. Ik vind dat onprofessioneel.
Nanninga is een maatje meer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nanninga is ook gewoon een maatje te klein, voor het politieke debat althans.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Politiek lichtgewicht maar wel tyfus dik.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is allemaal uit de context getrokken, ze heeft zelfs nog een vluchteling in huis gehad.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nanninga heeft genoeg uitspraken gedaan in het verleden waarop zij in mijn ogen niet eens in de politiek actief zou mogen zijn.
Ik snap dat het in haar rol als columnist/opiniemaker was maar net zoals een JanRoos etc. staat het bizar dom als ze andere de maat neemt qua fatsoen als je zelf zulke tweets post als dobberneger en tweeten tijdens twee minuten stilte.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:36 schreef Ronald het volgende:
[..]
Is allemaal uit de context getrokken, ze heeft zelfs nog een vluchteling in huis gehad.
Maar fvd is wel een kut partij.
Nee, ik heb geen malaria.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:38 schreef butz0rs het volgende:
Zouden jullie chloroquine shotjes nemen als deze bij de apotheek verkrijgbaar zijn?
Wat is een ‘opiniemaker’ eigenlijk? Extreme standpunten innemen en daarmee jezelf in praatprogramma’s krijgen? Ik noem dat een verdienmodel, opiniemakersquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap dat het in haar rol als columnist/opiniemaker was maar net zoals een JanRoos etc. staat het bizar dom als ze andere de maat neemt qua fatsoen als je zelf zulke tweets post als dobberneger en tweeten tijdens twee minuten stilte.
Wel een mooie troll actie als ze daar puur voor de decoratie zit en we straks nog niet weten wie het isquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil die blonde milf snel aan tafel
Voor welk onderwerp is die er?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil die blonde milf snel aan tafel
Nee, volgens de baas van het FvD journaal is dit een genie.quote:
In ieder geval goed voor de kijkcijfers dus.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:44 schreef Ronald het volgende:
Wel een mooie troll actie als ze daar puur voor de decoratie zit en we straks nog niet weten wie het is
Nee, feest.quote:
Huizen zijn al achterlijk duur, die kunnen best wat omlaagquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Minder OZB in de toekomst.
Net of die zo rampzalig is.
Echt heel lelijk jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Ga dan helemaal kaal ipv die paar plukjes haar op je hoofd.
Eens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Huizen zijn al achterlijk duur, die kunnen best wat omlaag
Ik hoor de paniek in haar stemquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:54 schreef Monolith het volgende:
6,3% betekent dat één op de 16 presentatoren van op1 hun baan van verliezen Carrie.
BIkini foto's heren, gauw kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:53 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Vriendin van die gehandicapte?
https://www.instagram.com/cindywelters/
Van een afstandje ziet ze er beter uit. Laat maar in het publiek zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:53 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Valt best tegen. Zag er beter uit op de achtergrond op tvquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:53 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Een tijd lang zou ik dat nog wel prima vinden, eindelijk wat meer aanbod, maar uiteindelijk niet goed als dat lang duurt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:49 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Jup meer verkopers minder kopers.
Toeristenbelasting? Allerlei extra maatregelen nemen die geld kosten...quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Inkomsten gemeente teruggevallen? Ik heb gewoon mijn gemeentelijke lasten weer moeten afdragen.
Was wel een sletje vroeger denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Carrie is echt een hele lekkere vrouw hè. Echt underrated hoor.
Ik zie telkens het hoofd van Evert. Ik sla over.quote:Op woensdag 10 juni 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Carrie is echt een hele lekkere vrouw hè. Echt underrated hoor.
Bahquote:Op woensdag 10 juni 2020 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Giphart praat altijd over kutjes en pikken, de vuilak.
Dat is het wel vaak, denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Zo ervoer ik dat niet, het moment van sterven voelde juist als een soort van opluchting, alsof er iets van je schouders valt.
@Szura EPPOEDquote:Hij maakte grote indruk bij het aanpakken van de coronauitbraak als voorzitter van de Nederlandse Vereniging Intensive Care, IC-arts Diederik Gommers. We blikken met hem terug op de piek van de crisis, de angst en overvolle intensive care.
Het Malieveld stroomde vandaag vol met boze kermisexploitanten, die graag weer aan het werk willen. Eén van hen is te gast bij Op1: kermiskoning Frans Stuy.
Hoofdeconoom van het CBS Peter Hein van Mulligen en Tweede Kamerlid voor de VVD Zohair El Yassini vertellen waarom zij vinden dat het eigenlijk hartstikke goed gaat met ons land.
Hoofd virale vaccins van Janssen Vaccins Hanneke Schuitemaker en haar collega’s zijn een stap dichterbij een coronavaccin en gaan komende zomer al testen op mensen.
Schrijver Wim Daniëls en directeur van Beeld en Geluid Eppo van Nispen nemen ons mee naar de zomer van 1945, toen werd er niet louter feest gevierd.
Je mist Welmoed in een doorschijnend cocktail jurkjequote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat ie een vitaal beroep heeft.
Ik ga die horlogegrijpers dan echt missen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Kermis is een uitstervend fenomeen, dit is een prima moment om het de geschiedenisboeken in te laten gaan
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Kermis is een uitstervend fenomeen, dit is een prima moment om het de geschiedenisboeken in te laten gaan
Nou ja kinderen vinden het denk ik nog wel leuk hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Nooit meer botsen!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga die horlogegrijpers dan echt missen.
Vastquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:27 schreef Ronald het volgende:
[..]
Nou ja kinderen vinden het denk ik nog wel leuk hoor.
Nederland altijd nummer 1.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
hoezo, die Britse was na apen toch ook op mensen bezig nu?
na een fles wijn gaat dat sowieso makkelijkerquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Zou Ab nog wel kunnen slapen, nu hij niet de goedkeuring heeft van kermismeneer?
Ab heeft nu een fles rode wijn in de mik; die vindt alles prima.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Zou Ab nog wel kunnen slapen, nu hij niet de goedkeuring heeft van kermismeneer?
Dacht dat het Britse resultaat niet goed genoeg was.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
hoezo, die Britse was na apen toch ook op mensen bezig nu?
In slaap vallen wel, maar doorslapen niet.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
na een fles wijn gaat dat sowieso makkelijker
Haha, Ab woont 500 meter verderop (serieus) dus die staat hem dadelijk op te wachten met een lege wijnfles.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Aha okay, even gezocht, die was inderdaad niet zoals gehoopt. In dit artikel heeft men het nog wel over een Amerikaanse:quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Dacht dat het Britse resultaat niet goed genoeg was.
Dat zal, maar nu kun je met een modaal inkomen in de provincie ook een mooie tweekapper kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:42 schreef Ronald het volgende:
Het is wel degelijk lastiger een fatsoenlijk huis te kopen dan zo’n 20-30 jaar geleden.
Nou ik woon in Enschede maar met 1 ruim modaal inkomen heb je hooguit een rijtjeshuis.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal, maar nu kun je met een modaal inkomen in de provincie ook een mooie tweekapper kopen.
Dat is toch prima.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:47 schreef Ronald het volgende:
Nou ik woon in Enschede maar met 1 ruim modaal inkomen heb je hooguit een rijtjeshuis.
Een echt mooie tweekapper is ruim 4 ton
Het hele punt is dat er ook gewoon uitgebreid onderzoek wordt gedaan naar veiligheidsgevoel waardoor die hele focus op vermeende aangiftebereidheid totaal irrelevant is.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
wat een onzin, zoveel fietsendiefstallen doen mensen geen aangiste meer voor
https://www.funda.nl/koop/drachten/huis-41956183-paradijske-2-8/quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
Nou ik woon in Enschede maar met 1 ruim modaal inkomen heb je hooguit een rijtjeshuis.
Als je meer geld nodig hebt, moet je online enquêtes invullen of een bonsaiboom webshop beginnen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je meer geld nodig hebt, moet je online enquêtes invullen of een bonsaiboom webshop beginnen.
~ Annemarie van Gaal
Ik heb ook best een aardig koop huis, maar ik vind de huizenmarkt wel zorgwekkend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is toch prima.
Hoezo kun je nu geen fatsoenlijk huis meer kopen?
Een echt groot huis zat er nooit in als starter.
Dat was hij dertig jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:53 schreef Ronald het volgende:
Ik heb ook best een aardig koop huis, maar ik vind de huizenmarkt wel zorgwekkend.
Dan moet er wel genoeg werkgelegenheid zijn, dat is vaak schaars in goedkope gebieden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop/drachten/huis-41956183-paradijske-2-8/
Dit soort huizen zijn hier in het Noorden voldoende te vinden...meestal kan daar nog wel 10% van af en zij ze dus voor Jan met de Pet prima te betalen.
Met die rente heb je wel een punt, de lage rente drijft de prijzen alleen wel opquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was hij dertig jaar geleden ook al.
En daarvoor had je waanzinnige rentes.
Ja, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:55 schreef Ronald het volgende:
Dan moet er wel genoeg werkgelegenheid zijn, dat is vaak schaars in goedkope gebieden.
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is Sander's moeder een radioloog
Pittig typje iddquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
En hij heeft een leuke eigenzinnige vriendin konden we vanavond zien.
Sander lijkt me wel een man die houdt van wat tegengas af en toequote:
Want in Zuid-Afrika ten tijde van de apartheid werd niet gedemonstreerd?quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik vond die punt van die CPB gast wel sterk, als de minderheid in Nederland al zover ontwikkelt is om te kunnen protesteren tijdens BLM, misschien is het hier dan toch niet zo slecht gesteld met de Racisme dan dat de media doet lijken.
Zoek eens even voor de gein op waar Nelson Mandela voor stond "de speer van de Natie en de halsbandmoorden, ook hij was niet zo'n lieverdje...quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Want in Zuid-Afrika ten tijde van de apartheid werd niet gedemonstreerd?
Leer even nadenken over wat de vraag impliceert in plaats van als een braaf geconditioneerd Pavlovhondje in je 'maar hullie!!!!!'-reflex te schieten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zoek eens even voor de gein op waar Nelson Mandela voor stond "de speer van de Natie en de halsbandmoorden, ook hij was niet zo'n lieverdje...
Kijk z’n uitspraken hier nog eens terug, dan zie je dat dat niet helemaal hetzelfde is als jij schetstquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Ik vond die punt van die CPB gast wel sterk, als de minderheid in Nederland al zover ontwikkelt is om te kunnen protesteren tijdens BLM, misschien is het hier dan toch niet zo slecht gesteld met de Racisme dan dat de media doet lijken.
twitter:op1npo twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:08:36“In feite zijn dit soort demonstraties (de #BLM demonstraties) een vorm van emancipatie. Van groepen die zich in sommige dingen achtergesteld voelen, ten opzichte van de rest en denken: ik woon hier ook, ik heb dezelfde rechten als iedereen," zegt @phvmulligen #Op1 https://t.co/6WnGQ1tTW4 reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:coco.
What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]WegwerphandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:coco.
Zeer vervelende uitzendingquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
het zit weer lekker vol met racisme shizzle vanavond
Komt omdat ze op handen en voeten lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hield mij als kind nooit bezig met racisme, vond het wel altijd apart dat zwarte mensen blank zijn in hun handpalmen
hangt er vanaf of ze aan je haar gingen zittenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Alweer dit onderwerpeerste 100 afleveringen alleen over Corona, nu 100 afleveringen over racisme?
![]()
Ik was vorig jaar in Vietnam, daar waren ook mensen die met mij op de foto wilden omdat ik er voor hun anders (blank, lang) uit zag. Zijn die Vietnamezen nu ook racisten?
Ik kijk niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Deze onzin blijft maar doorgaan. Geen Corona dan maar weer BLM onzin.
Ik ben kaal... heb wel eens mensen die aan mijn kale koppie willen zitten... is vast ook discriminatie en nu ben ik ook slachtofferquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hangt er vanaf of ze aan je haar gingen zitten
niemand maar dan ook niemand durft iets anders te doen dan helemaal meegaan met al het huilen in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Wat zijn we toch allemaal een ongelooflijk stel softies geworden zeg, bek dicht rammen van die huilie's, kan mij niets schelen al zijn ze paars, doe gewoon eens normaal man
Iedereen is tegenwoordig wel slachtoffer van iets, doodmoe word ik er vanquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Word een beetje moe van dat iedere keer in de slachtofferrol duiken.
Dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
niemand maar dan ook niemand durft iets anders te doen dan helemaal meegaan met al het huilen in de slachtofferrol
We zijn al zo ver dat we zelfs Fawlty Towers en tal van andere films en series gaan censureren of blokkeren. Echt, dit gaat al lang niet meer over racisme of over gelijke behandeling. Ik ben benieuwd hoe dit er over 5 of 10 jaar uitziet, het is al jaren compleet doorgeslagen en het lijkt niet te stoppen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Wat zijn we toch allemaal een ongelooflijk stel softies geworden zeg, bek dicht rammen van die huilie's, kan mij niets schelen al zijn ze paars, doe gewoon eens normaal man
Heel erg jammer ja, is gewoon overbodig al die onzinquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We zijn al zo ver dat we zelfs Fawlty Towers en tal van andere films en series gaan censureren of blokkeren. Echt, dit gaat al lang niet meer over racisme of over gelijke behandeling. Ik ben benieuwd hoe dit er over 5 of 10 jaar uitziet, het is al jaren compleet doorgeslagen en het lijkt niet te stoppen.
mensen die het niet helemaal OK vinden zoals die in Engeland die beelden willen beschermen worden direct als rechts-extremist weggezetquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We zijn al zo ver dat we zelfs Fawlty Towers en tal van andere films en series gaan censureren of blokkeren. Echt, dit gaat al lang niet meer over racisme of over gelijke behandeling. Ik ben benieuwd hoe dit er over 5 of 10 jaar uitziet, het is al jaren compleet doorgeslagen en het lijkt niet te stoppen.
Het gevaar aan dit alles is dat wij als ''witte'' mensen dit uiteindelijk niet gaan pikken, en dan gaan ze roepen: ZIE JE WEL, ALLEMAAL RACISTEN! en maken ze toch hun puntquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
mensen die het niet helemaal OK vinden zoals die in Engeland die beelden willen beschermen worden direct als rechts-extremist weggezet
haha, ja eerst orange man bad man, nu white man, bad man. Kan geen goed doen meer tenzij je helemaal over je heen laat lopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het gevaar aan dit alles is dat wij als ''witte'' mensen dit uiteindelijk niet gaan pikken, en dan gaan ze roepen: ZIE JE WEL, ALLEMAAL RACISTEN! en maken ze toch hun punt![]()
Ik walg er van
Precies, het zijn ernstige ontwikkelingenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha, ja eerst orange man bad man, nu white man, bad man. Kan geen goed doen meer tenzij je helemaal over je heen laat lopen.
ZAPquote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Beau zijn Kees en Sjek aan het woord, voetbal
Ergens wel terecht, die mensen zitten al aan hun einde, ze moeten toch ergens aan dood gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
nog meer geklaag..kon mijn mama niet bezoeken voor paar weekjes
Piet Hein was een toffe peer!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:48 schreef Poefbank het volgende:
Wat zou ze vinden van die massademonstraties?
Dan moet ze haar kind in huis nemen. Of koop een Ipad en facetime elke dag. Is niet hetzelfde maar bij een pandemie is het nou eenmaal voor iedereen ff anders.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ergens wel terecht, die mensen zitten al aan hun einde, ze moeten toch ergens aan dood gaan.
Als ik daar zou zitten zou ik de situatie accepteren en gewoon zo veel mogelijk plezier uit mijn leven halen, als het voorbij is is het gewoon voorbij
Voor iemand met astma die 56 is ja, voor iemand boven de 80 ligt dat heel anders, vooral als je al ziek bent en in je laatste levensfase zit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan moet ze haar kind in huis nemen. Of koop een Ipad en facetime elke dag. Is niet hetzelfde maar bij een pandemie is het nou eenmaal voor iedereen ff anders.
Maar er wonen meer mensen daar. Je kan niet gewoon even lekker doen wat jij zelf prima vindt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor iemand met astma die 56 is ja, voor iemand boven de 80 ligt dat heel anders, vooral als je al ziek bent en in je laatste levensfase zit.
Die mensen willen structuur, lol en aanspraak, die willen niet opgesloten zitten omdat ze dan misschien 6/12 maanden langer leven
Ja, zo kun je overal een punt aan lullen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar er wonen meer mensen daar. Je kan niet gewoon even lekker doen wat jij zelf prima vindt.
Het ging geloof ik ook een andere scene waarin een personage los ging over negers in het cricket in die aflevering.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 23:00 schreef matthijst het volgende:
Flikker toch op, wtf is hier mis mee dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |