quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:15 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ga je @:squatt3r ook mentionen?
En @:Geerd ?
@vosss @nogeenoudebekende @Hyaenidae @Nine. @tja77 @Muskusboktor57 @puzziepie @JochemSjakie @Stray_cat @PiyeReloaded @MadJackthePirate @SjaakKlapkaakquote:
Ik schreef @squatt3rquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:19 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
@:vosss @:nogeenoudebekende @:hyaenidae @:nine. @:tja77 @:muskusboktor57 @:puzziepie @:jochemsjakie @:stray_cat @:piyereloaded @:madjackthepirate @:sjaakklapkaak
Zonder jouw steun zou ik een schim zijn van wat ik nu ben vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me, I'm just a man.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Dit moet op de FP gezet worden, we moeten dit topic vol krijgen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:28 schreef wollah het volgende:
@:chevycaprice
@:wielrennerdt
@:zilverenvis
@:vosss
Razend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me, I'm just a man.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:30 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Razend.HeldhaftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze is net wat minder grappig dan degenen die ik gewend ben. Logischerwijs zijn ze niet allemaal even grappig, maar ik wilde het wel even gedeeld hebben.quote:
Kapotrazendquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:33 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Deze is net wat minder grappig dan degenen die ik gewend ben. Logischerwijs zijn ze niet allemaal even grappig, maar ik wilde het wel even gedeeld hebben.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:33 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Deze is net wat minder grappig dan degenen die ik gewend ben. Logischerwijs zijn ze niet allemaal even grappig, maar ik wilde het wel even gedeeld hebben.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:33 schreef wollah het volgende:
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:33 schreef wollah het volgende:
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:34 schreef wollah het volgende:
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS![]()
Wollah![]()
Deze TS
Wanneer gaan we die geniale breinen van ons eens even samen laten werken om met geniale shit te komenquote:
Niet allang een dikke midden in de woonkamer hebben opgestokenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:35 schreef wollah het volgende:
Ik ga ff lekker jonko roken op me balkon ik laat jullie lekker je gang gaan ik kijk om 00:00 wel of het gelukt is
Aii later
Ik steek me dikke straks lekker in je moederquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:35 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Niet allang een dikke midden in de woonkamer hebben opgestoken
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:35 schreef wollah het volgende:
Ik ga ff lekker jonko roken op me balkon ik laat jullie lekker je gang gaan ik kijk om 00:00 wel of het gelukt is
Aii later
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:36 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik steek me dikke straks lekker in je moeder
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:35 schreef wollah het volgende:
Aii later
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:36 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat het een prima toegepaste 'je moeder'grap is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:36 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee jijquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:39 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat het een prima toegepaste 'je moeder'grap is.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:39 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat het een prima toegepaste 'je moeder'grap is.
Jijquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:41 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jij![]()
Ik![]()
Jij![]()
Ik![]()
Jij![]()
Ik![]()
Heel FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:41 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Jij![]()
Ik![]()
Jij![]()
Ik![]()
Jij![]()
Ik![]()
Heel FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me, I'm just a man.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik klik al m'n eigen spoilers aan en ook die van jou, ondanks dat ik weet wat er komen gaat. Ik leef graag op het randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me, I'm just a man.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]![]()
quote:
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:51 schreef tja77 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]___!
Don't follow me, I'm just a man.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:51 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik klik al m'n eigen spoilers aan en ook die van jou, ondanks dat ik weet wat er komen gaat. Ik leef graag op het randje.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me, I'm just a man.![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja vriend ik ga een beetje in m'n uppie kansloos zitten doen. In groepsverband valt het tenminste niet zo op.quote:Don't follow me, I'm just a man.![]()
Overmatiggeprikkeldquote:Op woensdag 10 juni 2020 00:54 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja vriend ik ga een beetje in m'n uppie kansloos zitten doen. In groepsverband valt het tenminste niet zo op.#KICKOUTZP![]()
Alleen
Moderator DIG
quote:
Moderator DIG
[ququote:ote]
Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef wollah het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
![]()
[/quote]
#KICKOUTZP![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:22 schreef wollah het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef wollah het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
![]()
[/quote]
#KICKOUTZP![]()
quote:quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:22 schreef wollah het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef wollah het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
![]()
[/quote]quote:
[/quote]
Don't follow me, I'm just a man.![]()
alleenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG