Dat kun je wel vergeten dus.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard zijn verzoekjes/suggesties gewoon welkom via DM
Was de volgende al gepland of was de 19e een voorstel ?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgende uitzending wordt het een lastig verhaal, vanavond is er ruimte
Dat is een voorstel, ingegeven door het feit dat het een soort marathon-show wordtquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Was de volgende al gepland of was de 19e een voorstel ?
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen kunnen luisteren op vrijdag. Ik ben er de 19e zelf niet maar de 20e waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is een voorstel, ingegeven door het feit dat het een soort marathon-show wordt
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen kunnen luisteren op vrijdag. Ik ben er de 19e zelf niet maar de 20e waarschijnlijk ook niet
Michael Jackson - Black Or White
Ik kan ook een andere datum zoeken. Maandag 22-6 zou toevallig ook nog eens precies vier jaar na de eerste uitzending zijn. En zondag 21-6 precies vier jaar na de testuitzending.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen kunnen luisteren op vrijdag. Ik ben er de 19e zelf niet maar de 20e waarschijnlijk ook niet
Schandalig die protesten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Met alle #BlackLivesMatter-protesten is het tijd voor een liedje over hoe het zou moeten zijn:Michael Jackson - Black Or White
Merel en man gaan de 20e de puppy ophalen, ik zou dan bij de kindjes blijven zodat de pup "rustig" in zijn nieuwe huis komtquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ga je weer op de kabouters passen?
Wat goed dat je dat weetquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan ook een andere datum zoeken. Maandag 22-6 zou toevallig ook nog eens precies vier jaar na de eerste uitzending zijn. En zondag 21-6 precies vier jaar na de testuitzending.
Spannend voor de kabouters ook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Merel en man gaan de 20e de puppy ophalen, ik zou dan bij de kindjes blijven zodat de pup "rustig" in zijn nieuwe huis komt
Ook de protesten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet de protesten, wel het geweld eromheen.
Maar wel gewoon moord, dus niks met racisme te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Ik noteer van alle uitzendingen de datum en bewaar alle playlists. Ik zal het overzicht nog even bijwerken komende week.quote:
Bipolar Sunshine - Tears
Ik heb zo nog een liedje voor jequote:Op donderdag 11 juni 2020 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar wel gewoon moord, dus niks met racisme te maken.
quote:
Zwarte piet, wie kent hem niet?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb zo nog een liedje voor jeHierna meteen ook maar, eigenlijk
Misschien klinkt het raar, maar ik vind de BLM-demonstraties racisme.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |