Ja mijn vriend ja, die zit behoorlijk in de rats nuquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:45 schreef Scheepskok het volgende:
Wat zijn die omstandigheden. Lag "jouw vriend" drie maanden onder een brug in Parijs?
valt niet zo op, is een heel team wat hetzelfde werk doetquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:
En niemand heeft ondertussen even de telefoon opgepakt om jouw vriend te informeren dat hij als het goed is zn werk niet kan doen?
Waar kan ik solliciteren?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:18 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ja mijn vriend ja, die zit behoorlijk in de rats nu
Nee, de verkorte versie was dat eerst zijn eigen pc het niet deed, toen kon hij niet in zijn werk webmail omdat zijn wachtwoord het niet meer deed, toen hij zijn nieuwe wachtwoord ging proberen was het al bijna paasen dus dan zit je met van die vrije dagen enzo.
De mails van zijn baas heeft hij trouwens wel beantwoord maar dat was niet zoveel werk het meeste werk zit in het erp pakket, maar daar kan hij dus zonder die codes (of eigenlijk zo'n kastje wat nummers genereert, weet niet precies hoe dat werkt) niet voor bij.
Hij heeft trouwens ook nog een weekje vanaktie gehad, en pinksteren en koningsdag dus best veel vrij tussendoor.
[..]
valt niet zo op, is een heel team wat hetzelfde werk doet
Die heb je van te voren natuurlijk dusdanig gemanipuleerd dat je in de safe zone zit en de steekproeven derhalve kunt ontlopen. Amateur....quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:25 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Normaal op kantoor natuurlijk wel als de baas mee kan kijken, duh
Joh zat bullshit banen waarbij het werkelijk niemand opvalt of werk wel of niet gedaan wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:
En niemand heeft ondertussen even de telefoon opgepakt om jouw vriend te informeren dat hij als het goed is zn werk niet kan doen?
Ik zoek dus helemaal verkeerd blijkbaar. Heb je tips?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Joh zat bullshit banen waarbij het werkelijk niemand opvalt of werk wel of niet gedaan wordt
Zo leuk is het nietquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik zoek dus helemaal verkeerd blijkbaar. Heb je tips?
Als je geen werk doet, valt er ook niks door te nemen en hoef je dus ook niet te bellen met de baas!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:59 schreef Scheepskok het volgende:
Terugwerkende kracht gaat niet. Maar wat een rare situatie. Ik heb wekelijks telefonisch contact met mijn baas om het werk door te nemen. Als ik twee weken geen contact heb, zijn de rapen gaar.
waarom? heb je er last van of ben je jaloers?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:20 schreef HenkDeP het volgende:
Dus je vriend heeft al bijna drie maanden nagenoeg niks gedaan voor zijn salaris? Mag hopen dat hij er binnenkort hard wordt uitgeflikkert...
dus in 3 maanden tijd heeft hij zeg maar 2 weken vrij gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:18 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ja mijn vriend ja, die zit behoorlijk in de rats nu
Nee, de verkorte versie was dat eerst zijn eigen pc het niet deed, toen kon hij niet in zijn werk webmail omdat zijn wachtwoord het niet meer deed, toen hij zijn nieuwe wachtwoord ging proberen was het al bijna paasen dus dan zit je met van die vrije dagen enzo.
De mails van zijn baas heeft hij trouwens wel beantwoord maar dat was niet zoveel werk het meeste werk zit in het erp pakket, maar daar kan hij dus zonder die codes (of eigenlijk zo'n kastje wat nummers genereert, weet niet precies hoe dat werkt) niet voor bij.
Hij heeft trouwens ook nog een weekje vanaktie gehad, en pinksteren en koningsdag dus best veel vrij tussendoor.
[..]
valt niet zo op, is een heel team wat hetzelfde werk doet
ERP is 9 van de 10 keer veel meer dan dat. Tegen de tijd dat een bedrijf investeert in een ERP systeem, dan is er vaak een wens om de hele supply chain te automatiseren. Dan kunnen afdelingen als inkoop, Customer Service, magazijn, facturatie, service en logistiek allemaal op hetzelfde systeem werken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |