Hee zolang haags er niet is hoef ik hier niet op te reageren, dus voor mijn part ga je maar tapdansen op een landmijn!quote:
Lijkt me een goede kussenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zal maar op je gaan liggen als je ligt te slapen
Ik neem je onder mijn vleugel!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen![]()
Gelukkig wel zolang er maar goeie smaak aan zit
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee zolang haags er niet is hoef ik hier niet op te reageren, dus voor mijn part ga je maar tapdansen op een landmijn!
En ik dan voor mij deed je het ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee zolang haags er niet is hoef ik hier niet op te reageren, dus voor mijn part ga je maar tapdansen op een landmijn!
Aah kom op johquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]1,80m is een beetje ÉRG enthousiast voor de ladies!
Nee nee, ik kom niet in de buurt van die honden. De eerste keer dat ik ermee in aanraking kwam werd ik voor speelpop gezien ofzo. Zo enthousiast waren die beesten dat mijn hele kleding onder de hondenharen zat (en ik begon goed te niezen).quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt, jij lijkt wel een goed kussen voor die hond?
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Het kwam regelmatig voor dat we dan zaten te praten of te voetballen in het weiland en dat de leonbergers eraan kwamen en naar hem toegingen om te knuffelen. Soms gingen ze ook met hem op de grond stoeien. Ze zijn wel harig.Mooi toch, hou niet zo van kleine hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Heb je zelf huisdieren?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi toch, hou niet zo van kleine honden
Maar ik zal er geen misbruik van maken maar misschien dat er morgen eentje komt.quote:
Kleine honden hoeven ook niet van mij, maar 1m80 is toch wel een beetje het uiterste. Ik hou het wel bij mijn katquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat gaan we koken dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik neem je onder mijn vleugel!
We gaan samen koken.
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gisteren faalde ik met mijn anpan.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat gaan we koken dan?
Denk dat jij was wel betere dingen kan maken dan mij
Dat dus, gelukkig doen niet alle kleine honden datquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gisteren faalde ik met mijn anpan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |