Ja maar dan moet ik daar weer naar toe en ik vind het een overzichtelijk geheel aldaar.quote:
Ah ja, daarom had ik dus ook linkedin genomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide banen te danken gehad aan LinkedIn
LinkedIn heeft mij wel geholpen om mijn huidige baan te vinden, collega van me kende mn toekomstig teamleider (bij ander bedrijf) dus dat hielp een boel.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah ja, daarom had ik dus ook linkedin genomen.
enige voordeel is dat je af en toe benadert wordt door andere werkgevers.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:31 schreef Ruse het volgende:
[..]
gedaan, heerlijk die rust. wat een kutsite
Ik ben bij mijn huidige baan gerecht gekomen via een oud-collega. Die ging daar weg en toen belde ze mij of ik nog werk zocht.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
LinkedIn heeft mij wel geholpen om mijn huidige baan te vinden, collega van me kende mn toekomstig teamleider (bij ander bedrijf) dus dat hielp een boel.
Weet je eindelijk de oorzaak er van.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen linkedin, daarom heb ik ook een sloeberbaan.
Ach, ik zit in elk geval nooit te wachten tot de dag voorbij is of totdat het weekend is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je eindelijk de oorzaak er van.
Ik heb linkedin en geen baan...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je eindelijk de oorzaak er van.
Lol. Wat willen ze daarmee bereiken?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
mijn vriend kreeg vandaag nog een mooie op linkedin:
ik zie dat je niet openstaat voor nieuw werk maar weet je waar ik een kopie van jou kan vinden?
(ofzo)
echt joh
Dat je misschien toch reageert ofzo? je nieuwsgierigheid wekken door te doen alsof je perfect bent en precies wat ze zoeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lol. Wat willen ze daarmee bereiken?
Het is net zo cringe als wanneer je zo'n bericht zou krijgen op een datingsitequote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat je misschien toch reageert ofzo? je nieuwsgierigheid wekken door te doen alsof je perfect bent en precies wat ze zoeken.
Heb je nog sollicitaties lopen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:02 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben op de datemarkt net zo succesvol als op de banenmarkt :’) ik zie een patroon ontstaan
Ja echt hoor, ze proberen het allemaal origineel te doen maar daardoor is het niks.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is net zo cringe als wanneer je zo'n bericht zou krijgen op een datingsite
Nog 1, vanavond gesprek met een oud collega over zijn huidige werkplek. Daar zoeken ze iemand voor 3 dagen. Indien op lange termijn 4 dagen mogelijk is overweeg ik daar te solliciteren.quote:
Maar 3 is toch voorlopig ook prima? Dan wordt je toch voorlopig aangevuld uit WW ?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog 1, vanavond gesprek met een oud collega over zijn huidige werkplek. Daar zoeken ze iemand voor 3 dagen. Indien op lange termijn 4 dagen mogelijk is overweeg ik daar te solliciteren.
Wutquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:00 schreef gcjoel het volgende:
mijn vriend kreeg vandaag nog een mooie op linkedin:
ik zie dat je niet openstaat voor nieuw werk maar weet je waar ik een kopie van jou kan vinden?
(ofzo)
echt joh
Dat mist vaak ja, kom dan concreet met wat je hebt voor me.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:09 schreef Chia het volgende:
Heb 1x op een soort recruiter op LinkedIn gereageerd, maar die kwam wel met een concrete functie die inhoudelijk interessant was en hij gaf direct duidelijkheid over potentieel salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Uiteindelijk nog wel op gesprek geweest, maar toch niet overstag gegaan omdat ik bij mijn huidige organisatie weinig reistijd heb en nog volop doorgroeimogelijkheden. Maar op je heen blijven kijken is altijd goed vind ik.
Verder heb ik nooit een bericht gehad waarbij direct duidelijk werd of het ook inhoudelijk interessant zou kunnen zijn. En dan sommigen zijn ook nog eens beledigd als ze geen reactie krijgen.
Of van daaruit verder solliciteren, kan ook altijd toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog 1, vanavond gesprek met een oud collega over zijn huidige werkplek. Daar zoeken ze iemand voor 3 dagen. Indien op lange termijn 4 dagen mogelijk is overweeg ik daar te solliciteren.
Nou 3 is gelijk met wat ik nu aan ww heb. Dus opzich kan het maar heb het liever wel wat ruimer natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar 3 is toch voorlopig ook prima? Dan wordt je toch voorlopig aangevuld uit WW ?
Recruiters.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:09 schreef Chia het volgende:
Heb 1x op een soort recruiter op LinkedIn gereageerd, maar die kwam wel met een concrete functie die inhoudelijk interessant was en hij gaf direct duidelijkheid over potentieel salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Uiteindelijk nog wel op gesprek geweest, maar toch niet overstag gegaan omdat ik bij mijn huidige organisatie weinig reistijd heb en nog volop doorgroeimogelijkheden. Maar op je heen blijven kijken is altijd goed vind ik.
Verder heb ik nooit een bericht gehad waarbij direct duidelijk werd of het ook inhoudelijk interessant zou kunnen zijn. En dan sommigen zijn ook nog eens beledigd als ze geen reactie krijgen.
ben er een paar keer door op gesprek geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:09 schreef Chia het volgende:
Ik heb misschien een toffe functie voor je die mogelijkerwijs aansluit op je profile en ervaring met kans op een goed salaris. Of zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat mist vaak ja, kom dan concreet met wat je hebt voor me.
Ik ga niet langs of met je zitten bellen voor een mogelijke functie.
Ja precies alles is misschien of mogelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb misschien een toffe functie voor je die mogelijkerwijs aansluit op je profile en ervaring met kans op een goed salaris. Of zo.
OK.
Ja en ik heb dus niet eens ingevuld op mijn LinkedIn profiel wat mijn expertises zijn binnen het vakgebied en dan hebben ze zogenaamd functies die goed bij me zouden passen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat mist vaak ja, kom dan concreet met wat je hebt voor me.
Ik ga niet langs of met je zitten bellen voor een mogelijke functie.
Ja maar is totaal niet praktisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of van daaruit verder solliciteren, kan ook altijd toch.
Meeste hebben totaal niets relevants gedaan, knap dat ze dan kunnen beoordelen of ik geschikt ben.quote:
Ze kijken in mijn werk alleen naar de wft diploma's, en gezien ik ze bijna allemaal heb ben ik altijd geschikt. Maar als ik ze allemaal heb ben ik waarschijnlijk niet geïnteresseerd in een baantje waarvoor je alleen de laagste nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste hebben totaal niets relevants gedaan, knap dat ze dan kunnen beoordelen of ik geschikt ben.
Ik kreeg een keer de vraag of ik interesse zou hebben in een heel specifieke It functie. Je hebt m'n cv, hoe de fuck kom je op mijn naam uit voor die functie?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies alles is misschien of mogelijk.
Maar ga je er verder op in is het of een kut functie of ze hebben niks specifiek
Er zijn er genoeg die prima betalen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
traineeships, verkapte slavenarbeid.
Ja dat is gewoon diefstal. Dat zulks kan is echt idioot.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:33 schreef Senn88 het volgende:
Ik krijg veel uitnodigingen voor traineeships enz maar dan wel tegen een soort stage vergoeding waar ik de huur nog niet van kan betalen
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekkere onregelmatigheidstoeslag en doordeweekse weekenden
echt he, ik werd zo'n beetje elke week wel benaderd door zo'n hijgerig type, en je moet toch een beetje beleefd blijven voor je gevoel, omdat je ze in de toekomst nog eens nodig kunt hebben.quote:
Oh, sorryquote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:09 schreef Ruse het volgende:
[..]
echt he, ik werd zo'n beetje elke week wel benaderd door zo'n hijgerig type, en je moet toch een beetje beleefd blijven voor je gevoel, omdat je ze in de toekomst nog eens nodig kunt hebben.
Jij mag mij best hijgerig toespreken hoor.quote:
Komt langzaam op gang hier. Maar het lijkt erop dat de horeca behoorlijke klappen heeft gekregen. Veel kleine familiezaakjes die de lock down niet hebben overleefd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu in Porto? Weer leefbaar?
Omg, die familiezaakjes kun je zo lekker etenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt langzaam op gang hier. Maar het lijkt erop dat de horeca behoorlijke klappen heeft gekregen. Veel kleine familiezaakjes die de lock down niet hebben overleefd.
Revolut is bezig met een ontslaggolf, Uber heeft 42% van het personeel in Lissabon ontslagen.
Ja, is heel jammer idd. Hier vlakbij zat ook zo'n ouderwets zaakje, alsof je in een woonkamer aan het dineren was. Die is nu dus weg zag ik een week terug.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg, die familiezaakjes kun je zo lekker eten
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag mij best hijgerig toespreken hoor.
Ik hoor het al, we zijn nodig voor een injectie van de lokale economie.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg, die familiezaakjes kun je zo lekker eten
quote:
*boekt ticket*quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoor het al, we zijn nodig voor een injectie van de lokale economie.
uh....quote:Als ik 's morgens opsta heb ik zin om aan het werk te gaan
quote:U heeft een matig verhoogd gewicht. Aan u de keuze om actie of geen actie te ondernemen.
Kunnen ze je mooi een schuldgevoel aan praten johquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat is dat nou weer voor advies.
Ik ben al jaren soort van bezig.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:22 schreef FrauMilena het volgende:
Maar wat gaat het worden? Wel of geen actie.
Slow but steady?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al jaren soort van bezig.
Ja, inderdaad. Zo zou het kunnen noemen inderdaad.quote:
Weer helemaal enthousiast naar de sportschool?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zo zou het kunnen noemen inderdaad.![]()
Laatste maanden alleen de verkeerde kant op, maar vanaf 1 juli mag het allemaal weer.
Eigenlijk mis ik de sportschool niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weer helemaal enthousiast naar de sportschool?
Vrijdag.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:53 schreef Q. het volgende:
Ik heb iets besteld wat door DHL wordt bezorgd, hoe laat zou ik een bericht krijgen dat ik niet thuis was?
Thuis met een mat en eventueel met weerstandsband of gewichten kom je ook relatief ver mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik de sportschool niet.![]()
snel hamsteren voordat het weer op is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat fijn dat de handgel weer zo goed verkrijgbaar is. (!!!)
(!!!!)quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
snel hamsteren voordat het weer op is.
Jij hier?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Thuis met een mat en eventueel met weerstandsband of gewichten kom je ook relatief ver mee.
Ik doe een paar keer per week van die full body en ab workouts... ik ga daar echt kapot van.
Heb nu een mega fles van werk van vriendjequote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat fijn dat de handgel weer zo goed verkrijgbaar is. (!!!)
Lekker hipquote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet waarom je het zou gebruiken als je thuis ook zeep en stromend water hebt.
Ik wil je best een lesje leren hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:16 schreef Californium het volgende:
Ik mag vanaf volgende week weer lesjes volgen
Kapitalisme is een hoer.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet waarom je het zou gebruiken als je thuis ook zeep en stromend water hebt.
Die gel met glijmiddel vervangen lijkt me wel een leuke grap als ik weer naar kantoor toe mag.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb nu een mega fles van werk van vriendje
Hoi Missquote:
Hoi Barb. Eiland nog niet gezonken?quote:
Ik woon niet meer op een eilandquote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:
Sinds januari in Portoquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?![]()
![]()
Vanwaar die verandering? Werk, liefde, beide?quote:
Eigenlijk was het gewoon vluchten van corruptie, milieuvervuiling en racismequote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanwaar die verandering? Werk, liefde, beide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |