abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193563412
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ha ha komt de stoom al uit je oren. Je hebt uberhaubt dat filmpje niet gekeken anders kwam je hier weer niet met zoveel woorden weer andere partijen zwart maken zonder feiten te kunnen geven. :W
Ja ik heb het filmpje gekeken, en het is wederom een éénzijdig probleem.

Dit hele protest heeft wel meer bloot gelegd, maar de focus van een groepje users hier en mensen in ons land is volledig en alleen gefocust op hetgeen wat hun beter in het straatje past.

Wat zou er gebeuren als Pegida demonstranten nu op staat minderheden gingen belagen? Ging het dan ook over het politiegeweld of werd dan het geweld weer goedgepraat, want geweld tegen nazi's is altijd goed?

Deze hele discussie wordt gevoerd vanuit één perspectief en andere meningen worden meteen weer verketterd. Er zit een racistisch sausje vol hypocrisie over deze discussie.

Maar om eens mee te doen met "jullie" discussie, we zitten hier nu op topic nummer 29. Al die andere topics wat nu lopen hetzelfde verhaal. Wat is de oplossing in jullie ogen, hoe gaan we dit voorkomen? Want tot nu toe zie ik tientallen topics alleen maar vingergewijs, orange man bad (vergetende dat de democratische burgemeesters en gouverneurs toch echt verantwoordelijk zijn voor de politieinzet in hun stad/staat), en toch vooral vitten over alles wat blank wit is omdat 300 jaar geleden iets is gebeurd waarvoor iedereen in deze tijd met dezelfde huidskleur een soort van boetedoening zou moeten doen.

Dus wat is de oplossing in jullie ogen?
pi_193563415
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:50 schreef speknek het volgende:

Sommigen zoeken een oplossing, racisten gebruiken het als een stok om mee te slaan.
Klopt, vooral ramen van winkels zijn het slachtoffer.
pi_193563449
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:50 schreef speknek het volgende:

[..]

Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitsstatistieken.
Afro-Amerikanen in Amerika ook.

[ afbeelding ]

Het punt is wat je vervolgens met die kennis doet. Sommigen zoeken een oplossing, racisten gebruiken het als een stok om mee te slaan.
Ik zie hier al 29 topics alleen maar racisten stokken zoeken om mee te slaan, te slaan naar alles wat niet in hun straatje past? Maar als je een mening 180 graden wilt zien draaien in een kwestie van minuten kan ik zo weer een Marokkanen topic openen hoor?
pi_193563495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Opstappen is wat anders dan ontslag. Verder is het vooral een zakelijke beslissing van die man. Belangrijke partners keerden Crossfit de rug toe wegens de uitspraken van diens CEO. De man is dus opgestapt om verdere financiële schade te voorkomen.
Silence is Violence.

  woensdag 10 juni 2020 @ 09:01:26 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_193563540
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik zie hier al 29 topics alleen maar racisten stokken zoeken om mee te slaan, te slaan naar alles wat niet in hun straatje past? Maar als je een mening 180 graden wilt zien draaien in een kwestie van minuten kan ik zo weer een Marokkanen topic openen hoor?
Dat is vermoedelijk omdat niet veel mensen denken dat je een Marokkanen topic met een constructieve reden opent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193563557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:01 schreef speknek het volgende:
Dat is vermoedelijk omdat niet veel mensen denken dat je een Marokkanen topic met een constructieve reden opent.
Net zoals hier een hoop mensen niet een constructieve bijdrage doen maar vooral willen blijven vitten op alles wat blank, Trump of rechts is.
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:06:43 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_193563614
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Net zoals hier een hoop mensen niet een constructieve bijdrage doen maar vooral willen blijven vitten op alles wat blank, Trump of rechts is.
True, maar dan schop je omhoog in plaats van omlaag. (nouja in het geval van blank en Trump dan)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:07:05 #233
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_193563620
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij heeft 100% gelijk.

Wilde die video net zelf hier ook plaatsen.

Ben je voor BLM? Dan ben je een racist wat mij betreft.
Een blanken hater.
Dan heb je het niet begrepen, maar dat was ook misschien teveel verwacht.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_193563624
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 08:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ja ik heb het filmpje gekeken, en het is wederom een éénzijdig probleem.


Dus wat is de oplossing in jullie ogen?
eenzijdig probleem? Een politiemacht die vreedzaam demonstrerend publiek met geweld wegjaagt omdat een president een foto wil maken.

Een oplossing zou zijn als de huidige amerikaanse overheid eens zou stoppen met liegen en bedriegen naar hun burgers en de daadwerkelijke feiten waar ze zelf voor verantwoordelijkheid zijn toegeven en beleidsmaatregelen nemen om zulke dingen in de toekomst te voorkomen. Maar nee het is beter law en order te schreeuwen en de opppositie met geweld de kop in te drukken en deze gebeurtenissen van het leegvegen weer te negeren of downplayen. |:(
pi_193563674
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:06 schreef speknek het volgende:

[..]

True, maar dan schop je omhoog in plaats van omlaag. (nouja in het geval van blank en Trump dan)
Als ik (of anderen hier) een discussie wil over de oververtegenwoordiging van Marokkanen/allochtonen in de criminaliteit dan is het topic binnen 2 pagina's ontspoort want het moet vooral gaan over alle criminelen, ook Nederlandse, en blanken doen het ook etc. We kennen het riedeltje allemaal tussen de opmerkingen 'je bent een racist" door.

Nou ben dan niet zo hypocriet en heb het dan nu eens over al het racisme, al het politiegeweld, wat dus ook tegen blanken goed tiert. Post niet alleen halve filmpjes over gewelddadigheden uit de hoek die enkelen hier goed uitkomen maar post ook eens die gewelddadigheden richting onschuldige mensen.

Zoals ik al zei, als Pegida nu op straat aan het "rellen" was en allochtonen belaagden ging het hier echt niet over hoe verdrietig en niet gehoord die mensen zich voelen, en dat het merendeel een vreedzaam protest hield.
pi_193563773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

eenzijdig probleem? Een politiemacht die vreedzaam demonstrerend publiek met geweld wegjaagt omdat een president een foto wil maken.

Een oplossing zou zijn als de huidige amerikaanse overheid eens zou stoppen met liegen en bedriegen naar hun burgers en de daadwerkelijke feiten waar ze zelf voor verantwoordelijkheid zijn toegeven en beleidsmaatregelen nemen om zulke dingen in de toekomst te voorkomen. Maar nee het is beter law en order te schreeuwen en de opppositie met geweld de kop in te drukken en deze gebeurtenissen van het leegvegen weer te negeren of downplayen. |:(
En weer gaat het hier om één momentje waarvan we via de media hebben moeten vernemen wat de "feiten" zijn, een media die haar neutraliteit al jaren geleden heeft verloren toen activisten de plekken van journalisten hebben overgenomen. Ik heb minder moeite met een president die een foto maakt voor een kerk dan met hordes donkere Amerikanen die alles en iedereen wat blank is proberen te lynchen? Of relschoppers die in Europa de straten op gaan om te rellen, of dat nu na een voetbalwedstrijd is, of dat kleine Achmed met zijn gestolen scooter zich tegen een lantaarnpaal rijd of nu in het geval van BLM. Het is maar een excuus om weer lekker los te kunnen gaan zoals we ze al jaren los zien gaan? Over 2 maanden vinden ze wel weer een andere reden om te rellen en te plunderen, maar laten we ons vooral richten op de mensen die ons dienen te beschermen. Eens zien zodra die dadelijk massaal gaan staken wie dan op de knieën zit te huilend en smekend om hulp.

Maar het is de schuld van Trump momenteel? Want Obama heeft 8 jaar de kans gehad om dit te hervormen en heeft geen poot uitgestoken? Is het de schuld van Trump dat democratische burgemeesters en gouverneurs het zo uit de hand laten lopen in hun steden/staten?

Als je politiegeweld wilt stoppen dan moet al het politiegeweld stoppen, dan dient de politie andere middelen te krijgen om mensen aan te houden die een gevaar vormen, en veel betere instructies. Maar zelfs als er 0 doden vallen door politiegeweld in Amerika dan weten we allemaal dat er weer iets anders gezocht gaat worden om te rellen of blanken te lynchen.
pi_193563780
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:07 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dan heb je het niet begrepen, maar dat was ook misschien teveel verwacht.
Oh ik begrijp het filmpje prima, ik geef alleen MIJN mening op het BLM verhaal als ik de krankzinnigheid zie van die zogenaamde "BLM" blankenhaat groepen.
pi_193563865
Jij hebt het filmpje niet gezien dat je weer met je tirade over anders gekleurden mensen begint. Het was van alle kleuren wat daar in washignton stond te protesteren.

En de media afschilderen als moderne activisten terwijl de wapo en nyt gewoon feitelijke verslagen maken van deze vreedzame rellen die door poltitie geweld geprovoceerd worden.

De enige echte activisten zijn fox en aon die verhalen uit hun duim zuigen of verdraaien zodat het domme gepeupel het narratief over zogenaamde fake media wat de rest zou zijn als zoete koek slikken. Propagnda door herhaling werkt goed bij sommig volk.
pi_193563868
De politie is je best vriend. Als je aanwijzingen van de politie opvolgt en gewoon doet wat ze van je vragen dan heb je niets te vrezen. je hoeft het niet met ze eens te zijn alleen scheelt het een stuk als je gewoon meewerkt.

Heb je van de drugs gesmikkeld? biertje teveel op? hete spulletjes in huis? dan gaan mensen blijkbaar het gevecht aan. zodra je verzet gaat tonen kan het mis gaan. en nee de politie hoeft niet eerst bij je aan te bellen voordat ze binnen komen.

maar wat wil je dan. de politie in een roze tutu laten rond dansen. zulke mensen heb je nu al, dat is de Boa. je ziet wat het publiek daar mee doet.

ik zal wel van de oude stempel zijn. vroeger hield je 't wel uit je hoofd om je bek open te trekken tegen de agent. vandaag de dag is het blijkbaar moreel geaccepteerd om de smeris z'n bek te verbouwen en acab te adverteren. straffen tegen agenten zijn nog altijd laag. een fluim naar een agent kostte je normaal gesproken buiten corona-tijdperk 150 euro. er zijn mensen die dat er graag voor over hebben.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:28:39 #240
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_193563891
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Oh ik begrijp het filmpje prima, ik geef alleen MIJN mening op het BLM verhaal als ik de krankzinnigheid zie van die zogenaamde "BLM" blankenhaat groepen.
Maar dan heb je dus niet begrepen waar BLM voor staat.

En je mag hier best je onwetendheid blijven etaleren, maar ik ga je er wel iedere keer op aanspreken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_193563897
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En weer gaat het hier om één momentje waarvan we via de media hebben moeten vernemen wat de "feiten" zijn, een media die haar neutraliteit al jaren geleden heeft verloren toen activisten de plekken van journalisten hebben overgenomen. Ik heb minder moeite met een president die een foto maakt voor een kerk dan met hordes donkere Amerikanen die alles en iedereen wat blank is proberen te lynchen? Of relschoppers die in Europa de straten op gaan om te rellen, of dat nu na een voetbalwedstrijd is, of dat kleine Achmed met zijn gestolen scooter zich tegen een lantaarnpaal rijd of nu in het geval van BLM. Het is maar een excuus om weer lekker los te kunnen gaan zoals we ze al jaren los zien gaan? Over 2 maanden vinden ze wel weer een andere reden om te rellen en te plunderen, maar laten we ons vooral richten op de mensen die ons dienen te beschermen. Eens zien zodra die dadelijk massaal gaan staken wie dan op de knieën zit te huilend en smekend om hulp.

Maar het is de schuld van Trump momenteel? Want Obama heeft 8 jaar de kans gehad om dit te hervormen en heeft geen poot uitgestoken? Is het de schuld van Trump dat democratische burgemeesters en gouverneurs het zo uit de hand laten lopen in hun steden/staten?

Als je politiegeweld wilt stoppen dan moet al het politiegeweld stoppen, dan dient de politie andere middelen te krijgen om mensen aan te houden die een gevaar vormen, en veel betere instructies. Maar zelfs als er 0 doden vallen door politiegeweld in Amerika dan weten we allemaal dat er weer iets anders gezocht gaat worden om te rellen of blanken te lynchen.
Laten we het eens omdraaien: wat vind jij van het feit dat honderdduizenden Amerikanen - blanken, zwarten, latino's, etc - al meer dan anderhalve week dagelijks de straat op gaan om vreedzaam te demonstreren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193563905
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
De politie is je best vriend. Als je aanwijzingen van de politie opvolgt en gewoon doet wat ze van je vragen dan heb je niets te vrezen. je hoeft het niet met ze eens te zijn alleen scheelt het een stuk als je gewoon meewerkt.

Heb je van de drugs gesmikkeld? biertje teveel op? hete spulletjes in huis? dan gaan mensen blijkbaar het gevecht aan. zodra je verzet gaat tonen kan het mis gaan. en nee de politie hoeft niet eerst bij je aan te bellen voordat ze binnen komen.

maar wat wil je dan. de politie in een roze tutu laten rond dansen. zulke mensen heb je nu al, dat is de Boa. je ziet wat het publiek daar mee doet.

ik zal wel van de oude stempel zijn. vroeger hield je 't wel uit je hoofd om je bek open te trekken tegen de agent. vandaag de dag is het blijkbaar moreel geaccepteerd om de smeris z'n bek te verbouwen en acab te adverteren. straffen tegen agenten zijn nog altijd laag. een fluim naar een agent kostte je normaal gesproken buiten corona-tijdperk 150 euro. er zijn mensen die dat er graag voor over hebben.
Toch knap dat je al tig delen actief bent in deze reeks en nog altijd niet lijkt te begrijpen waarom er felle kritiek is op het handelen van de politie in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193563937
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laten we het eens omdraaien: wat vind jij van het feit dat honderdduizenden Amerikanen - blanken, zwarten, latino's, etc - al meer dan anderhalve week dagelijks de straat op gaan om vreedzaam te demonstreren?
We gaan niks omdraaien, mijn reacties worden weer half gelezen en half beantwoord. En die tactieken van jou waar je totaal niet reageert of meedoet maar weer overgaat op vragen om iets uit te lokken heb ik geen zin in.

Als je antwoord op je eigen vraag wilt moet je die maar eens aan jezelf stellen, wat vind jij namelijk van al die PVV'ers en Forum stemmers die niet de straten op gaan mensen belagen, die vreedzaam voor een democratische oplossing kiezen om te stemmen maar nog worden weggezet als de grootste criminelen die minderheden belagen en steden afbreken? Want de praktijk laat nu weer voor de zoveelste keer zien dat het toch vooral en alleen maar uit die andere hoek komt.
pi_193563959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

We gaan niks omdraaien, mijn reacties worden weer half gelezen en half beantwoord. En die tactieken van jou waar je totaal niet reageert of meedoet maar weer overgaat op vragen om iets uit te lokken heb ik geen zin in.

Als je antwoord op je eigen vraag wilt moet je die maar eens aan jezelf stellen, wat vind jij namelijk van al die PVV'ers en Forum stemmers die niet de straten op gaan mensen belagen, die vreedzaam voor een democratische oplossing kiezen om te stemmen maar nog worden weggezet als de grootste criminelen die minderheden belagen en steden afbreken? Want de praktijk laat nu weer voor de zoveelste keer zien dat het toch vooral en alleen maar uit die andere hoek komt.
En dit gaan we dus ook niet doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193563970
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dit gaan we dus ook niet doen.
Jammer dat je niet meedoet met je eigen spelletjes.
pi_193563985
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jammer dat je niet meedoet met je eigen spelletjes.
Deze reeks gaat over massa-demonstraties in de VS.

Vandaar mijn vraag: wat vind jij van het feit dat honderdduizenden Amerikanen - blanken, zwarten, latino's, etc - al meer dan anderhalve week dagelijks de straat op gaan om vreedzaam te demonstreren?

Want je bent in deze reeks met van alles bezig, behalve met waar deze gebeurtenissen nou eigenlijk om gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193563986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch knap dat je al tig delen actief bent in deze reeks en nog altijd niet lijkt te begrijpen waarom er felle kritiek is op het handelen van de politie in de VS.
is die kritiek wel terecht.
met name hier in Nederland begrijp ik niet waarom er zoveel figuren doelloos staan te blèren.
je kunt tot in de eeuwigheid blijven blèren. 't lijkt wel occupy 2.0
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193564063
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Deze reeks gaat over massa-demonstraties in de VS.

Vandaar mijn vraag: wat vind jij van het feit dat honderdduizenden Amerikanen - blanken, zwarten, latino's, etc - al meer dan anderhalve week dagelijks de straat op gaan om vreedzaam te demonstreren?

Want je bent in deze reeks met van alles bezig, behalve met waar deze gebeurtenissen nou eigenlijk om gaan.
Apart paar dagen geleden ging het nog over politiegeweld, nu weer demonstraties? Maar is goed laten we het hebben over de demonstraties. Winkels die geplunderd worden, blanken die belaagd worden, een hoop doden die vallen, en dat allemaal in deze corona tijden. Kan er niet positief over zijn.

Als je het alleen wilt hebben over de positieve elementen, en ja het klopt een groot deel protesteert ook vreedzaam, kunnen we ook een topic openen met de TT "alleen postieve zaken over de BLM protesten", en vragen we Danny om een kumbaya achtergrond muziekje in dat topic te zetten.

Tevens zijn er in deze reeks zijn heel wat mensen met van alles bezig zolang BLM maar positief wordt weggezet en elk ander commentaar de mond gesnoerd. Helaas hoort het geweld uit die hoek ook bij de protesten, al weigeren sommigen om dat te zien. Ik kan mij namelijk geen beelden herinneren waar door blanke groepen massaal minderheden worden gelyncht of belaagd ondanks dat de media en links het idee probeert te creëren dat dit de dagelijkse realiteit is in de westerse samenleving. En laten we eerlijk zijn als dat nu het geval was dan had jij het ook niet over de overgrote meerderheid die vreedzaam aan het protesteren was, dan waren het allemaal rechts-extremisten. En dat is de hypocrisie wat bij deze discussie er vanaf druipt.
pi_193564115
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Apart paar dagen geleden ging het nog over politiegeweld, nu weer demonstraties? Maar is goed laten we het hebben over de demonstraties. Winkels die geplunderd worden, blanken die belaagd worden, een hoop doden die vallen, en dat allemaal in deze corona tijden. Kan er niet positief over zijn.

Als je het alleen wilt hebben over de positieve elementen, en ja het klopt een groot deel protesteert ook vreedzaam, kunnen we ook een topic openen met de TT "alleen postieve zaken over de BLM protesten", en vragen we Danny om een kumbaya achtergrond muziekje in dat topic te zetten.

Tevens zijn er in deze reeks zijn heel wat mensen met van alles bezig zolang BLM maar positief wordt weggezet en elk ander commentaar de mond gesnoerd. Helaas hoort het geweld uit die hoek ook bij de protesten, al weigeren sommigen om dat te zien. Ik kan mij namelijk geen beelden herinneren waar door blanke groepen massaal minderheden worden gelyncht of belaagd ondanks dat de media en links het idee probeert te creëren dat dit de dagelijkse realiteit is in de westerse samenleving. En laten we eerlijk zijn als dat nu het geval was dan had jij het ook niet over de overgrote meerderheid die vreedzaam aan het protesteren was, dan waren het allemaal rechts-extremisten. En dat is de hypocrisie wat bij deze discussie er vanaf druipt.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Nog maar een keertje dan:

Wat vind jij van het feit dat honderdduizenden Amerikanen - blanken, zwarten, latino's, etc - al meer dan anderhalve week dagelijks de straat op gaan om vreedzaam te demonstreren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193564127
Ayaan Hirsi Ali: samenleving is verre van racistisch
https://www.telegraaf.nl/(...)verre-van-racistisch

Ayaan Hirsi Ali heeft zich vanuit Amerika uitgesproken over de Black Lives Matter-protesten. De opiniemaker stelt dat de Amerikaanse samenleving juist de mogelijkheid biedt aan mensen om zichzelf te zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')