wij hebben nog een week camping in Italie staan in augustus (en in Ooostenrijk).quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben er ook totaal geen fan van. Sla het OV voorlopig ook nog over, zolang het kan.
QFTquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik vrees dat ik gewoon werkschuw tuig ben.
Op een strand een mondkapjequote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hebben nog een week camping in Italie staan in augustus (en in Ooostenrijk).
Kregen gisteren signalen dat je op het strand wellicht een mondkapje op moet
Nou als dat zo is dan wordt het helaas pindakaas, da's geen vakantie
Vrees?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik vrees dat ik gewoon werkschuw tuig ben.
Mondkapjes op het strand. Dan zou ik hem ook skippen. Krijg je ook zo'n mooi half wit gezicht van als je in de zon gaat liggenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hebben nog een week camping in Italie staan in augustus (en in Ooostenrijk).
Dat lijkt mij ook vervelend ja. Valt hier gelukkig meequote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien erger ik me ook meer aan die grappen omdat ik de meeste totaal niet grappig vind
Op een naaktstrand valt het nog meer opquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mondkapjes op het strand. Dan zou ik hem ook skippen. Krijg je ook zo'n mooi half wit gezicht van als je in de zon gaat liggen
Mondkapje op het strand gaat mij ook te verquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dat blijft toch wel iets geks. De ene keer kun je weinig slapen en nergens last van hebben. De andere keer juist vrij lang, maar dan ben je niet vooruit te branden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb naar mijn idee best goed geslapen vannacht en toch zit ik flink te gapen
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen in de krant een foto van iemand die een mondkapje had met de tekst "I can't breathe". Dan moet je misschien geen mondkapje dragen.
Ja maar dan draag je hem verkeerd!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er laatst 1 op voor 1 minuutje en ik stikte al zowat
Kroatië ben ik vorig jaar geweest en vond ik geweldig. Waar ga je heen in Kroatië?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mondkapje op het strand gaat mij ook te ver
Wij hebben nog steeds onze week Kroatië staan en willen dat combineren met een paar daagjes Beieren. Beieren is nog niet geboekt. Wij wachten rustig af! Mondkapjes hoeven in Kroatië niet op het strand las ik wel
Je moet zo ook voor je mond stoppen. Niet in je mond.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er laatst 1 op voor 1 minuutje en ik stikte al zowat
Ik ook vorig jaar. Split en Zagreb.Waar ben jijzelf geweest?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kroatië ben ik vorig jaar geweest en vond ik geweldig. Waar ga je heen in Kroatië?
Op het strand lijkt me inderdaad geen pretje neequote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet zo ook voor je mond stoppen. Niet in je mond.
Ik ben in Istrië geweest. In de buurt van Porec, maar ik ben ook nog in Rovinj en Pula geweest. Rovinj vond ik vooral erg leuk met de kleine straatjes. Ook Pula is tof, omdat dat me deed denken aan Rome, want Rome is by far mijn favoriete stad om te bezoeken tot nu toe.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook vorig jaar. Split en Zagreb.Waar ben jijzelf geweest?
winkels vind ik nog tot daaraan toe, OV uiteraard ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op een strand een mondkapjeAls je naar bepaalde plekken in te reizen een mondkapje op zou moeten dan is dat nog wel te doen. Maar om nou op het strand er een op te moeten
![]()
Kan mij wel voorstellen dat je dan overweegt niet te gaan. Hopelijk wordt dat nog veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op het strand lijkt me inderdaad geen pretje neeEn krijg je straks ook zo'n zonafdruk
Same shit, different day
SC hopper present
Met Ridder Limp Bizkitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |