Oh wat erg, ik vind een uur al langquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo'n echte meeting die 2,5 uur duurt waarvan misschien twintig minuten voor jou interessant is, is wel een gruwel
* Aoibhin duimt voor ato!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:09 schreef ato het volgende:
[..]
Ja duimen jullie voor mij, maar ik heb mijn twijfels omdat ik de laatste dagen amper eet.
Maar wie weet is er een oplossing voor.
Succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:18 schreef MMF93 het volgende:
Ik ga zo voor het eerst sinds 3,5e maand weer even naar stage toe. Wel met de fiets, als het geen noodzaak is sla ik het OV toch nog even over
mondkapjesquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:18 schreef MMF93 het volgende:
Ik ga zo voor het eerst sinds 3,5e maand weer even naar stage toe. Wel met de fiets, als het geen noodzaak is sla ik het OV toch nog even over
Fietsen is sowieso beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:18 schreef MMF93 het volgende:
Je hebt leuke hoorquote:
Ik moet binnenkort weer naar de mondhygiëniste en ga daar dan ook voor het eerst met de fiets heen. Ik ga normaal altijd met de trein, want ik woon vlakbij het station en de praktijk is ook vlakbij het volgende station. Dus daar doe ik in totaal dan altijd 10 min. over. Maar het is ook maar een halfuurtje fietsen, dus denk dat ik het in de toekomst vaker ga doen.quote:
Ik zag vanmorgen in de krant een foto van iemand die een mondkapje had met de tekst "I can't breathe". Dan moet je misschien geen mondkapje dragen.quote:
ik had er laatst 1 op voor 1 minuutje en ik stikte al zowatquote:
Ik ben er ook totaal geen fan vanquote:
Sterkte ato. En hopelijk kunnen ze er snel wat op vinden dat je er geen of iig minder last van hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:15 schreef ato het volgende:
[..]
Spanningen spelen ook een rol, maar mijn darmen zijn ook niet in orde. Ik kan amper eten of ik heb last van krampen.
wij hebben nog een week camping in Italie staan in augustus (en in Ooostenrijk).quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben er ook totaal geen fan van. Sla het OV voorlopig ook nog over, zolang het kan.
QFTquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik vrees dat ik gewoon werkschuw tuig ben.
Op een strand een mondkapjequote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hebben nog een week camping in Italie staan in augustus (en in Ooostenrijk).
Kregen gisteren signalen dat je op het strand wellicht een mondkapje op moet
Nou als dat zo is dan wordt het helaas pindakaas, da's geen vakantie
Vrees?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik vrees dat ik gewoon werkschuw tuig ben.
Mondkapjes op het strand. Dan zou ik hem ook skippen. Krijg je ook zo'n mooi half wit gezicht van als je in de zon gaat liggenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hebben nog een week camping in Italie staan in augustus (en in Ooostenrijk).
Dat lijkt mij ook vervelend ja. Valt hier gelukkig meequote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien erger ik me ook meer aan die grappen omdat ik de meeste totaal niet grappig vind
Op een naaktstrand valt het nog meer opquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mondkapjes op het strand. Dan zou ik hem ook skippen. Krijg je ook zo'n mooi half wit gezicht van als je in de zon gaat liggen
Mondkapje op het strand gaat mij ook te verquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dat blijft toch wel iets geks. De ene keer kun je weinig slapen en nergens last van hebben. De andere keer juist vrij lang, maar dan ben je niet vooruit te branden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb naar mijn idee best goed geslapen vannacht en toch zit ik flink te gapen
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen in de krant een foto van iemand die een mondkapje had met de tekst "I can't breathe". Dan moet je misschien geen mondkapje dragen.
Ja maar dan draag je hem verkeerd!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er laatst 1 op voor 1 minuutje en ik stikte al zowat
Kroatië ben ik vorig jaar geweest en vond ik geweldig. Waar ga je heen in Kroatië?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mondkapje op het strand gaat mij ook te ver
Wij hebben nog steeds onze week Kroatië staan en willen dat combineren met een paar daagjes Beieren. Beieren is nog niet geboekt. Wij wachten rustig af! Mondkapjes hoeven in Kroatië niet op het strand las ik wel
Je moet zo ook voor je mond stoppen. Niet in je mond.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er laatst 1 op voor 1 minuutje en ik stikte al zowat
Ik ook vorig jaar. Split en Zagreb.Waar ben jijzelf geweest?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kroatië ben ik vorig jaar geweest en vond ik geweldig. Waar ga je heen in Kroatië?
Op het strand lijkt me inderdaad geen pretje neequote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet zo ook voor je mond stoppen. Niet in je mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |