Jaaaa! En ook altijd lekker veel eten. Haha!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Prec de surinaamse cultuur net zo hebben prachtige feestjes![]()
![]()
krijg je van mij volgende uitnodiging hoor wij zijn niet zo moeilijk erinquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaaa! En ook altijd lekker veel eten. Haha!
En ik hou van eten dus wanneer ik een uitnodiging krijg ben ik altijd present!
Ben je Surinaams?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
krijg je van mij volgende uitnodiging hoor wij zijn niet zo moeilijk erin
familiequote:
is dat mijn familie? lolquote:
Benieuwd als je weet wat verder bentquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik ben zonet bezig met herinrichten. Ik ga een waterval maken en een weg naar het verborgen privé strand
Bij dezequote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaaa! En ook altijd lekker veel eten. Haha!
En ik hou van eten dus wanneer ik een uitnodiging krijg ben ik altijd present!
Nee, ik wil hem op deze post attent makenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is dat mijn familie? lol
Iets wat je nog nooit gegeten hebt in ieder gevalquote:
dat van ToT ei metquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Iets wat je nog nooit gegeten hebt in ieder geval
Ik ga kotsen als ik dat klaar moet makenquote:
ik eet zulke dingen ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga kotsen als ik dat klaar moet maken
Same here.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik eet zulke dingen ook niet
Niet te doen toch... misschien smaakt het wel heel erg lekker. begin er niet eens aanquote:
Ja wat ik al zei; mijn vrouw gaf me haar blikje sinas dus had ik wat van de nasmaak van die balut, en dat was niet eens zo verkeerd. Ook de geur is helemaal niet zo slecht. Maar het idee!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet te doen toch... misschien smaakt het wel heel erg lekker. begin er niet eens aan
Gezellig, @Amee en ik komen bij @Jacquelinehasselbaink langs voor roti, baka bana, telo met trie en schaafijs.quote:
precies ik durf het niet eens aan. vind jou vrouw wel echt stoer hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat ik al zei; mijn vrouw gaf me haar blikje sinas dus had ik wat van de nasmaak van die balut, en dat was niet eens zo verkeerd. Ook de geur is helemaal niet zo slecht. Maar het idee!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezellig, @:Amee en ik komen bij @:jacquelinehasselbaink langs voor roti, baka bana, telo met trie en schaafijs.
Haha!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies ik durf het niet eens aan. vind jou vrouw wel echt stoer hoor
ja is dus cultuur ding mooi.. wij komen uit deze nederlandse verwende cultuurquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja en kippenteentjes enzo.
Zij heeft ook kippen geslacht in eigen land, en ik denk ook varkens.
De ingewanden worden ook allerlei gerechten van gemaakt.
Toch wil je ook niet weten wat je gemiddeld gesproken allemaal binnen krijgt, als je spul uit de supermarkt eet (hoe het allemaal is klaargemaakt en wat er allemaal in zit), maar ook veel slagers verkopen echt troep van zieke dieren, of hebben maden over de vloer kruipen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja is dus cultuur ding mooi.. wij komen uit deze nederlandse verwende cultuur
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wil je ook niet weten wat je gemiddeld gesproken allemaal binnen krijgt, als je spul uit de supermarkt eet (hoe het allemaal is klaargemaakt en wat er allemaal in zit), maar ook veel slagers verkopen echt troep van zieke dieren, of hebben maden over de vloer kruipen.
Haha ja maar jij zal sowieso wel halal eten, toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]ik ben al zon moeilijke eter ToT...
![]()
![]()
Klopt ....quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja maar jij zal sowieso wel halal eten, toch?
Die kippenteentjes is toch wel van een ander niveau hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja en kippenteentjes enzo.
Zij heeft ook kippen geslacht in eigen land, en ik denk ook varkens.
De ingewanden worden ook allerlei gerechten van gemaakt.
Scheelt al veel.quote:
Ja en dat terwijl die religieuze regel waarschijnlijk alleen maar ontstaan is omdat varkensvlees in warme landen (zoals in het Midden-Oosten) sneller bederft dan andere soorten vlees.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
moeilijk hoor geen varken te eten taart is al uit kijken met gelantine
Juist in turkije leven ja lees veel varkens in de bergen. turkse mensen gooien nooit eten ofzo weg doen ze in het donker op een bepaalde plaats. de varkens komen dan uit de bergen dwars door de stad om te komen etenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl die religieuze regel waarschijnlijk alleen maar ontstaan is omdat varkensvlees in warme landen (zoals in het Midden-Oosten) sneller bederft dan andere soorten vlees.
Niet iets met rund of varken, he?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Iets wat je nog nooit gegeten hebt in ieder geval
Ja weet ikquote:
Ga ik die toevallig straks in de soep doen. Haha!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Die kippenteentjes is toch wel van een ander niveau hoor
Dat eet ik wel ware het niet dat er niet veel aan is
Haags hutsquote:
Jawel! Had laatst van werk andijvie stamppot gekregen! Rauwe andijviequote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ikzal wel iets met kip worden dan
Maak zelf eigenlijk nooit vis. Eet dat wel ergens anders.
En andyviestampot had je ook nog niet gehad toch?
Kan niet wachten tot ik de terraforms gedaan heb dan ga ik ook inrichten en laat ik het zo en leg ik mezelf tot rusten, ik ga dan gewoon bloemen wateren en met mijn villagers praten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar om het eiland in te richten. Toen jullie er waren was ik bijna klaar eigenlijk en ging ik nauwelijks meer spelen. Maar vond het zonde omdat ik special voor dat spel een Switch heb gekocht. Dus nu ga ik herinrichten. Haha!
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga kotsen als ik dat klaar moet maken
Wat had die gemaakt dan?quote:
Stampotquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ikzal wel iets met kip worden dan
Maak zelf eigenlijk nooit vis. Eet dat wel ergens anders.
En andyviestampot had je ook nog niet gehad toch?
Godver ik zie dat als een oorlogsverklaring als iemand me eandijvie geeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Jawel! Had laatst van werk andijvie stamppot gekregen! Rauwe andijvie
Haha dat maak ik niet dusquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Jawel! Had laatst van werk andijvie stamppot gekregen! Rauwe andijvie
Laat zienquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Ga ik die toevallig straks in de soep doen. Haha!
Een of ander half ontwikkelde baby vogelquote:
Ah... Lijkt me niet zo super tol.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een of ander half ontwikkelde baby vogel![]()
![]()
Ik ontbijt nooit maar ik noem de eerste maaltijd die ik eet ontbijt als het geen avondeten is.quote:
Oh ontbijt is juist wel goed hèquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit maar ik noem de eerste maaltijd die ik eet ontbijt als het geen avondeten is.
Ik ook als je geteld hadquote:
Nog een airfryer Godquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:24 schreef Fernweh het volgende:
Broodjes in airfryer als ontbijt? Maar wat als avondeten ik weet het niet.
Zal het nooooit meer doenquote:
Ik heb zonder de bloemen te wateren al enkele zwarte rozen kunnen krijgen van de kruising tussen een gele en een rode.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik de terraforms gedaan heb dan ga ik ook inrichten en laat ik het zo en leg ik mezelf tot rusten, ik ga dan gewoon bloemen wateren en met mijn villagers praten.
Ik heb het gekookt en dat smaakte niet zo slechtquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Godver ik zie dat als een oorlogsverklaring als iemand me eandijvie geeft.
Ja nouja het gaat gewoon sneller dan in de oven.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ontbijt is juist wel goed hè
Maar broodjes uit de airfryer klinkt wel lekker
Ja maar jij zei 4 je had moeten zeggen 5 op een rij. Dat was je fout!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook als je geteld had
[..]
Nog een airfryer God
Ja soms regent het, bij mij regent het nu elke dag in Animal Crossing.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:28 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb zonder de bloemen te wateren al enkele zwarte rozen kunnen krijgen van de kruising tussen een gele en een rode.
Ik doe kaiser broodjes en pistolets op 190 6 minquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja nouja het gaat gewoon sneller dan in de oven.
[..]
Ja maar jij zei 4 je had moeten zeggen 5 op een rij. Dat was je fout!
Airfryer is wel baas, alleen lastig de buitenkant wordt heel gauw krokant maar de binnenkant heeft altijd net wat langer nodig. Airfryer is echt stress, babysitten en jaren ervaring hebben.
Ik ga altijd 200 en doe dan een minuut of 4. Anders zijn ze zwart ik heb een XXL.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe kaiser broodjes en pistolets op 190 6 min
Op de een of andere manier vind ik dat niet zo gezelligquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja soms regent het, bij mij regent het nu elke dag in Animal Crossing.
Van mij mag het elke dag donderen in mijn animal crossing.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat niet zo gezellig
Beetje donker en nat. Is bij mij wel gewoon zonnig.
Het heeft een keer wel gebiksemd, vond ik een mooi gezichtquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Van mij mag het elke dag donderen in mijn animal crossing.
Te donker is niet lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ga altijd 200 en doe dan een minuut of 4. Anders zijn ze zwart ik heb een XXL.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een of ander half ontwikkelde baby vogel![]()
![]()
Ben jaloers ik heb nooit donder gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Het heeft een keer wel gebiksemd, vond ik een mooi gezicht
Zolang die maar niet begint te miepen over racisme!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:24 schreef Fernweh het volgende:
Broodjes in airfryer als ontbijt? Maar wat als avondeten ik weet het niet.
#Birdlifemattersquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang die maar niet begint te miepen over racisme!
Balut!quote:
SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft er 7 in 2 dagen tijd opgegeten. (Plus eentje de dag er voor.)
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Balut!
Heb ik zelf niet gemaakt, maar mevrouw ToT heeft het van een toko.Ik ben wel wat gewend. Ik eet hersens en darmen en ogen ed, maar deze vind ik wel een beetje eng. Haha! Al zou ik het wel willen proberen.SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft er 7 in 2 dagen tijd opgegeten. (Plus eentje de dag er voor.)
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Balut!
Heb ik zelf niet gemaakt, maar mevrouw ToT heeft het van een toko.Godver man... Ik zou mijn vrouw dan de eerste 3 weken niet zoenen.SPOILER: Klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft er 7 in 2 dagen tijd opgegeten. (Plus eentje de dag er voor.)Gelieve verwijderen
Godver wat is deze gekte! Ik verlies hier helemaal mijn kop.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend. Ik eet hersens en darmen en ogen ed, maar deze vind ik wel een beetje eng. Haha! Al zou ik het wel willen proberen.
Denk niet dat je dat gaat volhoudenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Godver man... Ik zou mijn vrouw dan de eerste 3 weken niet zoenen.
Kan je kop ook gewoon in mijn maag zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Godver wat is deze gekte! Ik verlies hier helemaal mijn kop.
Terecht dat ze zeuren. Hagelslag is zo saai als wat!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:51 schreef Fernweh het volgende:
Stelletje fetisjisten! Viespeuken!! En dan zeuren mensen als ik hagelslag met kaas eet op een broodje of jam met kaas. Die mensen moesten eens weten!
Gaat me best aardig af ondertussen. Maar merk wel dat het met nieuwe airfryer stuk makkelijker is dan dat ding dat ik als kerstpakket ooit gekregen had.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja nouja het gaat gewoon sneller dan in de oven.
[..]
Ja maar jij zei 4 je had moeten zeggen 5 op een rij. Dat was je fout!
Airfryer is wel baas, alleen lastig de buitenkant wordt heel gauw krokant maar de binnenkant heeft altijd net wat langer nodig. Airfryer is echt stress, babysitten en jaren ervaring hebben.
Oh nouja geven paard niet in de bek kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:54 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat me best aardig af ondertussen. Maar merk wel dat het met nieuwe airfryer stuk makkelijker is dan dat ding dat ik als kerstpakket ooit gekregen had.
quote:
Kippenbouten met gegrilde groentenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee toch twee jaar schik van gehad en in ieder geval geleerd dat zo'n ding niet mag ontbreken in je keukenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh nouja geven paard niet in de bek kijken.
Ik airfryer vrij weinig, veredelde broodbakmachine is het geworden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee toch twee jaar schik van gehad en in ieder geval geleerd dat zo'n ding niet mag ontbreken in je keuken
Juist.. Heb dan ook geen oven.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik airfryer vrij weinig, veredelde broodbakmachine is het geworden.![]()
Ik vind het schoonmaken van dat ding zo'n gedoe. Maar ik zou hem wel wat meer moeten gebruiken, tis gewoon een soort oven.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Kippenbouten met gegrilde groentenBenieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijken of de liefde van de vrouw ook door de maag komt. Of is... Of..
Of?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Benieuwd!![]()
Kijken of de liefde van de vrouw ook door de maag komt. Of is... Of..
Kameraad ik deel je verdrietquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:05 schreef Fernweh het volgende:
Ik heb geen honger meer... Het voelt alsof ik hier tussen de wappies zit.
Meten. Whaha!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Of?
Vast wel.
En anders maar op een andere manier proberen
Jij eet wel normale dingen ja. Het is een eenzame oorlog dit, we moeten ons maar ingraven. Stel je voor je moet om beurten koken in zo'n loopgraaf en opeens komen ze met de hersenen aan die ze uit het hoofd van een gesneuvelde soldaat hebben gehaald en even in de pan hebben geslingerd.quote:
Meten is weten en als je een kleine penis hebt, is het teleurstelling.quote:
Hahaha! Engine is niet zo klein, hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Meten is weten en als je een kleine penis hebt, is het teleurstelling.
Fernweh 2020
In oorlog is alle eten geoorloofd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jij eet wel normale dingen ja. Het is een eenzame oorlog dit, we moeten ons maar ingraven. Stel je voor je moet om beurten koken in zo'n loopgraaf en opeens komen ze met de hersenen aan die ze uit het hoofd van een gesneuvelde soldaat hebben gehaald en even in de pan hebben geslingerd.
Godver waar leven we in, in wat voor een wereld. Aan de andere kant ik wil niet weten wat mijn voorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvoorvader allemaal at.
Ik weet niet meer wat hier aan de hand is, dickpics etc... Wat is dit hier voor een kermis.quote:
Ja ik weet het niet, ik ben de draad al een paar posts geleden kwijt geraakt. Toen ik dat gemuteerde verassingsei van @ToT zag werd mijn hele kindheid en meer gewoon op gewelddadige en brute wijze uit mijn hart gereten.quote:
quote:
Niet naar jan en alleman. Naar Jan sowieso nietquote:
Lekker eitje tochquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, ik ben de draad al een paar posts geleden kwijt geraakt. Toen ik dat gemuteerde verassingsei van @:ToT zag werd mijn hele kindheid en meer gewoon op gewelddadige en brute wijze uit mijn hart gereten.
Arme jan zegquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Niet naar jan en alleman. Naar Jan sowieso niet
Jan gaat maar op grinder zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Arme jan zeg
Jan mag ook niks ook geen melk
Als je ze naar Jan stuurt ben je gewoon gestoord. Die vent lacht je uit en vernedert je waar je bij staat...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve verwijderen
Jan mag niks en Joost mag alles weten.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Arme jan zeg
Jan mag ook niks ook geen melk
Soms ben ik een beetje dramatisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker eitje toch
Klinkt wel heel erg zeg, dat klinkt wel heel erg
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je ze naar Jan stuurt ben je gewoon gestoord. Die vent lacht je uit en vernedert je waar je bij staat...Zo'n platte beverstaart is toch ook niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet jaloers.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
HIJ DOET HET GEWOON!!quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je ze naar Jan stuurt ben je gewoon gestoord. Die vent lacht je uit en vernedert je waar je bij staat...Jan is the boss idd! Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon alsof je een ringworm hebt in plaats van een penis, maar ik wil maar zeggen het snoepje zal niet voor niks naar hem vernoemd zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:30 schreef engine het volgende:
[..]
Zo'n platte beverstaart is toch ook niks
Niet jaloers.
Dat is zeer correct.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Yep, leven is niet eerlijk voor sommige
Soms wel soms niet.quote:
Wel naar Ingrid. Haha! 🤪quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op Fok al geleerd over de penis. Schijnt dat dikte toch van belang is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is gewoon alsof je een ringworm hebt in plaats van een penis, maar ik wil maar zeggen het snoepje zal niet voor niks naar hem vernoemd zijn.
Hoef jij ook geen zorgen over te maken. Whaha! 🤪quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op Fok al geleerd over de penis. Schijnt dat dikte toch van belang is.
LEEF ALSOF ELKE DAG JE LAATSTE IS!!!quote:
Wie is Ingrid en waarom wil ze m'n penis zien?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wie is Ingrid en waarom wil ze m'n penis zien?
Nee ook niet. Alleen naar Am...![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoef jij ook geen zorgen over te maken. Whaha! 🤪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |