Ah, ik had alleen de kop gelezenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elders in de Bijlmer, op het Kwakoe terrein, zeg maar...
Je hebt een w teveel. Het duurde ook even voordat Symph dat afgeleerd hadquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Hebben we net ene lockdown gehad, kom jij weer met een downtown
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt een w teveel. Het duurde ook even voordat Symph dat afgeleerd had
just me is al in een vakantie bui.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt te veel naar de nieuwe serie van Het Schaep gekeken....
Hou dat vast...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Lange files naar het zuiden
Holland bakt in de Spaanse zon
Geen beweging in te krijgen
Spaans benauwd op Spaans beton
* spijkerbroek grijpt de zeilen en wacht op de windquote:
Nou en ik ga nogal vaak op vakantiequote:
Ja, overstromingen en ellende...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
Vakantie in Mallorca, daar heb jij ervaring mee, MadMaster.
Het halve eiland is van Duitsland, dus net zoals wij naar Aruba mogen, mogen zij naar Mallotzequote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De Duitsers zijn trouwens al welkom op Mallorca, twee weken voor de rest, omdat ze Corona zo goed aangepakt hebben
De verkenners gaan altijd voorop, prima!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De Duitsers zijn trouwens al welkom op Mallorca, twee weken voor de rest, omdat ze Corona zo goed aangepakt hebben
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De verkenners gaan altijd voorop, prima!
Ik wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, het zou verantwoord zijn vanavond...
Dat goede voornemen was het raam al uit bij een Engelse poging van Johnny Jordaanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, het zou verantwoord zijn vanavond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |