Dat was om kennis te maken met een mislukt experiment van een Jordanees...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat goede voornemen was het raam al uit bij een Engelse poging van Johnny Jordaan
zo te lezen jij niet ?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
We kijken regelmatig naar The Mallorca files op BBC first en nu wil Symph er ook heen
Kan hij een beetje Duits dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
We kijken regelmatig naar The Mallorca files op BBC first en nu wil Symph er ook heen
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel, ik ben er al eens geweest. Alleen nu nog ff niet, maar het gaat op het lijstje
Ziemlich gut.quote:
en wat zou de bestemming zijn op Mallorca ?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel volgend jaar. De beelden zijn prachtig
Mijn lijstje is veel te lang doordat ik bestemmingen op tv/series/films zagquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel volgend jaar. De beelden zijn prachtig
Geen idee. Gewoon een auto huren en het eiland verkennen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
en wat zou de bestemming zijn op Mallorca ?
Gaafquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon een auto huren en het eiland verkennen.
Jij zat daar ook natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
en wat zou de bestemming zijn op Mallorca ?
Zo natuurlijk was het niet, ik was met Merel en de fam meequote:
Het is niet bij gebrek aan... er zijn nog tientallen bestemmingen waar ik heen wil.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn lijstje is veel te lang doordat ik bestemmingen op tv/series/films zag
Portugal staat toch ook nog op het lijstjequote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is niet bij gebrek aan... er zijn nog tientallen bestemmingen waar ik heen wil.
Ik wilde oerse nooit naar Spanje, maar daar moest ik op terugkomen. Nu twee keer op vakantie geweest en prima bevallen wel. Zowel Tenerife als Calella.
Tenerife is mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is niet bij gebrek aan... er zijn nog tientallen bestemmingen waar ik heen wil.
Ik wilde oerse nooit naar Spanje, maar daar moest ik op terugkomen. Nu twee keer op vakantie geweest en prima bevallen wel. Zowel Tenerife als Calella.
Yup, maar dat wil ik perse niet in de zomervakantie en we willen dan wel echt een paar weken, dus dat gaat op het langetermijnlijstjequote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Portugal staat toch ook nog op het lijstje
Dat is nu al bereikbaar, de vluchten gaan al een tijdje...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
lekker overal rondkijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, maar dat wil ik perse niet in de zomervakantie en we willen dan wel echt een paar weken, dus dat gaat op het langetermijnlijstje
Tof!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, maar dat wil ik perse niet in de zomervakantie en we willen dan wel echt een paar weken, dus dat gaat op het langetermijnlijstje
Dat heeft wel een plekje maar geen prioriteit. Maar gaan we zeker ooit wel doenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
waaorm denk je dat ik zei dat ik nu al jaloers wasquote:
Vanwege de port?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
waaorm denk je dat ik zei dat ik nu al jaloers was
Zekerquote:
Nice!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker![]()
Sintra is prachtig. Mijn ouders woonden naast Obidos. Ook prachtig
Ik heb die caves wel in Porto bezochtquote:
Pokke eind omhoog lopen...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker![]()
Sintra is prachtig. Mijn ouders woonden naast Obidos. Ook prachtig
Oh ja, dat is waar ookquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ergens bestaan bewegende beelden van Symph in Portugal, dat heeft ooit hier op fok gestaan
Verrassend.quote:
Dat zeker. Het huis van mijn ouders stond op het hoogste punt in de regioquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Niet die van ons, die is in een zwaar klassieke lijst ingelijst...
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zeker. Het huis van mijn ouders stond op het hoogste punt in de regio
Echt een prachtig 270 graden uitzicht opnhet terras. Maar inderdaad, in Obidos ben je loof als je aan de poort van het kasteel staat. De Medival daar is zo gaaf
We zijn er 2 jaar geleden geweest en waarvoor we Amsterdam ontvluchtte kwamen we daar weer tegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zeker. Het huis van mijn ouders stond op het hoogste punt in de regio
Echt een prachtig 270 graden uitzicht opnhet terras. Maar inderdaad, in Obidos ben je loof als je aan de poort van het kasteel staat. De Medival daar is zo gaaf
Het zal nu best rustig zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn er 2 jaar geleden geweest en waarvoor we Amsterdam ontvluchtte kwamen we daar weer tegen.
Alleen maar toeristen, pure horror...
Het kan echt heel druk zijn daar inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn er 2 jaar geleden geweest en waarvoor we Amsterdam ontvluchtte kwamen we daar weer tegen.
Alleen maar toeristen, pure horror...
Maar wel mooi qua stadje en gebied...
Ergens denk ik ook: zullen we dan nu maar eens naar de Zaanse Schans gaan, nu het allemaal beperkt is qua bezoekers?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het zal nu best rustig zijn, denk ik.
Lekker japanners kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ergens denk ik ook: zullen we dan nu maar eens naar de Zaanse Schans gaan, nu het allemaal beperkt is qua bezoekers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |