Ah ja dan snap ik de angst wel.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:16 schreef Californium het volgende:
Ik was wel bijna 100 kilo toen![]()
Sindsdien wel ruim daaronder naar wel jaren gejojood(?)
Elke keer een kleinere jo jo wel.
Nu al tijdje vast op zelfde getal
ik dacht dat jij nu een fitgirl wasquote:Op maandag 8 juni 2020 20:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah ja dan snap ik de angst wel.
Ik ben nu wel flink zwaarder dan toen ik fitgirl was maar heb nooit overgewicht gehad ofzo.
100 heb ik nog niet gehaald. Fingers crossed!quote:Op maandag 8 juni 2020 20:16 schreef Californium het volgende:
Ik was wel bijna 100 kilo toen![]()
Sindsdien wel ruim daaronder naar wel jaren gejojood(?)
Elke keer een kleinere jo jo wel.
Nu al tijdje vast op zelfde getal
daar heb ik wel ver overheen gezetenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
100 heb ik nog niet gehaald. Fingers crossed!
Chub chubquote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tot mijn 23-25ste kon ik zoveel eten als ik wilde zonder echt bij te komen. Dat is nu verleden tijd
neuh, tot mijn 15de was ik echt heel mager.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tot mijn 23-25ste kon ik zoveel eten als ik wilde zonder echt bij te komen. Dat is nu verleden tijd
Haha ja. En m'n moeder me steeds waarschuwen maar ik was eigenwijs. Elke middag chips met een of andere ranzige dipsaus.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was tot m'n 18e ofzo aan de smalle kant. Ik lustte ook niks. Ik was 19 toen ik m'n eerste pizza had. Eerste Big Mac was ook op m'n 17e pas. Saucijzenbroodjes ook rond die tijd.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, tot mijn 15de was ik echt heel mager.
daarna ontdekte ik bier
Rond die periode ben ik ook gestopt met serieus sporten. Maakt ook wel iets uit.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, tot mijn 15de was ik echt heel mager.
daarna ontdekte ik bier
Nou trek in ribbelchips met dipquote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja. En m'n moeder me steeds waarschuwen maar ik was eigenwijs. Elke middag chips met een of andere ranzige dipsaus.
Ik moet nog steeds beginnen.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rond die periode ben ik ook gestopt met serieus sporten. Maakt ook wel iets uit.
Pics van je onderkinnenquote:
Nou was je zo angstig voor Corona en ziek worden. En nr 1 preventie is een goede conditie. Waarom dan niet sporten?quote:
Zwemmen vind ik nog niet echt veilig.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou was je zo angstig voor Corona en ziek worden. En nr 1 preventie is een goede conditie. Waarom dan niet sporten?
Hier vind ik het best wel goed geregeld; je moet er natuurlijk ook een beetje vanuit gaan dat iedereen die gaat sporten gezond is en zijn verantwoordelijkheid neemt.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwemmen vind ik nog niet echt veilig.
Wandelen, fietsen, thuissporten, bootcamptrainingen buiten, kanoën, open water zwemmen, tennis, trimbaan, zo veel mogelijkheden.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwemmen vind ik nog niet echt veilig.
Ligt ook aan hoe het zwembad het regelt.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier vind ik het best wel goed geregeld; je moet er natuurlijk ook een beetje vanuit gaan dat iedereen die gaat sporten gezond is en zijn verantwoordelijkheid neemt.
Ja wandelen en fietsen doe ik. Water is hier op.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wandelen, fietsen, thuissporten, bootcamptrainingen buiten, kanoën, open water zwemmen, tennis, trimbaan, zo veel mogelijkheden.
Nog meer smoezen.
Ja in de rij staan tot er grijze duiven uitgezwommen zijn.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt ook aan hoe het zwembad het regelt.
Smoesjes, had je maar wel kraakbeen moeten hebben en perfect gezond moeten zijn.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen kraakbeen dus bepaalde dingen vallen af.
Oh dan doe je toch ook aan beweging.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wandelen en fietsen doe ik. Water is hier op.
Ik heb geen kraakbeen dus bepaalde dingen vallen af.
Zijn ze niet verplicht om met reservaties te werken?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja in de rij staan tot er grijze duiven uitgezwommen zijn.
Nee doen ze hier niet aanquote:Op maandag 8 juni 2020 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ze niet verplicht om met reservaties te werken?
Dat is hier wel het geval.
Ze is er nog helemaal niet geweest joh.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel kraakbeen maar de kwaliteit laat te wensen overquote:Op maandag 8 juni 2020 21:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Smoesjes, had je maar wel kraakbeen moeten hebben en perfect gezond moeten zijn.
Volgens mij net als in de horeca, dat mogen ze zelf weten. Alleen ze moeten de afstanden en bijbehorende maximum aantallen mensen wel waarborgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat dan een soort van artrose?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel kraakbeen maar de kwaliteit laat te wensen overdaarom heb ik ook zo'n oude kop.
Hier Amersfoort is vlakbij.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee doen ze hier niet aanDat had ik sowieso wel prettig gevonden. Ook pre-Corona.
Nee ik kijk wel uit.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is er nog helemaal niet geweest joh.
God je gaat toch niet helemaal naar Amersfoortquote:Op maandag 8 juni 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier Amersfoort is vlakbij.
https://www.amerena.nl/sporten/interesse/zwemmen/banen-zwemmen/
Zou dan eerder naar Veenendaal gaan.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
God je gaat toch niet helemaal naar Amersfoort
Reservatiesysteem is. dan wel het eenvoudigste zou ik zeggen; mogen ze van mij wel houden.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij net als in de horeca, dat mogen ze zelf weten. Alleen ze moeten de afstanden en bijbehorende maximum aantallen mensen wel waarborgen.
Nooit meer zigzaggenquote:Op maandag 8 juni 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reservatiesysteem is. dan wel het eenvoudigste zou ik zeggen; mogen ze van mij wel houden.
Somsquote:Op maandag 8 juni 2020 07:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fuck mijn rep
Jij ook nog steeds hier? Move on nu je nog kan
Dacht dat je daar in de buurt woonde.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
God je gaat toch niet helemaal naar Amersfoort
Broodje aap!quote:Op maandag 8 juni 2020 22:04 schreef Californium het volgende:
Afvallen is 80% goed eten dus sporten is niet zo belangrijk.
Welke?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |