Goed gelukt. Lekker, hè?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:44 schreef sigme het volgende:
Zonder woorden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij kijken hem vanavond weer. Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:10 schreef Kreator het volgende:
Indrukwekkend. Vooral de laatste drie minuten.
https://www.reddit.com/r/(...)ith_john_oliver_hbo/
Dat verbaast me dan weer niets, zij weet natuurlijk heel veel van allerlei kruiden en specerijenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:08 schreef derLudolf het volgende:
Robinook heeft de kroketten gewonnen https://www.facebook.com/100000205089534/posts/3621607747856026/
Ja, nou en of!quote:
Nooit van gehoord, opgezocht, heel interessant.quote:
Paradijszaad, ik had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 8 juni 2020 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer niets, zij weet natuurlijk heel veel van allerlei kruiden en specerijen
Oh shit, abo afgelopen....quote:Op maandag 8 juni 2020 20:03 schreef sigme het volgende:
@:Vanyel
Je inbox is vol
Grote dank voor het recept! Daar heb ik wat aan!
Dit soort recepten kan ik tenminste volgen.
Ik piepte het eventueel overgebleven stukje altijd gewoon nog even op in de oven op ca. 100 graden.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:10 schreef sigme het volgende:
Ja, nou en of!
We aten ongeveer de helft in één keer op; het was een stuk van anderhalve kilo.
Heb je tips hoe we eerdaags de afgekoelde andere helft het best kunnen bereiden/opdienen/combineren?
Een klapjosti-klepje!quote:Op maandag 8 juni 2020 20:18 schreef Kreator het volgende:
Jeugdtrauma overgehouden aan overzet zonnebril. Mijn vader liep als een josti met zijn afgeknipte spijkerbroek, geitenwollensokken en clipon zonnebril rustig door de stad.
[ afbeelding ]
Dus ik heb er wel een ongefilterde mening over.
Dat is dan ook een uitklap exemplaarquote:Op maandag 8 juni 2020 20:18 schreef Kreator het volgende:
Jeugdtrauma overgehouden aan overzet zonnebril. Mijn vader liep als een josti met zijn afgeknipte spijkerbroek, geitenwollensokken en clipon zonnebril rustig door de stad.
[ afbeelding ]
Dus ik heb er wel een ongefilterde mening over.
Die heb ik ook maar dan helemaal zwart. Ideaal! Lekker omhoog zetten op je hoofd als je binnen bent.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is dan ook een uitklap exemplaar![]()
De mijnesen gaan over de hele bril. https://www.overzetzonneb(...)ebrilmilanorood.html
Waarom kost dat 1500? Het is bij de meeste opticiens gewoon dezelfde prijs als helder glas.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
, maar nog steeds geen 1500 euro zoals een zonnebril op sterkte
Een zonnebril op sterkte is bij mij 1500 euroquote:Op maandag 8 juni 2020 20:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom kost dat 1500? Het is bij de meeste opticiens gewoon dezelfde prijs als helder glas.
Niets, volgens mij. Het is vooral erg weinig recepterig. Onaf enzo.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:17 schreef Lonaa het volgende:
@:vanyel wat is er zo bijzonder aan je recept?
Niet doen. Gewoon dooreten.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, nou en of!
We aten ongeveer de helft in één keer op; het was een stuk van anderhalve kilo.
Heb je tips hoe we eerdaags de afgekoelde andere helft het best kunnen bereiden/opdienen/combineren?
Dat lijkt me fijn.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Het meest handige (mooie) wat ik ooit had was een zonneklepding dat met minimagneetjes op de bril klikte. Maar die ontwerper heeft dat maar een jaar of 4 on collectie gehad
Zoiets jaquote:Op maandag 8 juni 2020 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een zonnebril op sterkte is bij mij 1500 euro
Bij de laatste sterkte aanpassing heb ik het montuur gehouden, kon niets leukers vinden. Ik heb nog wel ergens een oude bril, maar geloof niet of ik daar mee op de fiets zou stappenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat lijkt me fijn.
Ik heb ooit een buigbaar exemplaar gehad wat ik over mijn eigen bril kon haken.![]()
Nadeel van die op maat oplossingen is dat je ze niet meer kunt gebruiken als je van bril wisselt.
Met overzet heb je meer kans dat dat wel kan.
Vroegah kon ik met een oude (zonne)bril nog wel uit de voeten. Beetje vaag op de lange afstand maar heej. Nu kan ik dan niet meer lezen en als ik auto rijd, zie ik de snelheidsmeter en andere handige zaken voor de bestuurder wazig
Ghij onwetende jongelingquote:Op maandag 8 juni 2020 20:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom kost dat 1500? Het is bij de meeste opticiens gewoon dezelfde prijs als helder glas.
Dank! Ik heb hem al in het blauwquote:
Ja, ik moest het laatst. I feel for you.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Jezus zo'n inbox legen doe je ook niet even hè
En andere rare afwijkingen 🤣quote:Op maandag 8 juni 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ghij onwetende jongeling![]()
Welkom in de wereld van varifocus
Hoeveel PM jij dan? De box van crew is echt oneindigquote:Op maandag 8 juni 2020 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik moest het laatst. I feel for you.
Viel mij ook ontzettend mee! Al blijven het wat lompe exemplaren, door dat dikke randje.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh, zo'n overzetbril ziet er best aardig uit eigenlijk. Ik heb een nieuwe bril nodig, de coating laat los en dat wordt steeds vervelender.
Oh mensen, ik ben zo blij met de tuin. Ik ga dit nog 100 keer zeggen deze maand.
Maar ik liep dus net voor het koken de tuin in voor random bladgroenten. Gewoon even kijken wat er lekker uit ziet en dat in de pan doen. Dat 'later als ik groot ben' is dus gewoon nu al ineens.
Ik geloof niet dat ik een grotere inbox heb dan eerst.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoeveel PM jij dan? De box van crew is echt oneindig
Dat zou ik dan even checken.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een grotere inbox heb dan eerst.
Mag je nog 1000x zeggen, en de komende maanden ook hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh, zo'n overzetbril ziet er best aardig uit eigenlijk. Ik heb een nieuwe bril nodig, de coating laat los en dat wordt steeds vervelender.
Oh mensen, ik ben zo blij met de tuin. Ik ga dit nog 100 keer zeggen deze maand.
Maar ik liep dus net voor het koken de tuin in voor random bladgroenten. Gewoon even kijken wat er lekker uit ziet en dat in de pan doen. Dat 'later als ik groot ben' is dus gewoon nu al ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |