Vrijdag- en weekendkaarten Pinkpop uitverkochtquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:47 schreef D_A het volgende:
Pinkpop vrijdag uitverkocht.
Wel nog za-zo en weekend tickets.
Dat had niet gehoeven voor mij.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:51 schreef D_A het volgende:
En Selah Sue plus Cheffies erbij. Zaterdag programma compleet.
kaarten kunnen ze makkelijk kwijt er is veel vraag naar.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:26 schreef chansadres het volgende:
+ Floor Jansen
+ Mother Mother
+ Dead Poet Society
- The Pretty Reckless
- Kacey Musgraves
Vooral de laatste zal een klap zijn voor mensen die er speciaal voor kwamen...
Dit lijkt me vreselijk voor de stromen juist, want iedereen moet nu steeds van de main naar ofwel stage 2, ofwel stage 3 en dat is dezelfde route.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk! Stuk beter zo en waarschijnlijk oom veel beter gebruik maken van de ruimte.
ben benieuwd naar het blokkenschema, daar zullen ze in verband met nieuwe stroming ook iets hebben aangepast.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt me vreselijk voor de stromen juist, want iedereen moet nu steeds van de main naar ofwel stage 2, ofwel stage 3 en dat is dezelfde route.
Dan zou ik even op de site kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:28 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ben benieuwd naar het blokkenschema, daar zullen ze in verband met nieuwe stroming ook iets hebben aangepast.
ah ga ik meteen doen, dankjequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou ik even op de site kijken
Het zou mooi zijn dat ze allebei kunnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef Basp1 het volgende:
Beter gebruik maken van de ruimte? Zolang men drank bonnetjes of muntjes blijft verkopen en je bij de bar niet gewoon met je pinpas kan betalen verliest men nog steeds flink wat ruimte aan die bonnen tenten.
In 2018 tijdens de pj dag heb ik langer in rijen gestaan, eerst voor muntjes daarna voor drank, dan naar acts kunnen kijken.
De meeste mensen hoeven zich alleen maar om te draaien.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit lijkt me vreselijk voor de stromen juist, want iedereen moet nu steeds van de main naar ofwel stage 2, ofwel stage 3 en dat is dezelfde route.
Geen verrassing. Volgend jaar is een weekendticket denk ik tegen de 300 eurie met gelijke prijsstelling voor drank en voedsel.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:22 schreef KingRadler het volgende:
Biertje duurder bij Pinkpop: 'Meer dan drie euro'
Ook Pinkpop worstelt met de inflatie en de verder stijgende prijzen. Daarom ziet het festival zich genoodzaakt de consumptieprijzen te verhogen. Een consumptiebon kost in juni meer dan 3 euro.
https://www.1limburg.nl/b(...)p-meer-dan-drie-euro
Je hebt 2 jaar kunnen sparen niet zeurenquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:30 schreef KingRadler het volgende:
Voor een biertje op de 51ste editie van Pinkpop ben je dit jaar 3,20 euro kwijt.
Bij de laatste editie in 2019 kostte een munt nog 2,80 euro.
Op de website van Pinkpop staat nu dat festivalgangers voor 16 euro 5 munten krijgen.
https://www.1limburg.nl/z(...)n-biertje-op-pinkpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |