Main kan je zien, noord nietquote:Op vrijdag 5 november 2021 08:44 schreef Basp1 het volgende:
Kun je vanaf dat skydeck uberhaubt de podias van voren zien of zie je alles van achter en moet je alsnog naar het voorvak lopen?
Ik durf wel te zeggen dat ze in mijn top 5 van dit moment staan, naast Arcade Fire, Muse, Foo Fighters en oude liefde Snow Patrolquote:Op maandag 1 november 2021 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blijft het een apart fenomeen vinden. Je vindt heel veel personen die zeggen dat Imagine Dragons populair is (weliswaar nooit bij die personen zelf, maar zeker wel bij anderen) en dat er veel fans zijn, maar iemand vinden die echt effectief een grote fan is, is veel moeilijker.
Voorvak voor de bobo'squote:Op donderdag 4 november 2021 15:05 schreef KingRadler het volgende:
Pinkpop introduceert een nieuw VIP-Pakket met een hoop extra's.
Met een Wilhelmina Sky Deck Pakket wordt jouw dag of weekend op het Pinkpopterrein tot in de puntjes verzorgd. Vanaf het Sky Deck heb je perfect uitzicht op het festivalterrein en daarmee ook de Mainstage. Daarnaast zijn drankjes in de hospitality ruimte bij de prijs inbegrepen. Verder geniet je er de hele dag van de lekkerste hapjes. Uiteraard kun je met je arrangement het festivalterrein bezoeken én heb je, op vertoon van je polsbandje, toegang tot het voorvak. Andere voordelen zijn o.a. watergespoelde toiletten, mogelijkheid tot parkeren op een later moment en een eigen entree tot het festival.
Een dagkaartje voor het Wilhelmina Sky Deck Pakket kost ¤334 en een weekendticket ¤780. Kaartverkoop
Het Sky Deck is vernoemd naar de oude Staatsmijn Wilhelmina. Het Deck bevindt zich namelijk aan de voet van de Wilhelmina steenberg, waar nu Snowworld zit.
Bron: https://www.festivalinfo.(...)ina-Sky-Deck-Pakket/
Dan zijn het dus geen liefhebbersquote:
Dat deck zou volgens dat persbericht op de berg bij snowworld komen gaan ze main dan omdraaien?quote:
https://www.pinkpop.nl/2022/wilhelmina-sky-deck/quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat deck zou volgens dat persbericht op de berg bij snowworld komen gaan ze main dan omdraaien?
Als ik dat bericht zo lees wel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:20 schreef D_A het volgende:
[..]
https://www.pinkpop.nl/2022/wilhelmina-sky-deck/
Verwacht gewoon dat het op de plek komt van het oude bierkrat.
Maar hoe gaat dat werken? Reserveren ze dan het voorvak zodat er standaard minder in kunnen? Of moeten zij ook gewoon in de voorvakpolonaise? (Of staan ze vooraan in de rij?)quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ik dat bericht zo lees wel.
Ook leuk de ster bij je polsbandje voor het voorvak.
*Uiteraard blijft het voorvak gewoon toegankelijk voor alle bezoekers!
No One Knows...quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:52 schreef Leonos het volgende:
Wel lef dat ze alles weer in de verkoop doen, moeten ze de bands betalen als het niet doorgaat?
Geen verrassing, maar al 'live' gezien dus hoeft niet per se nog een keer voor mij.quote:
Pinkpop site heeft niet echt een duidelijk overzicht. Even afwachten op Festileaks dusquote:
Dat is ook wel een trend tegenwoordig, je festival website zo onduidelijk en lelijk mogelijk maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pinkpop site heeft niet echt een duidelijk overzicht. Even afwachten op Festileaks dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |