abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193551724
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb het principe van foutmarge en vergrotende amplitude duidelijk uiteen gezet. Als je het niet snapt, lees je het nog maar eens.
En wat heeft dat geneuzel te maken met directe metingen vanuit gassen in het ijs. Je roeptoetert maar wat vanuit je beperkt kennis over metingen. Dus kom nu eens met wat links die je onzin onderbouwen dat er binnen de afgelopen 15 miljoen jaar eerder zulke hoge co2 concentraties geweest zijn. :D
pi_193551783
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 12:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het is goed met je. Leer mij de overheid kennen.
Ondertussen begin ik wel een beetje medelijden met je te krijgen. Jij ziet echt overal alleen maar de allerslechtse kant van. Lijkt mij bijzonder deprimerend als je er echt van overtuigd bent dat iedereen altijd alleen maar aan zichzelf denkt. Wat een kutleven heb je dan...

En als klap op de vuurpijl kom jij niet alleen in elk topic tot de conclusie dat jij zelf helemaal niks aan het probleem denkt te kunnen doen, maar meestal ben jij zelf als ambtenaar zelfs onderdeel van het probleem waar je over zit te zeiken. Ik hoop dat je ergens anders een nieuwe baan kan vinden. Want met jouw, op zich gezonde, overheidskritische instelling moet het bijzonder deprimerend zijn om zelf bij de overheid te werken.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_193551820
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb het principe van foutmarge en vergrotende amplitude duidelijk uiteen gezet. Als je het niet snapt, lees je het nog maar eens.
Je hebt een exponentiële groei voorgerekend. Heel knap hoor. Op de vraag waarom die aangenomen foutmarge van jou van 5% consequent in één richting fout is, daarop heb je nog geen antwoord gegeven.

Af en toe zou het je geloofwaardigheid ten goede komen als je niet poogde overal verstand van te hebben. Dat heeft namelijk niemand, ook jij niet.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 14:01:14 #229
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193551824
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 13:46 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Het is me al weer duidelijk dat je nog steeds in je psychose zit. Onsamenhangende onzin, je eigen vragen niet begrijpen, continu draaien.

Succes ermee, en blijf vooral strijden tegen het linkse policor complot om bomenkap te verzwijgen, ofzo.
Was het dat, of komt er nog iets?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 14:02:30 #230
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193551841
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 14:00 schreef knoopie het volgende:

[..]

Je hebt een exponentiële groei voorgerekend. Heel knap hoor. Op de vraag waarom die aangenomen foutmarge van jou van 5% consequent in één richting fout is, daarop heb je nog geen antwoord gegeven.

Af en toe zou het je geloofwaardigheid ten goede komen als je niet poogde overal verstand van te hebben. Dat heeft namelijk niemand, ook jij niet.
Amplitude. Zoek naar eens op. De foutmarge blijft niet eeuwig bijvoorbeeld 0,1.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 14:04:41 #231
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193551867
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 9 juni 2020 @ 14:32:20 #232
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193552191
quote:
Leuk, maar ik heb wel gelijk. Ik reken daar namelijk dagelijks mee.
pi_193552245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Amplitude. Zoek naar eens op. De foutmarge blijft niet eeuwig bijvoorbeeld 0,1.
Er is geen algemeen gedefinieerd begrip "amplitude" dat in de statistiek gebruikt wordt. Dus als jij dit soort begrippen wilt gebruiken in je uitleg, dan zal je óf een definitie moeten geven, of het woord moeten gebruiken dat de rest van de mensheid ook gebruikt voor dat begrip.

Misschien is het toevallig in jouw specifieke vakgebied een heel normaal begrip hoor, maar volgens mij begrijpt verder niemand wat je hier met amplitude bedoelt. En al helemaal niet hoe dit relevant is voor jouw asymetrische aannames.

Het maakt trouwens weinig uit. Iedereen is het er wel over eens dat alle voorspellingen gebaseerd zijn op aannames met toleranties, en op metingen met toleranties. Het enige waar jij alleen in staat, is jouw argument dat al deze toleranties volgens jouw uitleg alleen in één richting kunnen liggen, namelijk toevallig precies die richting die jouw argument ondersteunt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Leuk, maar ik heb wel gelijk. Ik reken daar namelijk dagelijks mee.
En omdat je weigert met een concreet voorbeeld te komen, moeten we jou maar op je blauwe ogen geloven?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 14:43:58 #234
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_193552282
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 14:39 schreef knoopie het volgende:

[..]

Er is geen algemeen gedefinieerd begrip "amplitude" dat in de statistiek gebruikt wordt. Dus als jij dit soort begrippen wilt gebruiken in je uitleg, dan zal je óf een definitie moeten geven, of het woord moeten gebruiken dat de rest van de mensheid ook gebruikt voor dat begrip.

Misschien is het toevallig in jouw specifieke vakgebied een heel normaal begrip hoor, maar volgens mij begrijpt verder niemand wat je hier met amplitude bedoelt. En al helemaal niet hoe dit relevant is voor jouw asymetrische aannames.

Het maakt trouwens weinig uit. Iedereen is het er wel over eens dat alle voorspellingen gebaseerd zijn op aannames met toleranties, en op metingen met toleranties. Het enige waar jij alleen in staat, is jouw argument dat al deze toleranties volgens jouw uitleg alleen in één richting kunnen liggen, namelijk toevallig precies die richting die jouw argument ondersteunt.
[..]
Weet je wel wat amplitude betekent?

quote:
En omdat je weigert met een concreet voorbeeld te komen, moeten we jou maar op je blauwe ogen geloven?
Nee, omdat je het niet snapt.
pi_193552352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja. Maar ik weet niet wat jij er in deze context mee bedoelt. Dus zolang jij mij dat niet wilt uitleggen, vind ik je "uitleg" bullshit.
quote:
We zullen het nooit weten. Maar zolang je geen voorbeeld kan geven, is jouw argument dat je "echt wel weet wat je doet omdat je het elke dag doet", ook niet geldig natuurlijk. Kortom, zonder voorbeelden sta je weer eens met lege handen.
pi_193552378
Maar laten we eens teruggaan naar het begin van dit topic. Jammeren dat windmolens op het Vaanplein het uitzicht verpesten en geluidsoverlast veroorzaken. Even voor de beeldvorming, dit is het Vaanplein:

Punt lijkt mij duidelijk. Is niet veel natuur of idylle meer voorhanden om te verstoren, lijkt me.
pi_193552426
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 14:53 schreef knoopie het volgende:
Maar laten we eens teruggaan naar het begin van dit topic. Jammeren dat windmolens op het Vaanplein het uitzicht verpesten en geluidsoverlast veroorzaken. Even voor de beeldvorming, dit is het Vaanplein:
[ afbeelding ]
Punt lijkt mij duidelijk. Is niet veel natuur of idylle meer voorhanden om te verstoren, lijkt me.
Hardop gelachen. _O-
Dan ga ik liever windmolens kijken vanaf het strand bij Rockanje. 8-)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 9 juni 2020 @ 15:05:47 #238
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193552514
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[..]

Nou genie, dit is hoe het grootste deel van Nederland amplitude kent:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Amplitude

Ik gok dat jij ruis bedoelt, maar aangezien je zelf ook niet weet wat je nou wilt zeggen is dat gissen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  dinsdag 9 juni 2020 @ 15:07:05 #239
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193552529
quote:
[ afbeelding ]
Ja maar nu krijgen de linksen hun zin want je mag er ook al maar 100 per uur rijden en voor je het weet plaatsen ze ook nog zonnepanelen en dan heb je zo geen energie in de nacht. kernfysica is echt de toekomst en dan kunnen we allemaal weer vrij ademen in de oceaan en bij vulkanen
  woensdag 10 juni 2020 @ 04:03:28 #240
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_193562336
D66 en ChristenUnie: geen geld voor nieuwe biomassacentrales

https://nos.nl/artikel/23(...)omassacentrales.html

Dit slaat echt alles. :|W Deze huichelarij van de NOS en D66 is van zo'n grote orde dat je het zelfs niet kan kwalificeren omdat het er nooit rekening mee gehouden is dat er zo extreem gehuicheld kan worden. Beetje vergelijkbaar met de indeling van tornados . Je hebt F1, F2 F3, F4 en F5 is het maximum. Degenen die die indeling verzonnen heeft had er nooit rekening mee gehouden dat er ook orkanen nog veel vernietigender dan F5 konden bestaan. Daarom geen F6 en F7 en ..

Wat hier het geval is is vergelijkbaar. Ook dit extreme gehuichel van de NOS en D66 is van zo'n enorme omvang, dat het zelfs niet in de hoogste Schaal van Huichel past.
pi_193562344
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 06:34 schreef tja77 het volgende:
Ja het is lelijk, maar heb je een andere oplossing?
Zonnepanelen op ieders dak.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 10 juni 2020 @ 04:16:45 #242
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_193562364
quote:
[ afbeelding ]
Klopt. Het ging me ook niet om de natuur. Het ging me erom dat mensen gigantische windfabrieken in hun achtertuin krijgen en door hun strot geduwd krijgen en dat in de wijde omgeving zichtbaar is.
  woensdag 10 juni 2020 @ 04:34:12 #243
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_193562390
Als er twee sektes bestaan die biomassa verafgoodde, sjoemelden met cijfers en berichtgeving over biomassa om de goddelijke status van Biomassa, waar niet aan getwijfeld mag worden, net zoals er niet aan Jezus in de bijbel getwijfeld mag worden, dan waren dat wel de NOS en D66. :')
  woensdag 10 juni 2020 @ 04:44:52 #244
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_193562404
En dan nu opeens een artikel van dat verrotte huichelende NOS die hun vriendjes van het verrotte huichelde D66 presenteert als grootste strijders tegen Biomassa. :r
  woensdag 10 juni 2020 @ 06:32:34 #245
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_193562543
Weer je kratje pils op ouwe gek?
pi_193563906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Klopt. Het ging me ook niet om de natuur. Het ging me erom dat mensen gigantische windfabrieken in hun achtertuin krijgen en door hun strot geduwd krijgen en dat in de wijde omgeving zichtbaar is.
Daarbij zou ik mij niet te veel op die "foto" in je OP baseren. Die windmolens staan 500m van de huizen af, die foto is genomen op een afstand van laten we zeggen 50m van de huizen af. Laten we conservatief schatten dat dat huizen zijn van 10m hoog.
Vervolgens is in dat plaatje de as van de windmolen 2,5x zo hoog als de nok van het huis. Dat zou dus neerkomen op een ashoogte van 250m!

In de praktijk ,met windmolens met een ashoogte van 100m, zoud de windmolenas in onderstaand plaatje optisch op dezelfde hoogte ongeveer als de daknok moeten liggen, en de wieken ongeveer zo hoog als de lantaarnpalen moeten zijn.
Kortom, beetje een sensatie-artikel met misleidende info.
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:47:46 #247
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193564109
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Heb ze al jaren in de achtertuin staan zeg maar.
Geen last van, vind het wel wat hebben.

En dat terwijl ik niet op zo’n industrie terrein woon die er toch al niet uitziet.
Prachtige ver gezichten heb, met windmolens.

Niet iedereen heeft een hekel aan windmolens dus.

Biomassa is een ander verhaal, dat vind ik al vele jaren een probleem.
Een papieren werkelijkheid die meer slechts doet dan goeds.
Biomassa is enkel zeer beperkt nuttig om wat afval stromen toch nog nuttig te kunnen gebruiken. Maar meer moet je niet willen.
Het is geschuif met cijfertjes om aan de eisen te kunnen voldoen.
Wat mij betreft mag dat enkel toegepast worden voor binnenlandse rest producten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 10 juni 2020 @ 09:54:07 #248
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_193564184

Is toch mooi man!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_193564351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Is toch mooi man!
De foto's wel ja.
  woensdag 10 juni 2020 @ 12:18:18 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193565970
Ach gewoon die dingen poten waar veel PVV stemmers wonen. Daar is het meestal toch al lelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')