En wat heeft dat geneuzel te maken met directe metingen vanuit gassen in het ijs. Je roeptoetert maar wat vanuit je beperkt kennis over metingen. Dus kom nu eens met wat links die je onzin onderbouwen dat er binnen de afgelopen 15 miljoen jaar eerder zulke hoge co2 concentraties geweest zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het principe van foutmarge en vergrotende amplitude duidelijk uiteen gezet. Als je het niet snapt, lees je het nog maar eens.
Ondertussen begin ik wel een beetje medelijden met je te krijgen. Jij ziet echt overal alleen maar de allerslechtse kant van. Lijkt mij bijzonder deprimerend als je er echt van overtuigd bent dat iedereen altijd alleen maar aan zichzelf denkt. Wat een kutleven heb je dan...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is goed met je. Leer mij de overheid kennen.
Je hebt een exponentiële groei voorgerekend. Heel knap hoor. Op de vraag waarom die aangenomen foutmarge van jou van 5% consequent in één richting fout is, daarop heb je nog geen antwoord gegeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het principe van foutmarge en vergrotende amplitude duidelijk uiteen gezet. Als je het niet snapt, lees je het nog maar eens.
Was het dat, of komt er nog iets?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is me al weer duidelijk dat je nog steeds in je psychose zit. Onsamenhangende onzin, je eigen vragen niet begrijpen, continu draaien.
Succes ermee, en blijf vooral strijden tegen het linkse policor complot om bomenkap te verzwijgen, ofzo.
Amplitude. Zoek naar eens op. De foutmarge blijft niet eeuwig bijvoorbeeld 0,1.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:00 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je hebt een exponentiële groei voorgerekend. Heel knap hoor. Op de vraag waarom die aangenomen foutmarge van jou van 5% consequent in één richting fout is, daarop heb je nog geen antwoord gegeven.
Af en toe zou het je geloofwaardigheid ten goede komen als je niet poogde overal verstand van te hebben. Dat heeft namelijk niemand, ook jij niet.
Leuk, maar ik heb wel gelijk. Ik reken daar namelijk dagelijks mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:04 schreef Fretwork het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect
Er is geen algemeen gedefinieerd begrip "amplitude" dat in de statistiek gebruikt wordt. Dus als jij dit soort begrippen wilt gebruiken in je uitleg, dan zal je óf een definitie moeten geven, of het woord moeten gebruiken dat de rest van de mensheid ook gebruikt voor dat begrip.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Amplitude. Zoek naar eens op. De foutmarge blijft niet eeuwig bijvoorbeeld 0,1.
En omdat je weigert met een concreet voorbeeld te komen, moeten we jou maar op je blauwe ogen geloven?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb wel gelijk. Ik reken daar namelijk dagelijks mee.
Weet je wel wat amplitude betekent?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:39 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er is geen algemeen gedefinieerd begrip "amplitude" dat in de statistiek gebruikt wordt. Dus als jij dit soort begrippen wilt gebruiken in je uitleg, dan zal je óf een definitie moeten geven, of het woord moeten gebruiken dat de rest van de mensheid ook gebruikt voor dat begrip.
Misschien is het toevallig in jouw specifieke vakgebied een heel normaal begrip hoor, maar volgens mij begrijpt verder niemand wat je hier met amplitude bedoelt. En al helemaal niet hoe dit relevant is voor jouw asymetrische aannames.
Het maakt trouwens weinig uit. Iedereen is het er wel over eens dat alle voorspellingen gebaseerd zijn op aannames met toleranties, en op metingen met toleranties. Het enige waar jij alleen in staat, is jouw argument dat al deze toleranties volgens jouw uitleg alleen in één richting kunnen liggen, namelijk toevallig precies die richting die jouw argument ondersteunt.
[..]
Nee, omdat je het niet snapt.quote:En omdat je weigert met een concreet voorbeeld te komen, moeten we jou maar op je blauwe ogen geloven?
Ja. Maar ik weet niet wat jij er in deze context mee bedoelt. Dus zolang jij mij dat niet wilt uitleggen, vind ik je "uitleg" bullshit.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wel wat amplitude betekent?
We zullen het nooit weten. Maar zolang je geen voorbeeld kan geven, is jouw argument dat je "echt wel weet wat je doet omdat je het elke dag doet", ook niet geldig natuurlijk. Kortom, zonder voorbeelden sta je weer eens met lege handen.quote:Nee, omdat je het niet snapt.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:53 schreef knoopie het volgende:
Maar laten we eens teruggaan naar het begin van dit topic. Jammeren dat windmolens op het Vaanplein het uitzicht verpesten en geluidsoverlast veroorzaken. Even voor de beeldvorming, dit is het Vaanplein:
[ afbeelding ]
Punt lijkt mij duidelijk. Is niet veel natuur of idylle meer voorhanden om te verstoren, lijkt me.
Nou genie, dit is hoe het grootste deel van Nederland amplitude kent:quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wel wat amplitude betekent?
[..]
Nee, omdat je het niet snapt.
Ja maar nu krijgen de linksen hun zin want je mag er ook al maar 100 per uur rijden en voor je het weet plaatsen ze ook nog zonnepanelen en dan heb je zo geen energie in de nacht. kernfysica is echt de toekomst en dan kunnen we allemaal weer vrij ademen in de oceaan en bij vulkanenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:53 schreef knoopie het volgende:
Maar laten we eens teruggaan naar het begin van dit topic. Jammeren dat windmolens op het Vaanplein het uitzicht verpesten en geluidsoverlast veroorzaken. Even voor de beeldvorming, dit is het Vaanplein:
[ afbeelding ]
Punt lijkt mij duidelijk. Is niet veel natuur of idylle meer voorhanden om te verstoren, lijkt me.
Zonnepanelen op ieders dak.quote:Op maandag 8 juni 2020 06:34 schreef tja77 het volgende:
Ja het is lelijk, maar heb je een andere oplossing?
Klopt. Het ging me ook niet om de natuur. Het ging me erom dat mensen gigantische windfabrieken in hun achtertuin krijgen en door hun strot geduwd krijgen en dat in de wijde omgeving zichtbaar is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:53 schreef knoopie het volgende:
[ afbeelding ]
Daarbij zou ik mij niet te veel op die "foto" in je OP baseren. Die windmolens staan 500m van de huizen af, die foto is genomen op een afstand van laten we zeggen 50m van de huizen af. Laten we conservatief schatten dat dat huizen zijn van 10m hoog.quote:Op woensdag 10 juni 2020 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt. Het ging me ook niet om de natuur. Het ging me erom dat mensen gigantische windfabrieken in hun achtertuin krijgen en door hun strot geduwd krijgen en dat in de wijde omgeving zichtbaar is.
Heb ze al jaren in de achtertuin staan zeg maar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt. Het ging me ook niet om de natuur. Het ging me erom dat mensen gigantische windfabrieken in hun achtertuin krijgen en door hun strot geduwd krijgen en dat in de wijde omgeving zichtbaar is.
De foto's wel ja.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch mooi man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |