quote:Op zondag 21 juni 2020 21:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
sow Lolita is ook ten prooi gevallen aan de injecties
Oei dat vind ik nice, die vleugelsquote:Op zondag 21 juni 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Populair plekje
Shownieuws: De utopiaster heeft al helemaal voor ogen wat het vaderschap gaat betekenenquote:Op zondag 21 juni 2020 23:55 schreef spapaars het volgende:
Cemal mocht de gender reveal kanon afsteken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Normaal maak je een zwangerschap na 3 maanden openbaar.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Shownieuws: De utopiaster heeft al helemaal voor ogen wat het vaderschap gaat betekenen
Jessie: Ja ik wil met name gewoon naar de sportvelden en bij voorkeur het voetbalveld met een jongen!![]()
Als het ballet wordt of turnen dan is het ook goed![]()
Saskia: meisjes kunnen ook voetballen hé!
[ afbeelding ]
Ja denk dat ze de 3 maanden amper halen omdat ze het geslacht nu ook al prijsgevenquote:Op maandag 22 juni 2020 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal maak je een zwangerschap na 3 maanden openbaar.
Dus na 3 maanden verkering dan al bewust voor een kind gaan?
Is helemaal in, onder de utopianen, een kind, dus jessie kan niet achter blijvenquote:Op maandag 22 juni 2020 00:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja denk dat ze de 3 maanden amper halen omdat ze het geslacht nu ook al prijsgeven
Er is er 1 die treurig achterblijft en zo graag wil...Billy.quote:Op maandag 22 juni 2020 07:34 schreef Magica het volgende:
[..]
Is helemaal in, onder de utopianen, een kind, dus jessie kan niet achter blijven![]()
Who's next?
Ach, die vindt oefenen veuls te leuk.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er is er 1 die treurig achterblijft en zo graag wil...Billy.
Geen hond die erop wil? Erg zielig, het zou haar weer een jaartje in de picture houden, gratis babyshitmeuk hengelen met Instashit enzo...quote:Op maandag 22 juni 2020 09:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die Chris houd het anders aardig volquote:Op maandag 22 juni 2020 11:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen hond die erop wil? Erg zielig, het zou haar weer een jaartje in de picture houden, gratis babyshitmeuk hengelen met Instashit enzo...
Jammer, ik zou er bijna...
Waar zou dit zijn?quote:Op zondag 21 juni 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Populair plekje
Tim ging ook als een speer. Toch lijkt hij gelukkig met zijn vriendin en dochter.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal maak je een zwangerschap na 3 maanden openbaar.
Dus na 3 maanden verkering dan al bewust voor een kind gaan?
quote:Op maandag 22 juni 2020 09:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan is minstens één van beide onvruchtbaar anders kan ik het niet verklaren
Allemaal Utopiaboomersquote:Op maandag 22 juni 2020 07:34 schreef Magica het volgende:
[..]
Is helemaal in, onder de utopianen, een kind, dus jessie kan niet achter blijven![]()
Who's next?
Je Ava past ook goed nu bij je woordenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:17 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tim ging ook als een speer. Toch lijkt hij gelukkig met zijn vriendin en dochter.
Ik wens Jessie alle goeds, ondanks dat ik hem als persoon absoluut niet moet.
Geloof dat die berenburgboer het snelst heeft raak geschoten bij die andere Jessie.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:17 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tim ging ook als een speer. Toch lijkt hij gelukkig met zijn vriendin en dochter.
Ik wens Jessie alle goeds, ondanks dat ik hem als persoon absoluut niet moet.
Ik was ook niet echt verrastquote:
Geen idee hoor hoe die twee samen zijn, maar in de categorie lange relaties van Bats is dit een topperquote:Op maandag 22 juni 2020 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eerlijk? lijkt me een leuk stel zo saampjes
Ook al zo'n mooie muurbeschilderingquote:
Jij hebt er een gifje van kunnen maken, leuk!quote:Op maandag 22 juni 2020 19:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ook al zo'n mooie muurbeschildering
[ afbeelding ]
Daarom maakte ik er ook een gifje van, vond dat wel toepasselijkquote:Op maandag 22 juni 2020 20:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jij hebt er een gifje van kunnen maken, leuk!, haar goede jeugdvriend wilde een foto maken, maar Lotus zei: kan niet, de camera staat op filmen".
Ik snap dat echt niet. Ouders die hun kind op de mond zoenen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja bij moeder Jess![]()
Jess:En mam, een meisje, wat vind je ervan?
Jess moeder: Geweldig!
Ja, ja ja?
[ afbeelding ]
Ja mooi he dat park, je kunt je gewoon niet voorstellen dat dat op een dak is, zo groot.quote:Op maandag 22 juni 2020 21:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom maakte ik er ook een gifje van, vond dat wel toepasselijk![]()
Moet zeggen dat ik haar vlogs ook leuk vind, kijk er graag naar![]()
Mooi ook dat dakpark, zou je niet ervan af zien als je daar zo loopt.
Ramona en LauA had ik ook allang verwacht. En billy haar eitjes zijn natuurlijk al aardig oud.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal Utopiaboomers![]()
Ja behalve BIll......diegene waar ik het eigenlijk het snelste had verwacht![]()
Maar het is wat Gher al zegt.misschien speelt er meer mee bij haar
Gepland of niet, ze zijn er blij mee.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja denk dat ze de 3 maanden amper halen omdat ze het geslacht nu ook al prijsgeven
Nee ik ook niet, maar dat vind ik ook bij die m eiden nu zoals Beau, Romy, Billy en wie nog allemaal dat gekus zo op de mond. Nu met coronatijd erbij is het sowieso een no go.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Ouders die hun kind op de mond zoenen.
Ja die ook 👍quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ramona en LauA had ik ook allang verwacht. En billy haar eitjes zijn natuurlijk al aardig oud.
Ja dat hebben ze echt mooi aangelegdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja mooi he dat park, je kunt je gewoon niet voorstellen dat dat op een dak is, zo groot.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar dat vind ik ook bij die m eiden nu zoals Beau, Romy, Billy en wie nog allemaal dat gekus zo op de mond. Nu met coronatijd erbij is het sowieso een no go.
Ik persoonlijk denk ook dat Saskia Jessie nooit alleen heeft, die krijgt denk ik zijn ouders er vaak bij. Hopelijk vind ze dit niet erg, ik krijg er spontaan jeuk van op een onprettige manier haha.ik denk niet dat zn ouders zozeer het probleem zijn, maar meer hijzelf........... crybabySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Manmanman die vooroordelenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk niet dat zn ouders zozeer het probleem zijn, maar meer hijzelf........... crybaby
Wat is ze al ver zwanger aan de buik te zien, had helemaal niet het idee dat ze al zo ver wasquote:Op dinsdag 23 juni 2020 06:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Shii op 24-06-2020 14:54:10 ]
Jordy...... Eigenaar Jeansmerk?quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:20 schreef spapaars het volgende:
Bachelorette deelnemer Jordy, zoontje van Alexandra, heeft het nakijken.
[ afbeelding ]
1 van de eigenaars dus.quote:
En niet te vergeten zijn rol in de bioscoop kraker "LORENZO"quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 van de eigenaars dus.
Jordy heeft samen met twee vrienden een eigen jeansmerk opgericht dat erg succesvol is. Hij geeft personal training, is model en woont in de Jordaan. Zijn sportieve genen heeft hij van zijn moeder.
b.t.w.
Jordy was niet geheel onbekend voordat hij meedeed aan de Bachelorette. Eerder heeft al een poging gewaagd tijdens het programma The Face, een modellenwedstrijd. Hoewel de fotograaf in het programma aangaf potentie te zien in Jordy, werd hij na de eerste eliminatieronde al naar huis gestuurd....
quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En niet te vergeten zijn rol in de bioscoop kraker "LORENZO"
Op de vorige post was ook al zo broodmager dat ze er zelf een grap over ging makenquote:
Dat's waar,quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En niet te vergeten zijn rol in de bioscoop kraker "LORENZO"
Dat is wel hele oude meukquote:
Dat zal ze leren jaquote:
Brrrr gladjanus eerste klasquote:Op donderdag 25 juni 2020 06:20 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
En meteen een heel verhaal er achteraan.
Die gaat spammen als een malle
Wel leuk dat hij Saskia ook uitnodigt in zijn vlogquote:Op donderdag 25 juni 2020 06:20 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
De vloggende vader, de mafkeesquote:Op donderdag 25 juni 2020 06:20 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozert van Billy is toch van de herenliefde?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal Utopiaboomers![]()
Ja behalve BIll......diegene waar ik het eigenlijk het snelste had verwacht![]()
Maar het is wat Gher al zegt.misschien speelt er meer mee bij haar
Ach hij probeert van alles en het mislukt tochquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
De vloggende vader, de mafkees![]()
Hij had ons beloofd een paar maanden weg te blijven, het was maar een week of 6/7
maar achter de schermen had hij gewoon een ander account op FB en reageerde hij ook wel op dingen bij insta.
Kunnen wij hem niet gewoon negerengeen aandacht aan die engnek geven
dan is die straks vast weer ff monddood
Ja ik heb dat vaker gelezen, zelf durf ik daar geen uitspraak over te makenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die gozert van Billy is toch van de herenliefde?
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Ach hij probeert van alles en het mislukt toch
Gaat ie eindelijk uit huis?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Let's hope so![]()
In zijn vakantie met mama net voor hij Utopia inging was die ook ineens op de vlogtoer
Zijn beschrijvingen nu in zijn profiel....hij denkt kassa! (voor nu)
[ afbeelding ]
Ja schijnbaar bij haar ingetrokken, zij had al een leuk huisjequote:
Ligt dat huisje naast zijn ouders?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja schijnbaar bij haar ingetrokken, zij had al een leuk huisje
Die is een stille dood gestorven jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:01 schreef Inca het volgende:
[..]
Ligt dat huisje naast zijn ouders?
Toffe Tony ook niks meer van gehoord
quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is een stille dood gestorven ja
[ afbeelding ]
Nog maar een aankondiging voor de komende vlog deze week. met als catchy titel 'De vloggende vader'. Klinkt als deel 349 uit de Suske en Wiske serie
Ze kennen hemquote:
Hoop gaan op prive, Romy staat het ook weer.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:20 schreef pullup het volgende:
Wonderlijk dat Bas en Do ineens niets meer posten. Bas is zelfs op prive gegaan
Ja er gaan er best veel op prive, vooral ook echt veel uit Uto2quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hoop gaan op prive, Romy staat het ook weer.
Ik heb gisteren op mijn werk wel iemand geattendeerd op het restaurant, die waren in februari verhuisd naar Haarlem, wisten ze nog niet (waren ook geen Utopiakijkers) maar zijn nu wel nieuwsgierig ernaar, hopelijk krijgen ze nieuwe klanten erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |