De vloggende vader, de mafkeesquote:Op donderdag 25 juni 2020 06:20 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
En meteen een heel verhaal er achteraan.
Die gaat spammen als een malle
Die gozert van Billy is toch van de herenliefde?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal Utopiaboomers![]()
Ja behalve BIll......diegene waar ik het eigenlijk het snelste had verwacht![]()
Maar het is wat Gher al zegt.misschien speelt er meer mee bij haar
Ach hij probeert van alles en het mislukt tochquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
De vloggende vader, de mafkees![]()
Hij had ons beloofd een paar maanden weg te blijven, het was maar een week of 6/7
maar achter de schermen had hij gewoon een ander account op FB en reageerde hij ook wel op dingen bij insta.
Kunnen wij hem niet gewoon negerengeen aandacht aan die engnek geven
dan is die straks vast weer ff monddood
Ja ik heb dat vaker gelezen, zelf durf ik daar geen uitspraak over te makenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die gozert van Billy is toch van de herenliefde?
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Ach hij probeert van alles en het mislukt toch
Gaat ie eindelijk uit huis?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Let's hope so![]()
In zijn vakantie met mama net voor hij Utopia inging was die ook ineens op de vlogtoer
Zijn beschrijvingen nu in zijn profiel....hij denkt kassa! (voor nu)
[ afbeelding ]
Ja schijnbaar bij haar ingetrokken, zij had al een leuk huisjequote:
Ligt dat huisje naast zijn ouders?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja schijnbaar bij haar ingetrokken, zij had al een leuk huisje
Die is een stille dood gestorven jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:01 schreef Inca het volgende:
[..]
Ligt dat huisje naast zijn ouders?
Toffe Tony ook niks meer van gehoord
quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is een stille dood gestorven ja
[ afbeelding ]
Nog maar een aankondiging voor de komende vlog deze week. met als catchy titel 'De vloggende vader'. Klinkt als deel 349 uit de Suske en Wiske serie
Ze kennen hemquote:
Hoop gaan op prive, Romy staat het ook weer.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:20 schreef pullup het volgende:
Wonderlijk dat Bas en Do ineens niets meer posten. Bas is zelfs op prive gegaan
Ja er gaan er best veel op prive, vooral ook echt veel uit Uto2quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hoop gaan op prive, Romy staat het ook weer.
Ik heb gisteren op mijn werk wel iemand geattendeerd op het restaurant, die waren in februari verhuisd naar Haarlem, wisten ze nog niet (waren ook geen Utopiakijkers) maar zijn nu wel nieuwsgierig ernaar, hopelijk krijgen ze nieuwe klanten erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |