abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 13:06:31 #226
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196421074
het ergste is dat veel van ons elkaar ook al gewoon 10 jaar minimaal spreken ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196811601
Heeft iemand recent nog een keer met een oculus gespeeld? Dat ding is echt tof! De eerste versie die ik ooit gespeeld had (van pkwarts toen nog) zag er niet uit qua beeld, maar dit was echt levensecht. Ik speelde een boks-demo waarbij je het op moest nemen tegen een grote vent die serieus imponerend was... Maar het mooiste was nog als je naar beneden keek en dan opeens in plaats van je eigen benen harige mannenbenen ziet in een kort gymbroekje. Jammer dat zo'n ding zo duur is en via de PC werkt...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_196949763
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 13:24 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Ja met deze geweldige lamp erbij!

https://www.bol.com/nl/p/(...)_8_9.13.ProductTitle
Oh mijn kinderen moeten die niet zien. Wat een geniaal ding.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_196949784
quote:
3s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Fok! is gewoon dood, alleen een paar bejaarden zoals wij gebruiken het nog.

Ik voel me een beetje zoals die oude mensen die steevast Hyves bleven gebruiken om te krabbelen, terwijl de halve wereld al op feesboek zat
He jij hier.
Wel heel erg true wat jij zegt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_196949790
Maareeeee, moet ik nou voor een PS5 gaan sparen of niet?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_196949797
:Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196949806
Oh, dat kon er ook nog wel bij dan :')
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_197007040
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:44 schreef Kuukske het volgende:
Maareeeee, moet ik nou voor een PS5 gaan sparen of niet?
Als je 1 euro per dag apart legt, kun je er misschien wel een kopen zodra ze normaal beschikbaar zijn...

Onze PS4 is overleden een maandje geleden, dus ik zit er al een tijd op te azen, maar ze willen ze niet verkopen denk ik :N En nu nog een nieuwe PS4 kopen is zonde van het geld, die dingen zijn nog veel te duur.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 06:40:31 #234
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197012474
To be fair, als je op deze leeftijd voor een console moet sparen kan je dat geld beter voor andere dingen gebruiken. Het is en blijft een luxe apparaat en niet een primaire levensbehoefte...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 28 december 2020 @ 07:07:36 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197012575
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 06:40 schreef Jimbo het volgende:
To be fair, als je op deze leeftijd voor een console moet sparen kan je dat geld beter voor andere dingen gebruiken. Het is en blijft een luxe apparaat en niet een primaire levensbehoefte...
Heb je weer gedronken?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 07:40:36 #236
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197012755
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2020 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb je weer gedronken?
)
Gister wel :'(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_197012792
Ik heb zojuist nog gedronken.
Een slok melk, een glas water voor de medicijnen en ik ben nu bezig met een kop koffie c_/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197019994

Gif bump, keep the thread alive!
pi_197023620
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 06:40 schreef Jimbo het volgende:
To be fair, als je op deze leeftijd voor een console moet sparen kan je dat geld beter voor andere dingen gebruiken. Het is en blijft een luxe apparaat en niet een primaire levensbehoefte...
Ach, prioriteiten idd. Heb je gelijk in hoor! Eerst de cv-ketel, dan het schilderwerk. Etc. Etc.
Maar dan weet ik in ieder geval of het de moeite is in de toekomst. 8-)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_197059134
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 06:40 schreef Jimbo het volgende:
To be fair, als je op deze leeftijd voor een console moet sparen kan je dat geld beter voor andere dingen gebruiken. Het is en blijft een luxe apparaat en niet een primaire levensbehoefte...
Ook geld voor luxe apparaten kun je maar een keer uitgeven natuurlijk. Als je een PS5, hottub, sauna, vloerverwarming en nieuwe Louis Vuitton tas wilt maar een gewoon inkomen hebt zul je ook moeten sparen. En dan is het fijn als je hoort dat een eigen sauna helemaal niet fijn is, dus dat je die over kunt slaan ;)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:29:55 #241
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197068986
Eigenlijk zijn alle consoles die ik ooit heb gekocht impuls aankopen geweest omdat ik op dat moment dacht dat ik geld over had(op de Gamecube na want die kreeg ik voor mn verjaardag).
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:40:54 #242
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197069473
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef koei het volgende:

[..]

Ook geld voor luxe apparaten kun je maar een keer uitgeven natuurlijk. Als je een PS5, hottub, sauna, vloerverwarming en nieuwe Louis Vuitton tas wilt maar een gewoon inkomen hebt zul je ook moeten sparen. En dan is het fijn als je hoort dat een eigen sauna helemaal niet fijn is, dus dat je die over kunt slaan ;)
Volgensmij is de PS5 zo'n beetje het goedkoopste in je rijtje, tenzij je een budget tas wilt hebben.
pi_197074124
Ik zou voor de vloerverwarming gaan. Al twee keer gedaan. Zou ik ooit weer verhuizen doe ik het weer.

Deze maand een Japans toilet laten installeren. Warme billen en daaronder wordt het nog gewassen en gedroogd ook. Maar na vijf jaar van alles aan het huis vertimmeren gedaan, dus dat was ook sparen :P

Op naar de volgende gadget.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 29 december 2020 @ 22:46:54 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197075003
Vloerverwarming is wel nice ja. Al heb ik er nog weinig van gemerkt omdat het nog niet echt koud is ofzo.

Mijn volgende grote uitgave wordt de trapbekleding, of mijn tuin/BBQ. Mocht iemand nog ideeën hebben voor trapbekleding. Graag weinig onderhoud en gemakkelijk schoon te houden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197075170
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vloerverwarming is wel nice ja. Al heb ik er nog weinig van gemerkt omdat het nog niet echt koud is ofzo.

Mijn volgende grote uitgave wordt de trapbekleding, of mijn tuin/BBQ. Mocht iemand nog ideeën hebben voor trapbekleding. Graag weinig onderhoud en gemakkelijk schoon te houden.
Niet met buitenschoenen op je trap lopen :P

Tuin dit jaar gedaan. Voor- en achter. Van een openlucht-pizzaoven naar meest groene tuin van de buurt :7 de vorige eigenaar zette autos in zijn tuin, dus het was een grote bakstenen bende...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:00:09 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197075623
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Niet met buitenschoenen op je trap lopen :P

Tuin dit jaar gedaan. Voor- en achter. Van een openlucht-pizzaoven naar meest groene tuin van de buurt :7 de vorige eigenaar zette autos in zijn tuin, dus het was een grote bakstenen bende...
Ik heb een bescheiden terras en pad naar de poort, maar verder ligt het nog blaak. Zit te denken aan een deel gras en een deel planten/struiken. Misschien m'n eigen tomaten plukken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator woensdag 30 december 2020 @ 01:25:19 #247
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197080721
En een half jaar later denk je.. godverdomme wat heb ik gedaan met al dat groen in de tuin ;(

Hier de hele tuin vorig jaar juist betegelt, tuinset en bbq erin en gaan met die banaan.
Misschien volgend jaar maar eens aan uitbouw aan het huis laten maken, meer huis > meer tuin.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_197083389
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 01:25 schreef Jimbo het volgende:
En een half jaar later denk je.. godverdomme wat heb ik gedaan met al dat groen in de tuin ;(

Hier de hele tuin vorig jaar juist betegelt, tuinset en bbq erin en gaan met die banaan.
Misschien volgend jaar maar eens aan uitbouw aan het huis laten maken, meer huis > meer tuin.
Super-zen man. En als je onkruid eruit moet halen bedenk ik me gewoon dat ik real-life pikmin aan het spelen ben.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 30 december 2020 @ 16:50:42 #249
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_197098862
Nieuwe schutting in de tuin, vink na 2 jaar. *O*
Nieuwe badkamer, vink na een jaar. *O*
PS5, vink na een maand... *O*

oh nee, toch niet. Maar bedankt voor de cadeaukaart Bol.com. -O-
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_197160877
Ik vind zo'n 100% betegelde tuin er maar armoedig uitzien. Wij hebben vorig jaar de tuin laten doen, helft nieuwe tegels, 1/3e kunstgras (dat deel zou continu in de schaduw liggen, maar dat bleek na het verwijderen van de twee bomen eigenlijk niet zo te zijn, dus hadden we net zo goed echt gras kunnen laten leggen, maar goed). Afwatering is daardoor ook wel enorm verbeterd, we hadden vroeger een zwembad achterin de tuin na een flinke regenbui, nu is al het water zo verdwenen. Verder wat grote plantenbakken in de hoek en een randje achterin voor wat planten. Mijn tuintip: Hortensia's. Die dingen kosten geen drol in de supermarkt rond de zomer (mijne waren afgeprijsd nog geen 4 euro per stuk, ik heb er twee), en groeien flink. Zorg wel dat ze niet de hele dag in de zon staan, dan groeien ze niet zo goed. Ik heb ze in beide hoeken maar de een is een flinke plant geworden, de ander is een zielig half verbrand hoopje ondanks extra veel water. En neem geen pompoenplant, die pikt in 1,5e maand je halve tuin in, ondanks dat ik een half dood stekje van iemand mee had genomen die ik bij het planten al bijna moest reanimeren. En wil je snel een mooi resultaat, plant dan wat zonnebloemen. Je tuin ziet er dan opeens erg groen uit maar het geeft niet overal uitlopers, gewoon puur de zaadjes die je plant.

Qua trapbekleding raad ik Pheno's tip aan, niet met schoenen aan naar boven. Verder hebben we boven wat duurdere bekleding van Carpetright laten leggen met demping oid en dat ziet er nog steeds als nieuw uit. Beneden zitten de oude trapmatjes er nog op, die zou ik niet aanraden ondanks dat deze uit het duurdere segment waren (we hebben nog wat reserve in verpakking gekregen van de oude bewoners). Alles blijft er in hangen, echt mooi is het ook niet en het dempt ook niet veel. Maar goed, het weghalen en netjes maken is meer werk en het ergert me niet echt.

Dit jaar hebben we de keuken laten doen, komend jaar staat er een schuifpui op de planning, en ik ben man aan het bewerken om voor het jaar daarna over te stappen naar vloerverwarming (en wellicht zonnepanelen/groen dak) maar die ziet daarbij alleen problemen, anders had dat ook voor dit jaar wel op het programma gestaan.

Maar goed, voor nu zou ik liever een PS5 hebben. En dan zul je straks zien dat alleen de discloze beschikbaar zijn :N
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')