Harry Potter marathon?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:17 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Hier regende het gisteravond maarja, toen lag ik al te slapen. Anders zou ik een Harry Potter marathon gaan houden.
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Harry Potter marathon?![]()
Die snap ik niet
Inderdaad. Wil al die films weer opnieuw kijken maar dan wel op zo een gure regenachtige avond. Dat zorgt voor extra sfeer (ipv de douche dan aan te zettenquote:Op maandag 8 juni 2020 14:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien bedoelt ie als die niet was gaan slapen, dat hij dan die harry potter marathon had gedaan/gekeken
Is jouw quote knop stuk?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan inderdaad maar wachten tot de herfst weer aanbreekt, dan heb je meer kans op regen
Sekse en geaardheid bestaan niet. Mensen die beweren van wel zijn biggotsquote:Op maandag 8 juni 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus omdat je je hand verbrand hebt ben je acuut lesbienne geworden?
Ja, dan maar even wachten inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2020 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan inderdaad maar wachten tot de herfst weer aanbreekt, dan heb je meer kans op regen
Ha die Fernweh hoe gaat het met je?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sekse en geaardheid bestaan niet. Mensen die beweren van wel zijn biggots
Wat ben je aan het bakken?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wel okay ben aan het bakken had me verkeken op de tijd die het kost.
Heb ik ook soms als ik zelf in de keuken sta en de kok vrij is.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bakken?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
quote:
Gegrilde en gebakken groente is lekker, paar dagen terug gedaan. Paprika, ui, aubergine, courgette.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bakken?
@:puzziepie ik kwoot
Brownies, stokje! Brownies bakken!!!quote:Op maandag 8 juni 2020 15:39 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Gegrilde en gebakken groente is lekker, paar dagen terug gedaan. Paprika, ui, aubergine, courgette.
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bakken?
@:puzziepie ik kwoot
Oh dat is wel lekker alleen aubergine vind ik niet lekkerquote:Op maandag 8 juni 2020 15:39 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Gegrilde en gebakken groente is lekker, paar dagen terug gedaan. Paprika, ui, aubergine, courgette.
Dat is niet zo leuk, hoe kwam dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |