Uiteraard niet. Ze zullen achter de man aangaan om hem eventueel te beschermen. In die zin vertrouw ik wel op mijn verstand en ga er niets onzinnigs van denken.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze begrijp ik wel eigenlijk. Je ziet de groep achter de man aangaan en om een lynchpartij te voorkomen gaat de politie er ook achteraan.
Of is die kerel gearresteerd? zal toch niet?
Precies, zo interpreteer ik het filmpje ookquote:Op maandag 8 juni 2020 12:39 schreef Cherni het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ze zullen achter de man aangaan om hem eventueel te beschermen. In die zin vertrouw ik wel op mijn verstand en ga er niets onzinnigs van denken.
Okee okee, kan idd ook.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze begrijp ik wel eigenlijk. Je ziet de groep achter de man aangaan en om een lynchpartij te voorkomen gaat de politie er ook achteraan.
Of is die kerel gearresteerd? zal toch niet?
Zo interpreteerde ik het ook.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:36 schreef tjoptjop het volgende:
Zo zag ik het ook. Zou raar zijn als de politie niet naar de plek toe gaat waar mensen ruig gaan lopen doen. En die man krijgt flink wat aandacht.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Precies, zo interpreteer ik het filmpje ook
Straks moeten we nog allemaal voorin de bus gaan zitten van die lui.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:16 schreef Ciclon het volgende:
'IF YOU THINK I'M A RACIST - GO F*** YOURSELF' - ANTHONY JOSHUA HITS BACK WITH TWEET OVER BLM SPEECH
Vanaf 3:20 roept Joshua op om vooral te winkelen in winkels van zwarte eigenaren.
Wat een grap is dit toch
Als boksfan weet ik dat hij eerder ook Eddie Chambers (donkere bokser uit de VS) een "disgrace for the superior black race" noemde.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:16 schreef Ciclon het volgende:
'IF YOU THINK I'M A RACIST - GO F*** YOURSELF' - ANTHONY JOSHUA HITS BACK WITH TWEET OVER BLM SPEECH
Vanaf 3:20 roept Joshua op om vooral te winkelen in winkels van zwarte eigenaren.
Wat een grap is dit toch
TJa, de moraalridder uithangen en dan voor een paar Petro Riyals een potje knocken in Saudi Arabie waar minderheden 2e rang burger zijn, oa zwarten (!), is niet bepaald een goed voorbeeld.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als boksfan weet ik dat hij eerder ook Eddie Chambers (donkere bokser uit de VS) een "disgrace for the superior black race" noemde.
Past totaal niet in het plastic wholesome marketing imago van AJ.
Vind het jammer dat hij zulke uitspraken doet, al wil ik hem het voordeel van de twijfel gunnen dat hij het niet zo bedoelt.
Ook dat idd, net als bij Lewis Hamilton vind ik die selectieve moraliteit irritant. Heeft een hoog links lullen, rechts vullen gehalte.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:27 schreef Ciclon het volgende:
[..]
TJa, de moraalridder uithangen en dan voor een paar Petro Riyals een potje knocken in Saudi Arabie waar minderheden 2e rang burger zijn, oa zwarten (!), is niet bepaald een goed voorbeeld.
Die opmerking weet ik ook nog, wel ironisch dat AJ zelf later neerging tegen een klein dikkertjequote:Op maandag 8 juni 2020 15:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als boksfan weet ik dat hij eerder ook Eddie Chambers (donkere bokser uit de VS) een "disgrace for the superior black race" noemde.
Past totaal niet in het plastic wholesome marketing imago van AJ.
Vind het jammer dat hij zulke uitspraken doet, al wil ik hem het voordeel van de twijfel gunnen dat hij het niet zo bedoelt.
Nee, ik vind dat zo’n walgelijke proleet dat ik er moeilijk naar kan kijken.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Filmpje van Tommy Robinson over gisteren gezien?
Nouja, de thumbnail zegt al wel genoeg;quote:Op maandag 8 juni 2020 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat zo’n walgelijke proleet dat ik er moeilijk naar kan kijken.
Er is zoveel fout aan deze post maar ik wil je vooral wijzen op dat je excceleren bedoelde inplaats van escaleren... geloof ik. Verder is het een belachelijke post ook nog eens...quote:Op maandag 8 juni 2020 15:31 schreef Ciclon het volgende:
Onze zwarte medemens schotelen zoiezo de verkeerde celebs naar voor: In Engeland zou je verder komen met een Rio Ferdinand of Jon Barnes. Net zoals dat in Nederland het geval zou zijn met Ruud Gullit, Frank Rijkaard, Remy Bonjasky etc. sportgehalte is hoog ja, maar dat is dan ook waarin ze tot nog toe in escaleren.
twitter:DavinaSteinweg twitterde op maandag 08-06-2020 om 13:53:32Hey @LewisHamilton. Je werkt voor Mercedes.Weet je wat die in WW2 deden?
Die produceerde in opdracht van Adolf militaire voertuigen en luxe auto's voor hoge Nazi officieren
Als je consequent bent neem je per direct ontslag en betaal je je salaris terug
https://t.co/amb0ug2tBN reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:19 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:DavinaSteinweg twitterde op maandag 08-06-2020 om 13:53:32Hey @:LewisHamilton. Je werkt voor Mercedes.Weet je wat die in WW2 deden?
Die produceerde in opdracht van Adolf militaire voertuigen en luxe auto's voor hoge Nazi officieren
Als je consequent bent neem je per direct ontslag en betaal je je salaris terug
https://t.co/amb0ug2tBN reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Aha, uhu en de rest van de wereld niet
Maar goed, beetje onzinnig. Duitsland is prima omgegaan met hun foute verleden.
quote:Politie in Londen maakt zich op voor zaterdag met veel protesten
De Britse politie heeft vanwege de verschillende protesten die voor zaterdag gepland staan aan meerdere groepen restricties opgelegd. Dat meldt BBC News. Onder meer Black Lives Matter-demonstranten moeten zich aan strenge voorwaarden houden om te mogen protesteren.
De restricties gelden voor demonstranten van Black Lives Matter en voor demonstranten van linkse en rechtse groeperingen. Volgens de Britse politie staan er zaterdag meerdere protesten gepland in Londen, waaronder een Black Lives Matter-protest tegen racisme en politiegeweld.
De Black Lives Matter-demonstranten moeten een speciaal uitgezette route volgen tussen Hyde Park en Trafalgar Square. Ook moeten alle protesten zaterdag uiterlijk om 17.00 (lokale tijd) eindigen. Rechtse groeperingen mogen alleen op Parliament Square en in delen van Whitehall verzamelen.
Ook gaan politieagenten voorafgaand aan en gedurende de protesten regelmatig met de organisatoren in gesprek om te voorkomen dat situaties uit de hand lopen.
Eerdere protesten liepen uit de hand
Sinds de dood van de zwarte Amerikaan George Floyd door politiegeweld in de Verenigde Staten eind mei, wordt er wereldwijd geprotesteerd tegen racisme.
Vorige week liepen protesten in het Verenigd Koninkrijk uit de hand. Tientallen mensen werden gearresteerd en zeker 27 politieagenten raakten gewond in Westminster.
Vrijdagavond vond er eveneens een Black Lives Matter-protest plaats in het centrum van Londen. Enkele honderden mensen waren daarbij aanwezig. De organisatoren van Black Lives Matter riepen aanwezigen op om de demonstratie "vredig te houden" en om verder geen antiracismebijeenkomsten te bezoeken die voor dit weekend gepland staan.
Ook de Britse premier Boris Johnson heeft mensen vrijdag via Twitter opgeroepen om weg te blijven bij demonstraties, onder meer met het oog op de coronapandemie. "We kunnen onze geschiedenis niet aanpassen of censureren. We kunnen niet doen alsof we een andere geschiedenis hebben", zegt hij.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-veel-protesten.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |