abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193535640
Even kijken hoor, aan de ene kant hebben we wetenschappelijke publicaties, aan de andere kant een Twittermeme van een bekende troll.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193535689
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Onder ander het staande houden terwijl er niks aan de hand is.
Het neerschieten van een jogger.
Etc.

Als er wel info wordt gedeeld wat er toe doet dan hoeft er ook niet gezegd te worde: daar gaat het niet over
het gros van de demonstranten geeft niet eens antwoord als je vraagt waarom ze daar zijn.
een deel weet ook echt niet waarom ze er zijn.

al meerdere keren is een cameraman verjaagd. liever geen pottenkijkers.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_193535724
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

het gros van de demonstranten geeft niet eens antwoord als je vraagt waarom ze daar zijn.

Dat snap ik.... Neemt niet weg dat blm niet over criminaliteit onder allochtoben gaat.

De enige reden om allochtonen of zwarte mensen willekeurig te controleren en blanken niet is racisme en vooroordelen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193535932
Overduidelijk doen we aan etnisch profileren in NL, de belastingdienst is een tekenende casus. Schandalig. Maar positieve discriminatie bij het aannemen van mensen kan net zo goed etnisch profileren zijn. Ik begrijp dat we dat vanaf nu ook niet meer doen dan. Wel zo eerlijk.
pi_193535955
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:42 schreef Harmankardon het volgende:
Overduidelijk doen we aan etnisch profileren in NL, de belastingdienst is een tekenende casus. Schandalig. Maar positieve discriminatie bij het aannemen van mensen kan net zo goed etnisch profileren zijn. Ik begrijp dat we dat vanaf nu ook niet meer doen dan. Wel zo eerlijk.
Om een achterstand weg te werken kan positief discrimineren prima voor een beperkte periode.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193535992
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Om een achterstand weg te werken kan positief discrimineren prima voor een beperkte periode.
Prima voor wie? Discriminatie blijft discriminatie.
pi_193536019
quote:

[..]

Al 360* gerappoteerd geweld tegen journalisten gebruikt door de politie, liever geen filmpjes meer van hun excessief geweld.

US Law Enforcement Are Deliberately Targeting Journalists During George Floyd Protests
pi_193536035
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Al 360* gerappoteerd geweld tegen journalisten gebruikt door de politie, liever geen filmpjes meer van hun excessief geweld.

US Law Enforcement Are Deliberately Targeting Journalists During George Floyd Protests
Hij blijft toch wel bagatelliseren, liegen, verdraaien, met irrelevante randzaken aankomen, of op andere manieren trollen en invalideren.

Daar gaat alle info of kennis van de wereld niets aan veranderen. Dit is gedrag waar hij bewust voor kiest.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 8 juni 2020 @ 12:50:29 #249
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_193536043
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goed. de feiten over USA;
DeRedacteur_ twitterde op maandag 08-06-2020 om 11:15:31 Gewoon even wat statistieken, omdat feiten het zo lekker doen als emoties verblinden
#blacklivesmatter https://t.co/5uZBlWCOEJ reageer retweet
Lol een twitter account met in z'n profiel "Платите только в рублях, пожалуйста!".
Vetaling: Betaal alsjeblieft alleen in roebels!
are we infinite or am I alone
pi_193536059
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:54 schreef probeer het volgende:

[..]

niets gestolen. trespassing. Hij begaf zich op verboden terrein, en die rednecks zijn hem met geladen wapens in een truck achtervolgd.

Zo zie je maar weer waar die misselijke frame toe leidt.
Moet hij maar van andermans grond af blijven. Staan niet voor niets bordjes. Was je ook zo ziedend geweest als het een chinees was geweest die ze hadden afgeknalt? Nee hé.
U MAD?
  maandag 8 juni 2020 @ 12:52:25 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193536073
quote:

[..]

Dat je je onvrede niet duidelijk onder woorden kan brengen wil niet zeggen dat die onvrede per definitie niet gelegitimeerd is.
quote:
Je bedoelt door de politie?
Huilen dan.
pi_193536094
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:42 schreef Harmankardon het volgende:
Ik betwijfel wel hoe groot het probleem echt is. Ik denk dat negatieve discriminatie nog steeds een veel groter onderdeel is van de arbeidsmarkt dan positieve discriminatie. Bovendien denk ik niet dat er veel bedrijven zijn die bij 20 CVs eigenlijk zonder naar de inhoud te kijken de 10 CVs van blanke heteroseksuele mannen wegflikkeren om vervolgens een inhoudelijke selectie te maken uit de CVs van de vrouwen, allochtonen of wat homoseksueel uitziende types. Veelal is "bij gelijke geschiktheid" al een criterium dat als eerste gehanteerd wordt. "Bij gelijke geschiktheid" wordt normaliter niet gewoon simpelweg een 'kop of munt'-aanpak gehanteerd, maar krijg je dingen als 'de klik' wat natuurlijk ook een concept is dat boordevol impliciete aannames zit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193536118
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Moet hij maar van andermans grond af blijven. Staan niet voor niets bordjes. Was je ook zo ziedend geweest als het een chinees was geweest die ze hadden afgeknalt? Nee hé.
Dit is wellicht iets compleet nieuw voor je, dus ga er even goed voor zitten, anders val je van verbazing wellicht om:

De meeste mensen geven geen fuck om de huidskleur van een persoon.

Dus ja, ik was net zo boos geweest wanneer het slachtoffer een Chinese achtergrond had gehad. Of blank. Of paars.
"Pools are perfect for holding water"
pi_193536123
nou die cameraman van Ruptly was gisteren overduidelijk door drie demonstranten bedreigd. was later goed te zien op wat stills. drie figuren geheel in het zwart en gezicht afgedekt.
pi_193536126
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:46 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Prima voor wie? Discriminatie blijft discriminatie.
Prima voor de samenleving om dit voor een beperkte tijd uit te voeren.
pi_193536161
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
nou die cameraman van Ruptly was gisteren overduidelijk door drie demonstranten bedreigd. was later goed te zien op wat stills. drie figuren geheel in het zwart en gezicht afgedekt.
Zo zelfs wel bedreigd, nou en over minstens 360 gewonde journalisten door politie geweld stap je weer heen. Iets met plank voor een kop. :D
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 juni 2020 @ 12:58:40 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193536166
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat je je onvrede niet duidelijk onder woorden kan brengen wil niet zeggen dat die onvrede per definitie niet gelegitimeerd is.
[..]

Je bedoelt door de politie?
Door beide kanten (verrassend, aan beide kanten zitten rotte appels), maar wel vaker door de politie ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193536241
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit is wellicht iets compleet nieuw voor je, dus ga er even goed voor zitten, anders val je van verbazing wellicht om:

Dus ja, ik was net zo boos geweest wanneer het slachtoffer een Chinese achtergrond had gehad. Of blank. Of paars.
Dit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193536312
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

achja, dat is op CNN zelfs live in beeld geweest. een verslaggever die live werd ingerekend. foutje, waar gewerkt wordt vallen spaanders. verslaggever werkte netjes mee en was 30 minuten vrijgelaten met excuses.

Weer eens selectief het minst geweldadige incident eruit pikken?

Hier een andere, en als we gaan zoeken kunnen er daar nog ruim 300 bij geplaatst worden.

Australia opens investigation into U.S. police violence against journalists covering protests in DC

Waar gewerkt worden kunnen spaanders vallen, helaas is de politie nogal lomp in de vs en daardoor vallen complete bomen, waar deze protesten juist over gaan.
pi_193536377
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 13:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Weer eens selectief het minst geweldadige incident eruit pikken?

Hier een andere, en als we gaan zoeken kunnen er daar nog ruim 300 bij geplaatst worden.

Australia opens investigation into U.S. police violence against journalists covering protests in DC

Waar gewerkt worden kunnen spaanders vallen, helaas is de politie nogal lomp in de vs en daardoor vallen complete bomen, waar deze protesten juist over gaan.
elders was een agent te paard op een stoplicht geknald. ook zoiets.
pi_193536550
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:55 schreef probeer het volgende:

[..]

OK, goed om te horen. Zijn we het eens. Maar omdat je de 'zwarte jogger' zo expliciet aanhaalde dacht ik dat je de soort huidskleur nogal belangrijk vond.
U MAD?
pi_193536666
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 13:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

OK, goed om te horen. Zijn we het eens. Maar omdat je de 'zwarte jogger' zo expliciet aanhaalde dacht ik dat je de soort huidskleur nogal belangrijk vond.
Voor bepaalde users lijkt de huidskleur van die jongen wel reden te zijn om de moord op zijn persoon te vergoelijken, onder het mom 'die criminele zwarte heeft er zelf om gevraagd'.
  maandag 8 juni 2020 @ 13:49:12 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193536877
3 jaar geleden. Deze Sheriff begrijpt het _O_ _O_

https://www.dumpert.nl/item/7927487_b244d2e9
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193536981
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat doet verder natuurlijk niets af aan de inhoud van de door mij genoemde docu.
Ik zal m eens gaan kijken dan.
  maandag 8 juni 2020 @ 14:06:36 #265
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193537066
Goed overzicht

[ Bericht 1% gewijzigd door Momo op 08-06-2020 14:14:01 ]
  maandag 8 juni 2020 @ 14:47:18 #266
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_193537529
Mooie cijfers uit de US. Dood terwijl vastgehouden door politie:

Doodgeschoten:

use of force:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_193537679
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 14:47 schreef matthijst het volgende:
Mooie cijfers uit de US. Dood terwijl vastgehouden door politie:
[ afbeelding ]

Doodgeschoten:
[ afbeelding ]

use of force:
[ afbeelding ]
Hier gaat het dus om en niet de criminaliteit van een bepaalde groep.
Geen idee of deze cijfers kloppen maar als het klopt dan begrijp ik de blm beweging heel goed.
pi_193537731
Is deze hier eigenlijk al voorbij gekomen?

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/agAqjww_460svvp9.webm

Hoe die vreedzame demonstranten omgaan met een blanke oude vrouw. En gezien de huidskleur en definitie voor racisme dat deze ellende heeft veroorzaakt kunnen we concluderen dat dit een zeer racistische aanval was.
  maandag 8 juni 2020 @ 15:05:00 #269
117098 Hathor
Effe niet
pi_193537767
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Zowel de belastingdienst als de Nederlandse politie geven zelf toe dat ze aan etnisch profileren doen.

Nou kan jij er wel de mening op nahouden dat etnisch profileren hartstikke prima is, en ik mag dat op mijn beurt weer hartstikke racistisch vinden, maar dat etnisch profileren gebeurt is gewoon een feit.
Het is ook gewoon nodig.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_193537809
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Is deze hier eigenlijk al voorbij gekomen?

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/agAqjww_460svvp9.webm

Hoe die vreedzame demonstranten omgaan met een blanke oude vrouw. En gezien de huidskleur en definitie voor racisme dat deze ellende heeft veroorzaakt kunnen we concluderen dat dit een zeer racistische aanval was.
Volgens mij ontkent niemand dat ook zwarten racistisch kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')