quote:Op zondag 7 juni 2020 17:27 schreef Fer het volgende:
Binnen gewoon Flexa of Histor watergedragen lak.
Hoeveel liter heb ik nodig voor kozijnen voor en achter begane grond?quote:Op zondag 7 juni 2020 17:27 schreef Fer het volgende:
Sikkens Rubbol XD 54¤ per liter, maar het resultaat is er ook naar en je bent met 1x schilderen klaar. Ik twijfelde eerst, maar is absoluut de moeite waard.
Bestel er ook 2 Meesterhand synthetische kwasten bij. Flesje ST Marc om schoon te maken en 120 schuurpapier.
20quote:Op zondag 7 juni 2020 18:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb ik nodig voor kozijnen voor en achter begane grond?
Waterverf? Gewoon niet doen.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:27 schreef Fer het volgende:
Hier een keer geschilderd toen we er gingen wonen in 2003. Het is nog steeds in orde hoor. Flexa waterverf.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:01 schreef blomke het volgende:
[..]Sikkens Acryl (ook watergedragen), is veel robuuster.
Dat moet je wel redden met 1l verf. Tenzij je grote oppervlakken zoals de deur ook meerekent.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb ik nodig voor kozijnen voor en achter begane grond?
Is dat voor binnen én voor buiten?quote:Op zondag 7 juni 2020 19:08 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat moet je wel redden met 1l verf. Tenzij je grote oppervlakken zoals de deur ook meerekent.
Tussenwoning neem ik aan.
Hoeveel ben je de kwijt qua geld, voor een gemiddeld rijtjeshuis?quote:Op zondag 7 juni 2020 17:38 schreef danos het volgende:
Sikkens rubbol met voor gekleurde kozijnen grondverf in dezelfde kleur. 1 laag grond en 2 laag kleur, kan je weer bijna een decennium vooruit.
Ligt eraan of je 2 kleuren hebt, veel dichte oppervlakken en een dakkapel o.i.d. Een halve liter kost 35 euro. Een liter grondverf ook. Doe er voor 20 euro kwasten, ontvetter en schuurpapier bij en je bent een heel eind.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:34 schreef Reempie6 het volgende:
[..]
Hoeveel ben je de kwijt qua geld, voor een gemiddeld rijtjeshuis?
Ik ga was in totaal met kwasten, rollers, bakkies, goed tape (erg belangrijk), kwastreiniger, kleefdoekjes, StMarc, etc. via onlineverf.nl voor ongeveer 500 euro. Qua verf was dat 3 kleuren verf, 2 kleuren grondverf, verwacht dat ik 10-20% over houd.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:34 schreef Reempie6 het volgende:
[..]
Hoeveel ben je de kwijt qua geld, voor een gemiddeld rijtjeshuis?
Houtrot grondig verwijderen, b.v.k. met een multitool o.i.d.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:57 schreef MartiniNL het volgende:
Dacht zelf aan behandelen tegen houtrot plamuren schuren en dan gewoon behandelen zoals de rest of zie ik iets over het hoofd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |