Is maar een euriequote:Op zondag 7 juni 2020 01:37 schreef TTSS het volgende:
[..]
Daar heb je wel geld voor?
Ik douche gewoon na het poepen.
Deel 5 nou inmiddels al gekeken?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel in m'n autoquote:Op zondag 7 juni 2020 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Niet gewoon standaard een pak babydoekjes in huis hebben.
Nee, laten we voor morgen liggen... misschien straks nog een keer deel 4, met de zeemeerminnenquote:
Heb je die van de week ook niet gekeken?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, laten we voor morgen liggen... misschien straks nog een keer deel 4, met de zeemeerminnen
ja maar vinden deze echt leuk... en romantisch enzoquote:Op zondag 7 juni 2020 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je die van de week ook niet gekeken?
Die is met Kayagodinquote:Op zondag 7 juni 2020 01:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar vinden deze echt leuk... en romantisch enzo
Ja jezus mijn spelling is al zo slecht en dan ga je dit zeggen.quote:
quote:
Je bent wel echt fan he. Ik begin te twijfelen nu of ik wel Star Wars fan ben want ik hoef dat niet 2x per week te zien. Of 2x per maand.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar vinden deze echt leuk... en romantisch enzo
Ik wist niet dat je spelling sowieso al slecht wasquote:Op zondag 7 juni 2020 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jezus mijn spelling is al zo slecht en dan ga je dit zeggen.
Dat is toch algemeen bekend hier op FOK! als jij mij beetje kent.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je spelling sowieso al slecht was
Niet mijn probleemquote:
ja weet niet... echt even in een droomwereld waar alles sprookjesachtig is...quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent wel echt fan he. Ik begin te twijfelen nu of ik wel Star Wars fan ben want ik hoef dat niet 2x per week te zien. Of 2x per maand.
Aii faka broer ff jonko en kappaknoffo jwz aiiquote:Op zondag 7 juni 2020 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fawaka aii neef niffo kappaknoffo
Er bestaan meer sprookjesachtige films..quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weet niet... echt even in een droomwereld waar alles sprookjesachtig is...
Is gewoon Britse actrice hoorquote:
Ja nou sorry hoor godverdomme weet je hoe lastig het al is om in zo'n inner circle slowchat abrupt gezellig mee te praten omdat je weer eens wilt FOK!ken na lange inactiviteit. Hoef je het er niet in te wrijven.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend hier op FOK! als jij mij beetje kent.
Heb je een beroerte ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:46 schreef wollah het volgende:
[..]
Aii faka broer ff jonko en kappaknoffo jwz aii
Ja, Labyrinth met David Bowiequote:Op zondag 7 juni 2020 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er bestaan meer sprookjesachtige films..
Etto kijkt dit helemaal niet joh, is een act. Waarschijnlijk heeft hij laatst deel 4 voor het eerst gezien, of nog helemaal niet.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent wel echt fan he. Ik begin te twijfelen nu of ik wel Star Wars fan ben want ik hoef dat niet 2x per week te zien. Of 2x per maand.
Doe niet leuk met iets waar je niks van weet niffoquote:
Integendeel, ben mega-fan van deze productie... en acht deel 4 net zo fenomenaal als deel 1 t/m 3....quote:Op zondag 7 juni 2020 01:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Etto kijkt dit helemaal niet joh, is een act. Waarschijnlijk heeft hij laatst deel 4 voor het eerst gezien, of nog helemaal niet.
Ik wou laatst alles overnieuw kijken maar mijn concentratie is zo slecht als ik alleen een film moet kijken.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
snap sowieso de haat op deel 3 niet, is een meesterwerk
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar Racer, je komt al verder dan verwacht.
Vroeger was je de kliek meteen uitgebonjourt
gewoon hele nacht voor uittrekken met voedsel erbij enzoquote:Op zondag 7 juni 2020 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou laatst alles overnieuw kijken maar mijn concentratie is zo slecht als ik alleen een film moet kijken.
Ja dat werkt niet bij mij.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon hele nacht voor uittrekken met voedsel erbij enzo
Is je libido zo laag dat je gewoon een hele nacht een film kan zitten kijken zonder haar halverwege bij haar kut te grijpen?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon hele nacht voor uittrekken met voedsel erbij enzo
Jezus oke dit is wel ordinair.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is je libido zo laag dat je gewoon een hele nacht een film kan zitten kijken zonder haar halverwege bij haar kut te grijpen?
jaquote:Op zondag 7 juni 2020 01:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is je libido zo laag dat je gewoon een hele nacht een film kan zitten kijken zonder haar halverwege bij haar kut te grijpen?
Oke trump.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is gewoon de realiteit.quote:
Wat is er dan veranderd?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger was je de kliek meteen uitgebonjourt
En sowieso niks mis met gewoon een film kijken samen zonder seks.quote:
Jij houdt wel van dingen die uitgemolken worden hequote:
yupquote:Op zondag 7 juni 2020 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt wel van dingen die uitgemolken worden he
Hoop vaste leden die weg zijn gegaan.quote:
Ik kijk sowieso nooit films meer, alleen documentaires waar alle lust op seks je van vergaat, dat werkt alleen.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En sowieso niks mis met gewoon een film kijken samen zonder seks.
We zitten nu in ONZquote:
Nooit gedacht hier te gaan posten. Al vind ik het alsnog een uitschot gedeelte buiten de SCquote:
Qua niveau scheelt het weinig met KLB anno 2020quote:Op zondag 7 juni 2020 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit gedacht hier te gaan posten. Al vind ik het alsnog een uitschot gedeelte buiten de SC
Dit is de KLB SCquote:
Komt omdat er te veel mannen posten.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:59 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al, zo veel toxiciteit.
Ik denk graag in hokjes.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:02 schreef TTSS het volgende:
Ik postte toch al bijna nooit in KLB buiten de SC dus boeiend waar het staat.
doe het dan nietquote:Op zondag 7 juni 2020 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Zin in slapen maar eigenlijk ook weer niet.
wat is uitslapen voor jou? >12:00?quote:Op zondag 7 juni 2020 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Morgen toch geen flikker te doen dus lekker uitslapen.
Ik ben sowieso standaard na 8 uur slapen ofzo weer wakker.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:06 schreef racerdkb het volgende:
[..]
vorig weekend ging ik 02:30 slapen en werd ik 15:15 wakkerwas wel onverwacht.
wat burgerlijk.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso standaard na 8 uur slapen ofzo weer wakker.
Tot 11:00 uitslapen is ook prima. Bij mij gaat dan de wekker straks.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Alleen als ik viesbrak ben lukt het mij wel om wat langer te slapen.
quote:
Ik moet Etto nog te vriend houden gezien er nog altijd een mogelijkheid bestaat dat ik taart van hem krijgquote:Op zondag 7 juni 2020 02:15 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Consider me a proleet.
Wel lief compliment voor Etto dat je hem geen proleet noemt indirect.
Taart is voor proleten.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet Etto nog te vriend houden gezien er nog altijd een mogelijkheid bestaat dat ik taart van hem krijg
Dat is niet logischquote:
Geen enkele peuk is kankervrij.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:17 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Jawel want diabetes. Proleten roken shag, ik Lucky Strike Kankervrij©
Jouw oude koning Leopold II is niet meer zo geliefd. Ze willen al zijn standbeelden verwijderen.quote:
Gek genoeg heb ik totaal geen behoefte meer om er weer aan te beginnen.quote:
Kan me dat echt niet voorstellen. Tabak is gewoon oprecht ranzig. Volgens mij vinden rokers de handeling gewoon lekkerquote:
De nicotinequote:Op zondag 7 juni 2020 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet voorstellen. Tabak is gewoon oprecht ranzig. Volgens mij vinden rokers de handeling gewoon lekker
Let op: roken is dodelijk.quote:
Het is natuurlijk ook gewoon retestoerquote:Op zondag 7 juni 2020 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet voorstellen. Tabak is gewoon oprecht ranzig. Volgens mij vinden rokers de handeling gewoon lekker
Dat sowieso ja. 14-jarigen die claimen roken lekker te vinden. Nee. Net als dat je als jongere whisky niet lekker vindquote:Op zondag 7 juni 2020 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon retestoer
Net als mensen die stoer bier drinken op een terrasquote:Op zondag 7 juni 2020 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon retestoer
Heerlijk man whisky. Nooit gehad eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2020 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. 14-jarigen die claimen roken lekker te vinden. Nee. Net als dat je als jongere whisky niet lekker vind
Deed ik laatst. Was erg gezellig met mijn kameraden.quote:Op zondag 7 juni 2020 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als mensen die stoer bier drinken op een terras
Ik heb 1 keer whisky op maar ik werd er niet vrolijk vanquote:Op zondag 7 juni 2020 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk man whisky. Nooit gehad eigenlijk.
Als iemand als Kesha ermee loopt de dwepen haak ik al snel af HAHAHAHAquote:Op zondag 7 juni 2020 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer whisky op maar ik werd er niet vrolijk van
Kan je in F12020 na de race ook al bier drinken na de race? Vergevorderd spel danquote:Op zondag 7 juni 2020 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deed ik laatst. Was erg gezellig met mijn kameraden.
Huhquote:Op zondag 7 juni 2020 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je in F12020 na de race ook al bier drinken na de race? Vergevorderd spel dan
Zo koekoek. Ik ging ff googlen. Dacht dat zij er wel leuk uitzag. Wat een engnek is dat gewordenquote:Op zondag 7 juni 2020 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als iemand als Kesha ermee loopt de dwepen haak ik al snel af HAHAHAHA
Was het waarschijnlijk altijd al. Make up kan veel doen vriend.quote:Op zondag 7 juni 2020 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo koekoek. Ik ging ff googlen. Dacht dat zij er wel leuk uitzag. Wat een engnek is dat geworden
Komt ook nietquote:Op zondag 7 juni 2020 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
F1 2020 is nog niet eens uit trouwens.
Volgende maand gaan we knallen op de Redbullring vriend. Wordt weer GROOT FEEST!quote:
Een feest der luchtvervuiling jaquote:Op zondag 7 juni 2020 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgende maand gaan we knallen op de Redbullring vriend. Wordt weer GROOT FEEST!
quote:
Koop een kabel.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Tering wat is mijn internet traag vandaag.
Niet WOKE zijnquote:
Inderdaad. Walgelijk wegkijkgedrag van Chevy. Gelukkig ben jij wel bezig met bewustwordingquote:Op zondag 7 juni 2020 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig is dat ons in Zandvoort bespaard gebleven
Ben je echt zo left? Dacht soms dat je grapte. No offense, gewoon Vraag.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Walgelijk wegkijkgedrag van Chevy. Gelukkig ben jij wel bezig met bewustwording
Ik ben nu gewoon aan het trollen natuurlijk. En het klinkt heel raar maar na 30 jaar weet ik mezelf nog steeds niet politiek te categoriseren.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:31 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ben je echt zo left? Dacht soms dat je grapte. No offense, gewoon Vraag.
rtquote:
Mijn posities zijn de default dus ik ben centrist.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:36 schreef Fok-it het volgende:
Vind mensen zichzelf ook te snel links ofwel rechts noemen. Daar is het te complex voor
nee hoor, ben links.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:36 schreef Fok-it het volgende:
Vind mensen zichzelf ook te snel links ofwel rechts noemen. Daar is het te complex voor
Wanneer men anderen voor zich laat nadenken valt de last der complexiteit van hun schouders.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:36 schreef Fok-it het volgende:
Maak zelf dan.quote:Op zondag 7 juni 2020 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Voor het eerst weer uit eten geweest na coronagoed eten. Aardig prijzig.
Enige minpuntje: Vindaloo op het menu waar totaal geen pittigheid in te vinden isdacht ik eindelijk Vindaloo te proberen
Ben geen masterchefquote:
Ik heb dit al vaker in sc gezegd maar my kitchen is not made for cooking. Als ik ga verhuizen met een fatsoenlijke keuken ga ik wel goed leren kokenquote:Op zondag 7 juni 2020 21:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet alle recepten zijn online te vinden met stap voor stap uitleg.
Geen levensgenieter zijnquote:
Als je naar de F1 gaat zou ik eerder zeggen dat je suïcidaal bentquote:Op zondag 7 juni 2020 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen levensgenieter zijn![]()
Ik heb kaarten voor Zandvoort 2021, koekoek
quote:Op zondag 7 juni 2020 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar de F1 gaat zou ik eerder zeggen dat je suïcidaal bent
Grapje hoor. Ik wens je alvast een leuke middagquote:
Misschien maak ik er wel een vlog over als het zo ver is. Dan kunnen jullie mee(na)genietenquote:Op zondag 7 juni 2020 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik wens je alvast een leuke middag!
Its the Chev herequote:Op zondag 7 juni 2020 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien maak ik er wel een vlog over als het zo ver is. Dan kunnen jullie mee(na)genieten
Zeker. Eens zien, wat hebben we op?quote:
Shared diningquote:
Hallo, Chevy hier. Vandaag ga ik naar de kwalificatie op Zandvoort. Ik ga hiervan verslag doen. Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden.quote:
Dat klinkt als iets waar je het weekend wel mee door komt jaquote:Op zondag 7 juni 2020 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb drie erwten en een bronwater op
koekjes en snoepjes en lekker marsepeinquote:
Ik heb zelf wel genoeg in de kast liggen.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koekjes en snoepjes en lekker marsepein
jij krijgt niks, jij ook niet, nee alles is voor mij
JR is met de noorderzon vertrokkenquote:
vreetzak!quote:Op zondag 7 juni 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel genoeg in de kast liggen.
Die schijnt fully commited to Reddit te zijn. En 1 nachtbraker minder ga je hier duidelijk merkenquote:
Dat valt reuze meequote:
Jij wordt overal agressief vanquote:Op zondag 7 juni 2020 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
agressief word je toch van al dat gedoe
Reddit heb ik echt helemaal niets mee, kan mijn weg daar moeilijk vindenquote:Op zondag 7 juni 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die schijnt fully commited to Reddit te zijn. En 1 nachtbraker minder ga je hier duidelijk merken
Paar leuke subs wel. Maar echt persoonlijk contact met mensen heb je daar niet echt neequote:Op zondag 7 juni 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Reddit heb ik echt helemaal niets mee, kan mijn weg daar moeilijk vinden
Nee inderdaad, dat is wel het fijne aan FOK!quote:Op zondag 7 juni 2020 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar leuke subs wel. Maar echt persoonlijk contact met mensen heb je daar niet echt nee
Normaal wel ja maar afgelopen week was dat niet zo maar mijn eetlust lijkt eindelijk terug te komen.quote:
zo droog weerquote:Op zondag 7 juni 2020 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal wel ja maar afgelopen week was dat niet zo maar mijn eetlust lukt eindelijk terug te komen.
Niks droogs aan hoor haha, voelde me sinds vorige week zaterdag niet helemaal lekker ofzo.quote:Op zondag 7 juni 2020 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo droog weer![]()
maar goed, fijn dat het beter gaat
voel me al weken brakquote:Op zondag 7 juni 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks droogs aan hoor haha, voelde me sinds vorige week zaterdag niet helemaal lekker ofzo.
Ai ai dat is matig. Ik moet maar eens gaan slapen.quote:Op zondag 7 juni 2020 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
voel me al weken brak
en nu ook AGRO...
ja ik ook...quote:Op zondag 7 juni 2020 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai ai dat is matig. Ik moet maar eens gaan slapen.
Oh nooit gelezen, maar genoteerd.quote:Op zondag 7 juni 2020 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dit al vaker in sc gezegd maar my kitchen is not made for cooking. Als ik ga verhuizen met een fatsoenlijke keuken ga ik wel goed leren koken
Nederlanders en coken daarentegenquote:
Haha ja snap je coken!!!!11!1quote:
Vind het wel echt knap van jequote:Op maandag 8 juni 2020 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zei nog tegen hun laat mij dit niet doen.
Ik ook en allemaal nog voor niks ook want moest boomstronk doormidden zagen en uiteindelijk kunnen we er alsnog niks mee.quote:
Ja ik normaal ook wel sinds ik heb gezien hoe het bij mijn vader eindigde.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:50 schreef Solotovski het volgende:
Met zagen ben ik altijd wel driedubbel voorzichtig
Geef hem nog een laatste beetje airtime en jas hem van het balkon afquote:Op maandag 8 juni 2020 16:51 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom zijn vogels zo zwak zeg
Moest van ambu op m’n balkon leggen en als ‘ie dan om vijf uur niet oké was dan terugbellen maar hij is al dood gegaan.
Wel beetje zielig.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geef hem nog een laatste beetje airtime en jas hem van het balkon af
Hij is toch al doodquote:Op maandag 8 juni 2020 16:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel beetje zielig.Zijn eerste airtime was ook niet succesvol.
Ja, zorgen dat het vast wel weer een keer gaat beginnenquote:Op maandag 8 juni 2020 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Heb de tweeling van de buurvrouw al een week niet meer horen janken, moet ik me zorgen maken?
Geniet er gewoon van haha, komt wel weer terug.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Heb de tweeling van de buurvrouw al een week niet meer horen janken, moet ik me zorgen maken?
Ik ben allang blij dat de visite daar eindelijk weg is.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geniet er gewoon van haha, komt wel weer terug.
Gezellie tochquote:Op maandag 8 juni 2020 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat de visite daar eindelijk weg is.Volgens mij was de halve familie daar wekenlang.
Nee niet als ze 's nachts naast je slaapkamerraam staan te praten.quote:
[/b]quote:Op maandag 8 juni 2020 16:51 schreef 00wildchild het volgende:
Waarom zijn vogels zo zwak zeg
Moest van ambu op m’n balkon leggen en als ‘ie dan om vijf uur niet oké was dan terugbellen maar hij is al dood.
Ga je je opgeven voor de nieuwe bog brother?quote:
Bog brotherquote:Op maandag 8 juni 2020 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je je opgeven voor de nieuwe bog brother?
Misschien vind je wel je droomvrouw daarquote:
Gaat Flippie ook meedoen?quote:Op maandag 8 juni 2020 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien vind je wel je droomvrouw daar
Ehm ja als ik zie dat een beest ergens half crepeert ofzo of zich onnatuurlijk gedraagt dan overleg ik even met de telefoniste van de dierenambu.quote:
Beste is gewoon uit lijden verlossenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ehm ja als ik zie dat een beest ergens half crepeert ofzo of zich onnatuurlijk gedraagt dan overleg ik even met de telefoniste van de dierenambu.
Was uit z’n nest gevallen maar kon nog niet vliegen en er gingen katten omheen zitten.![]()
Blauwe vinvis. Deed me net ff te stoerquote:Op maandag 8 juni 2020 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is het grootste levende wezen wat jullie bewust hebben doodgemaakt?
Bij mij een muis
Kreeft.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
Bij mij een muis
Kipquote:Op maandag 8 juni 2020 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
Bij mij een muis
Hey braddie denk dat hij wint met een hondquote:Op maandag 8 juni 2020 19:10 schreef Catkiller het volgende:
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey braddie denk dat hij wint met een hond
#ripfrits
Mensquote:Op maandag 8 juni 2020 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
Bij mij een muis
Ergens wel een begrijpelijke keuze van die katquote:Op maandag 8 juni 2020 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Heb eens een kat langs de weg gevonden en willen helpen, loop ik erheen, rent ie weg en wordt doodgereden door een auto
Wat snapte je niet aan doodgemaakt?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een bizarre vraag...
Dacht dat het ging om geredde dieren
Je moederquote:Op maandag 8 juni 2020 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
Bij mij een muis
Indirect, doordat ik als geprivilegeerde witte man meer gebruik dan waar ik recht op heb, ben ik verantwoordelijk voor de dood van arme mensen in de door ons uitgebuitte gebieden van de wereld.quote:
jaquote:Op maandag 8 juni 2020 20:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Indirect, doordat ik als geprivilegeerde witte man meer gebruik dan waar ik recht op heb, ben ik verantwoordelijk voor de dood van arme mensen in de door ons uitgebuitte gebieden van de wereld.
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, voel me beetje dikkig vandaag
Watquote:Op maandag 8 juni 2020 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vibrerend gelijk New York in al diens extase?
ja weet ik veel, emmen is voor mij exotisch ver weg... misschien denk ik er teveel bijquote:
Je bent geen racist lees ikquote:Op maandag 8 juni 2020 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weet ik veel, emmen is voor mij exotisch ver weg... misschien denk ik er teveel bij
Vlakbij Duitsland dus bijna buitenland idd.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weet ik veel, emmen is voor mij exotisch ver weg... misschien denk ik er teveel bij
nee, ik hang inderdaad geen ideologie aan die stelt dat mensen inherent gepredestineerd zijn tot zaken, hetzij ten goede, hetzij ten kwade, puur op basis van hoeveel melanine er in hun velletje zit.quote:
komen ze ook kuilen bij jullie graven?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vlakbij Duitsland dus bijna buitenland idd.
Jaquote:Op maandag 8 juni 2020 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
komen ze ook kuilen bij jullie graven?
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hebben ze schatten begraven in emmen? Spannend...
weet alleen nog dat tijdens een schoolreisje naar de dierentuin er dierenpootafdrukken op de tegels stonden bij het station.quote:
Ja liggen door hele centrum als het goed is maar klopt natuurlijk niet meer want dierentuin staat daar niet meer.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet alleen nog dat tijdens een schoolreisje naar de dierentuin er dierenpootafdrukken op de tegels stonden bij het station.
zonder vlindertuin vind ik het sowieso niksquote:Op maandag 8 juni 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja liggen door hele centrum als het goed is maar klopt natuurlijk niet meer want dierentuin staat daar niet meer.
Na Wildlands heeft dat vast wel meegenomen.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zonder vlindertuin vind ik het sowieso niks
vond ik erg mysterieus toen, terug in de 90s... die grote tuin met vliegende vlinders en mooie planten...quote:Op maandag 8 juni 2020 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na Wildlands heeft dat vast wel meegenomen.
In de vlindertuin had/heb je echt monsters van vlinders, Atlas vlinders zijn dat volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |