Is maar een euriequote:Op zondag 7 juni 2020 01:37 schreef TTSS het volgende:
[..]
Daar heb je wel geld voor?
Ik douche gewoon na het poepen.
Deel 5 nou inmiddels al gekeken?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel in m'n autoquote:Op zondag 7 juni 2020 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Niet gewoon standaard een pak babydoekjes in huis hebben.
Nee, laten we voor morgen liggen... misschien straks nog een keer deel 4, met de zeemeerminnenquote:
Heb je die van de week ook niet gekeken?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, laten we voor morgen liggen... misschien straks nog een keer deel 4, met de zeemeerminnen
ja maar vinden deze echt leuk... en romantisch enzoquote:Op zondag 7 juni 2020 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je die van de week ook niet gekeken?
Die is met Kayagodinquote:Op zondag 7 juni 2020 01:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar vinden deze echt leuk... en romantisch enzo
Ja jezus mijn spelling is al zo slecht en dan ga je dit zeggen.quote:
quote:
Je bent wel echt fan he. Ik begin te twijfelen nu of ik wel Star Wars fan ben want ik hoef dat niet 2x per week te zien. Of 2x per maand.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar vinden deze echt leuk... en romantisch enzo
Ik wist niet dat je spelling sowieso al slecht wasquote:Op zondag 7 juni 2020 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jezus mijn spelling is al zo slecht en dan ga je dit zeggen.
Dat is toch algemeen bekend hier op FOK! als jij mij beetje kent.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je spelling sowieso al slecht was
Niet mijn probleemquote:
ja weet niet... echt even in een droomwereld waar alles sprookjesachtig is...quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent wel echt fan he. Ik begin te twijfelen nu of ik wel Star Wars fan ben want ik hoef dat niet 2x per week te zien. Of 2x per maand.
Aii faka broer ff jonko en kappaknoffo jwz aiiquote:Op zondag 7 juni 2020 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fawaka aii neef niffo kappaknoffo
Er bestaan meer sprookjesachtige films..quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weet niet... echt even in een droomwereld waar alles sprookjesachtig is...
Is gewoon Britse actrice hoorquote:
Ja nou sorry hoor godverdomme weet je hoe lastig het al is om in zo'n inner circle slowchat abrupt gezellig mee te praten omdat je weer eens wilt FOK!ken na lange inactiviteit. Hoef je het er niet in te wrijven.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend hier op FOK! als jij mij beetje kent.
Heb je een beroerte ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:46 schreef wollah het volgende:
[..]
Aii faka broer ff jonko en kappaknoffo jwz aii
Ja, Labyrinth met David Bowiequote:Op zondag 7 juni 2020 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er bestaan meer sprookjesachtige films..
Etto kijkt dit helemaal niet joh, is een act. Waarschijnlijk heeft hij laatst deel 4 voor het eerst gezien, of nog helemaal niet.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent wel echt fan he. Ik begin te twijfelen nu of ik wel Star Wars fan ben want ik hoef dat niet 2x per week te zien. Of 2x per maand.
Doe niet leuk met iets waar je niks van weet niffoquote:
Integendeel, ben mega-fan van deze productie... en acht deel 4 net zo fenomenaal als deel 1 t/m 3....quote:Op zondag 7 juni 2020 01:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Etto kijkt dit helemaal niet joh, is een act. Waarschijnlijk heeft hij laatst deel 4 voor het eerst gezien, of nog helemaal niet.
Ik wou laatst alles overnieuw kijken maar mijn concentratie is zo slecht als ik alleen een film moet kijken.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
snap sowieso de haat op deel 3 niet, is een meesterwerk
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar Racer, je komt al verder dan verwacht.
Vroeger was je de kliek meteen uitgebonjourt
gewoon hele nacht voor uittrekken met voedsel erbij enzoquote:Op zondag 7 juni 2020 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou laatst alles overnieuw kijken maar mijn concentratie is zo slecht als ik alleen een film moet kijken.
Ja dat werkt niet bij mij.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon hele nacht voor uittrekken met voedsel erbij enzo
Is je libido zo laag dat je gewoon een hele nacht een film kan zitten kijken zonder haar halverwege bij haar kut te grijpen?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon hele nacht voor uittrekken met voedsel erbij enzo
Jezus oke dit is wel ordinair.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is je libido zo laag dat je gewoon een hele nacht een film kan zitten kijken zonder haar halverwege bij haar kut te grijpen?
jaquote:Op zondag 7 juni 2020 01:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is je libido zo laag dat je gewoon een hele nacht een film kan zitten kijken zonder haar halverwege bij haar kut te grijpen?
Oke trump.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is gewoon de realiteit.quote:
Wat is er dan veranderd?quote:Op zondag 7 juni 2020 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Vroeger was je de kliek meteen uitgebonjourt
En sowieso niks mis met gewoon een film kijken samen zonder seks.quote:
Jij houdt wel van dingen die uitgemolken worden hequote:
yupquote:Op zondag 7 juni 2020 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt wel van dingen die uitgemolken worden he
Hoop vaste leden die weg zijn gegaan.quote:
Ik kijk sowieso nooit films meer, alleen documentaires waar alle lust op seks je van vergaat, dat werkt alleen.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En sowieso niks mis met gewoon een film kijken samen zonder seks.
We zitten nu in ONZquote:
Nooit gedacht hier te gaan posten. Al vind ik het alsnog een uitschot gedeelte buiten de SCquote:
Qua niveau scheelt het weinig met KLB anno 2020quote:Op zondag 7 juni 2020 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit gedacht hier te gaan posten. Al vind ik het alsnog een uitschot gedeelte buiten de SC
Dit is de KLB SCquote:
Komt omdat er te veel mannen posten.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:59 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al, zo veel toxiciteit.
Ik denk graag in hokjes.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:02 schreef TTSS het volgende:
Ik postte toch al bijna nooit in KLB buiten de SC dus boeiend waar het staat.
doe het dan nietquote:Op zondag 7 juni 2020 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Zin in slapen maar eigenlijk ook weer niet.
wat is uitslapen voor jou? >12:00?quote:Op zondag 7 juni 2020 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Morgen toch geen flikker te doen dus lekker uitslapen.
Ik ben sowieso standaard na 8 uur slapen ofzo weer wakker.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:06 schreef racerdkb het volgende:
[..]
vorig weekend ging ik 02:30 slapen en werd ik 15:15 wakkerwas wel onverwacht.
wat burgerlijk.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso standaard na 8 uur slapen ofzo weer wakker.
Tot 11:00 uitslapen is ook prima. Bij mij gaat dan de wekker straks.quote:Op zondag 7 juni 2020 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Alleen als ik viesbrak ben lukt het mij wel om wat langer te slapen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |