Ja lekker man en met jou, adonis?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy drugverslaafde priegel, hoest man?
Jawel, persoonlijk wel goed eigenlijkquote:
Momentje, even aan Dreetje vragen.quote:
quote:
https://tenor.com/view/me(...)e-hazes-gif-15470413quote:
Precies hieromquote:Op zondag 7 juni 2020 01:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
[..]
https://tenor.com/view/me(...)e-hazes-gif-15470413
quote:
Ja, ik ben je stiefvader gewordenquote:Op zondag 7 juni 2020 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, persoonlijk wel goed eigenlijk![]()
Heb je al iets te neuken gevonden?
Die vibe kreeg ik ook een beetje hier.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf hierbij denken dat die twee elkaar helemaal maar dan ook helemaal kapot geneukt hebben
Ppprrrrrrquote:Op zondag 7 juni 2020 01:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die vibe kreeg ik ook een beetje hier.
Oeh, dus ook de mijne. Vertelquote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 01:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zelf gruwelijk lelijk maar Stray is mijn adembenemend knappe zusje.
Onmogelijk om Disney uit je te halen als die eenmaal naar binnen gekropen isquote:
Vervelend heh, zo'n luis in je pels. Bedoel dat heel liefquote:Op zondag 7 juni 2020 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onmogelijk om Disney uit je te halen als die eenmaal naar binnen gekropen is
Ik weet niet goed of je hier mag slowchatten.quote:
Alles mag want we leven in Hollandquote:Op zondag 7 juni 2020 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet goed of je hier mag slowchatten.
US!
Was gewoon even een nummertje wat ik even wilde horen en delen en nu staat het geluid van van tours weer aan.
Omg uit welke eeuw is dit?quote:
Omdat sneeuwvlokken er zo tof uit zien onder een microscoop, moest ik aan zand denken. Weet je hoe tof zand onder een microscoop is?quote:
Nice!!quote:
Dat zijn flinke jongensquote:
Da's een groot (pun intended) misverstand.quote:Op zondag 7 juni 2020 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Dat zijn flinke jongens![]()
![]()
Ik ken alleen de Deense versie.
Wij hadden er vroeger eenquote:Op zondag 7 juni 2020 14:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een groot (pun intended) misverstand.
In het Engels heten ze 'great Dane', maar in het Nederlands is het toch echt 'Duitse dog'.
Ik ben ook met een Duitse dog opgegroeid en het zijn inderdaad de liefste honden die er zijn.quote:Op zondag 7 juni 2020 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Wij hadden er vroeger eenIk ken ze als Deense dog en hij was Wit/zwart
![]()
Pracht van een beest trouwens en heel lief
quote:Op zondag 7 juni 2020 14:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben ook met een Duitse dog opgegroeid en het zijn inderdaad de liefste honden die er zijn.
Ik moest er wel ff aan wennen dat zij nu een hij isquote:
Dat zekerquote:Op zondag 7 juni 2020 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest er wel ff aan wennen dat zij nu een hij is
mag ook wel weer een keerquote:
Borrelquote:
He maatquote:
En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:24 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam (hihaho) over![]()
Is Jessica Jones daar ook lid van? Die kijk ik nuquote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:31 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Zou ik wel merkwaardig vinden. Zie mezelf eerder als #teamTitan.
Edit: foutje
Geen idee, ik hou de namen allemaal niet bij. Ik ben er zelf ook maar een beetje bij betrokken geraakt zonder dat ik dat echt wilde.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Is Jessica Jones daar ook lid van? Die kijk ik nu
Sebbe2.0quote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:35 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik ben geen begrafenisondernemer en ook geen vrachtwagenchauffeur. Wat ben ik wel?
Kssstquote:
Laat je niet gek makenquote:
Iets wat je al bent kun je niet nog eens worden. Beetje dezelfde strategie als van een kale kip kun je niet plukkenquote:
Klopt, maar waarom ben je van nick verandert?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 01:34 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Iets wat je al bent kun je niet nog eens worden. Beetje dezelfde strategie als van een kale kip kun je niet plukken
Cliffhangertje hier hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2020 01:37 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom ben je van nick verandert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |