SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Daarom draai ik het ook.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom draai ik het ook.
Je kan niet zomaar plaatjes gaan verdringen.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze plaat wordt mede mogelijk gemaakt door Always Ultra
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:08 schreef livelink het volgende:
Bleeding love van zo'n Idols-winnares Leona nog iets
Ja lach maar, zo ken ik dit nummer dus. In een film heeft ‘hij’ voor ‘haar’ een ongesteldheidstape gemaakt en ‘zij’ zit dat allemaal mee te bleren in haar autoquote:
Moet je wel mijn naam erbij vermelden voor mijn 0 punten.quote:
Ik ga een goed nadenkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:08 schreef DJ11 het volgende:
Nu er zo veel mensen zijn, herhaal ik nog even een oproepje. Nog één show te gaan en dan dient mijn 250e uitzending zich aan. Het lijkt mij leuk om daarin ook verzoekjes van jullie (luisteraars en collega-DJ's) te draaien. Iets wat jullie passend vinden voor de jubileumshow, of gewoon wat anders waar je zin in hebt. Verzoekjes zijn welkom via DM.
Excuses. Gedaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je wel mijn naam erbij vermelden voor mijn 0 punten.
Ik zing gewoon hard en vals meequote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dit zing ik gewoon hardop mee hoor.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Wel balen voor haar, dat het nu net juni is...
DJ (spuit)11quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Wel balen voor haar, dat het nu net juni is...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Golden Earring - As Long As The Wind Blows
lekker warm onder het dekbedquote:
Ik ga ook zo plat, vanmorgen begonnen hier om 6.30 uur de werkzaamheden in de straat.quote:
Trusten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga ook zo plat, vanmorgen begonnen hier om 6.30 uur de werkzaamheden in de straat.
Het is mooi geweest...
Dank Melting!
Trusten all!
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga ook zo plat, vanmorgen begonnen hier om 6.30 uur de werkzaamheden in de straat.
Het is mooi geweest...
Dank Melting!
Trusten all!
Lekker op tijd, op een zaterdag....quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is mooi geweest...
Dank Melting!
Trusten all!
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is mooi geweest...
Dank Melting!
Trusten all!
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:22 schreef moemoe het volgende:
* moemoe steekt een aansteker in de lucht en gaat ermee heen en weer
Ik heb wel zin in een feestje @Meltingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien kun jij een list bedenken om Melting langer te laten draaien? Gewoon een dringend moreel appèl, of zo: dat -ie zo veel luisteraars niet in de steek kan laten.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik kan het niet maken dat livelink geen biertje/wijntje kan drinken.
Ja, zo zie ik het ook voor mequote:
Ik zag van de week een vrouw op straat met een wijnglas van ongeveer die groottequote:
dat krijg je met die 1,5 meterquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:27 schreef moemoe het volgende:
.
[..]
Ik zag van de week een vrouw op straat met een wijnglas van ongeveer die grootte. Okee, de helft dan...
Maar toch! Ik was helaas niet dichtbij genoeg om een babbeltje aan te knopen over het hoe en waarom
Je zag just me?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:27 schreef moemoe het volgende:
.
[..]
Ik zag van de week een vrouw op straat met een wijnglas van ongeveer die grootte. Okee, de helft dan...
Maar toch! Ik was helaas niet dichtbij genoeg om een babbeltje aan te knopen over het hoe en waarom
Nee, dit speelt hij in deel 1quote:
Zou zomaar kunnenquote:
De volgende keer dat je weer met zo'n groot wijnglas over straat loopt, spreek ik je wel even aan hoorquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
De volgende keer dat je weer met zo'n groot wijnglas over straat loopt, spreek ik je wel even aan hoor.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:33 schreef brother52 het volgende:
Waarom zit die kerel er doorheen te zingen?
dat is de alienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:33 schreef brother52 het volgende:
Dat doen ze die in familie altijd. Een soort muzikale incest.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:33 schreef brother52 het volgende:
Dat hij maar terug gaat naar zijn eigen planeet...quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hij maar terug gaat naar zijn eigen planeet...
Lekker tegen DDM aankruipen, welterustenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn vader luisterde ook graag naar The Kelly Family. De laatste keer dat we bij hem waren, voor het raam, hebben we ook een nummer laten luisteren. Hij reageert daar goed op en beweegt/zingt mee dan.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn vader luisterde ook graag naar The Kelly Family. De laatste keer dat we bij hem waren, voor het raam, hebben we ook een nummer laten luisteren. Hij reageert daar goed op en beweegt/zingt mee dan.
Jullie mogen nu weer op bezoek zonder raam ertussen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:39 schreef just me het volgende:
Je kunt ook gewoon de show stoppen als je liever hebt dat we gaan
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:39 schreef just me het volgende:
dan blijf ik nog heel eventjes luisterenquote:
Ik stop rond middernacht.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
dan blijf ik nog heel eventjes luisteren
Nog niet, vanaf 15 juni weer. We weten alleen nog niet wat het (precies) inhoudt. Meerdere moment iemand alleen of toch 1 moment met meer mensen komen? Nu mag mijn moeder 1x per week een uurtje komen. Met mondkapje en op 1,5 meter afstand.... Ze zitten samen op mijn vader kamer, dat doet ze dus niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie mogen nu weer op bezoek zonder raam ertussen?
tegen die tijd is mijn biertje ook wel opquote:
We horen nu ook de reden. Hij gaat naar Rio. En we mogen niet vragen waarom.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:39 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We horen nu ook de reden. Hij gaat naar Rio. En we mogen niet vragen waarom.
Je moeder heeft groot gelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog niet, vanaf 15 juni weer. We weten alleen nog niet wat het (precies) inhoudt. Meerdere keren iemand alleen of mag je toch 1 moment met meer mensen komen? Nu mag mijn moeder 1x per week een uurtje komen. Met mondkapje en op 1,5 meter afstand.... Ze zitten samen op mijn vader kamer, dat doet ze dus niet.
Er zijn dagen dat er echt veel nummers voorbij komen, waarvan je zegt..... dat is lang geleden, of die ken ik niet.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben er overigens echt geweest, meer dan 17 jaar geleden alweer. Prachtige stad.
Ja ik snap haar ook helemaal hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Je moeder heeft groot gelijk
maar het wordt wel tijd dat "die" mensen weer gewoon bezoek mogen ontvangen!
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat er echt veel nummers voorbij komen, waarvan je zegt..... dat is lang geleden, of die ken ik niet.
Dat is het leuke aan deze shows. Veel verrassingen.
voor zover wij weten...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet één van de gezusters Maywood...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
Geen idee trouwens wie dit zingt... ik kan het wel meezingen. Ik denk dat het nummer Trapped heet oid.
Nou ik heb hem laatst horen praten.... Als -ie in Maywood zat, heeft -ie wel heel erg de baard in keel gekregen.quote:
je hebt geen idee wat 'n ritje in de achtbaan doet met een mensquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou ik heb hem laatst horen praten.... Als -ie in Maywood zat, heeft -ie wel heel erg de baard in keel gekregen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt geen idee wat 'n ritje in de achtbaan doet met een mens
Ben je ontsnaptquote:
Goedenacht Voutquote:
Hoef je je niet voor te schamen hoorquote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:01 schreef DJ11 het volgende:
Wel weer een flink gehalte Duits in deze show.En het is toch gelukt om Melting tot na middernacht te laten draaien
Ja..... draait hij ook eens een leuk nummer.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenacht Vout![]()
Je bent net op tijd voor het laatste plaatje
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor de show en de verlenging. Volgende keer zorg ik dat ik zowel wijn als bier in huis heb.
Ja, nachtbrakers als Piet Piraat en Knokkels hebben we hier niet meerquote:Op zondag 7 juni 2020 00:03 schreef moemoe het volgende:
Oooooh, dat was het alweer.
Dank voor het draaien DJ!
Hopelijk vinden ze hun weg weer terugquote:Op zondag 7 juni 2020 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, nachtbrakers als Piet Piraat en Knokkels hebben we hier niet meer
Goedemorgen.quote:
Ruilen voor de regen die al sinds 01.00 uur bezig is ?quote:
quote:
Kon je niet slapen?quote:Op zondag 7 juni 2020 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ruilen voor de regen die al sinds 01.00 uur bezig is ?
[..]goeiemorgen
het was gewoon zachtjes tikt de regen tegen mijn zolderraamquote:
Goedemorgen.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 09:22 schreef peaceman het volgende:
over het algemeen zijn het ook prima liedjes om een beetje op te ruimen ofzo
ja dat intro is zachtquote:Op zondag 7 juni 2020 09:27 schreef anotherRandomdude het volgende:
Stilte?
Was blijkbaar heel zacht ...
dat zei ik tegen de zon, 1,2 doorkomenquote:
dat hoort zo...quote:Op zondag 7 juni 2020 10:59 schreef Melting het volgende:
Zit je met de pitch te spelen, peaceman, of hoort dat zo?
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat hoort zo...
ken je the Good, the bad & the queen niet?
ach dit nummer is wat meer experimenteelquote:Op zondag 7 juni 2020 11:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vind trouwens dat de kwaliteit nu te wensen over laat. Of ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach dit nummer is wat meer experimenteel![]()
kwaliteit van de mp3 is prima
Niet zuur worden hoorquote:Op zondag 7 juni 2020 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook ingeschakeld. Ik heb net rode uienringen ingemaakt, het ruikt hier nu naar een azijnfabriek
Lekkâh!quote:Op zondag 7 juni 2020 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook ingeschakeld. Ik heb net rode uienringen ingemaakt, het ruikt hier nu naar een azijnfabriek
Qua indiase keuken ben ik volgens mij nooit verder gekomen dan Kip Tandoori of Kip Madras...quote:Op zondag 7 juni 2020 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wat Indiase gerechten en fish taco’s op het menu staan voor deze week, dus ik ben het maar eens gaan proberen met die rode ui, nog nooit zoiets gemaakt
Ik was onlangs op zoek naar inspiratie voor gerechten met aardappelen en toen kwam brother52 met wat suggesties voor Indiase gerechten en nu ben ik fan van een website met recepten geworden. Vanavond wordt het dit https://www.cookwithmanali.com/aloo-matar-tehri/ en dan naanbrood, mangochutney, de ingelegde rode ui en komkommer zoetzuur erbij.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Qua indiase keuken ben ik volgens mij nooit verder gekomen dan Kip Tandoori of Kip Madras...![]()
![]()
En dan die pakjes van de Knorr, dus dan kun je het eigenlijk niet echt Indiaas noemen...
In het Engels.. Dat spreek ik wel, maar heb toch altijd moeite om het goed te kunnen begrijpen helaasquote:Op zondag 7 juni 2020 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik was onlangs op zoek naar inspiratie voor gerechten met aardappelen en toen kwam brother52 met wat suggesties voor Indiase gerechten en nu ben ik fan van een website met recepten geworden. Vanavond wordt het dit https://www.cookwithmanali.com/aloo-matar-tehri/ en dan naanbrood, mangochutney, de ingelegde rode ui en komkommer zoetzuur erbij.
Van de wereldgerechten vond ik die twee trouwens vroeger prima te doen, net als de burrito’s
wij hebben gisteren nog een wereldgerecht gegeten... burito'squote:Op zondag 7 juni 2020 11:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het Engels.. Dat spreek ik wel, maar heb toch altijd moeite om het goed te kunnen begrijpen helaas![]()
Ja,de wereldgerechten zijn echt niet smerig of zo. Wel lekker makkelijk, maar volgens mij en wat ik vaak hoor, haalt het het niet bij de echte gerechten gemaakt door de mensen uit die landen..
MJ zal ook wel van Prince gehouden hebben, denk je niet?quote:Op zondag 7 juni 2020 11:22 schreef Melting het volgende:
Had Prince eigenlijk kinderen? Van MIchael Jackson weet ik het, maar van Prince heb ik dat nooit gehoord.
Of wie heeft zijn erfenis gekregen?
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
MJ zal ook wel van Prince gehouden hebben, denk je niet?
MJ hield toch van kleintjes?quote:
Dus vandaag WC papier halen?quote:Op zondag 7 juni 2020 11:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had gisteravond soep uit blik.
En was een beetje doorgeslagen met het iets pittiger maken, sambal, witte peper en zwarte peper was bij elkaar wel een klein beetje veel.
quote:
en een van zijn kinderen heet Princequote:
Dat weet ik. Ik gaf ook geen antwoord op je vraag.quote:
Jaquote:
Ik vond ze inderdaad ook het beste tot en met het Fear of the dark album.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:36 schreef Bos81 het volgende:
Toch blijft de Maiden uit de jaren 80 de beste. Al is dit wel gewoon een lekker nummer
Dit is voor just me.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:38 schreef peaceman het volgende:
and now for something completely different
fijne dagquote:Op zondag 7 juni 2020 11:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de show tot op heden peaceman, maar ik ga me nu bezig houden met andere dingen.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst.
qquote:Op zondag 7 juni 2020 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond ze inderdaad ook het beste tot en met het Fear of the dark album.
Al blijf ik het knap vinden dat ze nummers met een betekenis schrijven. Dus over geschiedenis of maatschappelijke onderwerpen.
Brave New World en Dance of Death vind ik ook nog erg sterk.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond ze inderdaad ook het beste tot en met het Fear of the dark album.
Al blijf ik het knap vinden dat ze nummers met een betekenis schrijven. Dus over geschiedenis of maatschappelijke onderwerpen.
The Final Frontier vind ik één van hun slechtste albums.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Brave New World en Dance of Death vind ik ook nog erg sterk.
Hun laatste 2 albums moet ik nog steeds eens goed naar luisteren.
succes en fijne dag (of tot straks)quote:Op zondag 7 juni 2020 11:52 schreef Bos81 het volgende:
SOAD
Toch ga ik boodschappen doen. Fijne show Peaceman![]()
rust goed uitquote:Op zondag 7 juni 2020 12:04 schreef Rafeiro het volgende:
Dank peaceman, ik kruip mijn mandje weer even in. Laat de muziek wel lekker aanstaan voor de vogels, maar de spreekwoordelijke accu is weer eens leeg.
quote:Op zondag 7 juni 2020 12:22 schreef just me het volgende:
Ik ga ook afsluiten maar super bedankt voor de muziekjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |