SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Tuurlijk, een van mijn golfmaatjes heeft in Alquin gespeeldquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk, een van mijn golfmaatjes heeft in Alquin gespeeld
Maar ik zie hem niet op deze hoes staanquote:
En er dan geen Golfcar Groupie van makenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk, een van mijn golfmaatjes heeft in Alquin gespeeld
Herman Finkers met een afroquote:
Hoi Rataplan.quote:
Ruim 3 jaar, om precies te zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Rataplan.
Dat is alweer even geleden.
Vaak meegelezen. Inlog gegevens zo snel niet kunnen vinden. Ondertussen een andere computer gekocht. Topic vergetenquote:
en we leven nog steedsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:52 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Vaak meegelezen. Inlog gegevens zo snel niet kunnen vinden. Ondertussen een andere computer gekocht. Topic vergetenMaar nog wel zeer regelmatig geluisterd!
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:52 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Vaak meegelezen. Inlog gegevens zo snel niet kunnen vinden. Ondertussen een andere computer gekocht. Topic vergetenMaar nog wel zeer regelmatig geluisterd!
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:52 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Leukquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:52 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Horen we nu Lars Ulrich dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Jammer dat hij geen fatsoenlijke drummer kon vinden
Of zou het Meg White zijn?quote:
Die is slechts voor een klein deel blauw.quote:
Meteorologically it's Summer already.quote:
Dat weten alleen de oudgedienden volgens mij.quote:
broertje van... Bart uit Big Brotherquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weten alleen de oudgedienden volgens mij.
Daar zijn er hier best wel wat van.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weten alleen de oudgedienden volgens mij.
kiereweethetnietquote:
Zijn eerste 0 punten in 3 jaarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedzo, je hebt hiermee 0 punten behaald
Die zijn dan toch maar weer mooi behaald!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedzo, je hebt hiermee 0 punten behaald
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:06 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Heb jij hier nu ook 0 punten mee behaald?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie je nu zo al staan in je huiskamer.
Oma, wat doet u nu?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie je nu zo al staan in je huiskamer.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:06 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Heb jij hier nu ook 0 punten mee behaald?
Zo dan. Hij gaat voor de koelkast!quote:
dan krijg je nog meer aandrangquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik voel ineens de aandrang om koffie te gaan maken....
niet visualiseren hoe dat kussen eruit zietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik lig op m'n kussen klaar te komen stil te dromen
Dan even de radio hard zetten zodat je het in de keuken ook kunt horenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik voel ineens de aandrang om koffie te gaan maken....
Jij zit toch wel aan een biertje/wijntje inmiddels hè?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan even de radio hard zetten zodat je het in de keuken ook kunt horen
Ik had dorstquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij zit toch wel aan een biertje/wijntje inmiddels hè?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Dat is ook wel nodig bij dit soort muziek. En dan gebruik ik de term "muziek" behoorlijk losjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij zit toch wel aan een biertje/wijntje inmiddels hè?
Hij trok toch liever naar die ander...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
niet visualiseren hoe dat kussen eruit ziet
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij trok toch liever naar die ander...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij trok toch liever naar die ander...
Dat was een goed idee. Helaasquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat was een goed idee. Helaaslas ik het te laat.
Niet? of val je nu over de spelling?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
George Benson., het origineel.
Te lange titel en zo..
Ohja, dat kan ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
George Benson., het origineel.
Te lange titel en zo..
He, wat jammer nou.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat was een goed idee. Helaaslas ik het te laat.
Volgens mij is hij voorlopig niet van plan om weer te gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting doet alleen aan verlenging als -ie in de wachtrij voor de Efteling-tickets zit.
Gaat niet meer gebeuren, een wachtrij op 1,5 meter is niks.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting doet alleen aan verlenging als -ie in de wachtrij voor de Efteling-tickets zit.
Ik denk dat minder dan 1,5 meter in de buitenlucht totaal geen kwaad kan. En in binnenruimtes is goede ventilatie ontzettend belangrijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren, een wachtrij op 1,5 meter is niks.
Zat vanmiddag een broodje te eten in een lunchroom, wat een gedoe zeg.
En die eigenaar maar mopperen op de Krona..
Anatomisch lijkt deze foto niet te kloppen.quote:
Ik heb afscheid genomen van de 1,5 meter economie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat minder dan 1,5 meter in de buitenlucht totaal geen kwaad kan. En in binnenruimtes is goede ventilatie ontzettend belangrijk.
Niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Anatomisch lijkt deze foto niet te kloppen.
Die komt voorlopig niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb me nog niet aan de horeca gewaagd. Ik wacht de tweede golf wel even af.
wanneer dan wel ?quote:
Ja, dat wat er rechts uitsteekt. Dat lijkt een zwangere buik, maar dan staat ze wel heel scheef.quote:
Volgend jaar misschien.quote:
Ik denk dat dat haar linkerheup is en dat ze zit, met de foto schuin van boven gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wat er rechts uitsteekt. Dat lijkt een zwangere buik, maar dan staat ze wel heel scheef.
Kan ook zijn dat ik iets raars zie.
Dat zijn haar billen. Ze zit op de grond.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wat er rechts uitsteekt. Dat lijkt een zwangere buik, maar dan staat ze wel heel scheef.
Kan ook zijn dat ik iets raars zie.
quote:
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een halve nul is nog altijd beter dan geen (be)nul
De artiest en titel iddquote:
quote:
Ja, dat zou kunnen. Ik heb echt moeite om het te zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar linkerheup is en dat ze zit, met de foto schuin van boven gemaakt.
Ja, al dat zwart loopt in elkaar over.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Ik heb echt moeite om het te zien.
0 punten voor jou dan!quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Stardust - Music Sounds Better With You
Met de stem van Benjamin Diamond
Had gekund.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef livelink het volgende:
Het had gekund dat niemand anders het wist natuurlijk
Het streamt inderdaad van de regen...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond
Wij waren even bij het streaming concert van Di-rect. Erg leuk!
Welkom.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond
Je hebt wel een leuke verzameling inmiddels.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:33 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, past mooi bij de rest!
quote:FOK!-burgemeester: niet meer inschakelen
De uitzending "Golden Oldies" van DJ Melting op Radio 49 trekt zo veel luisteraars, dat burgemeester Danny Roodbol van FOK! mensen heeft opgeroepen om niet meer naar het Radio 49-topic te komen. "Het is zo druk dat de anderhalvemeter-regel in het geding komt."
Roodbol wijst erop dat er al jaren geen hond naar 3FM luistert. "Probeer het anders daar eens." De dienstdoende DJ was niet in staat om een reactie te formuleren. Deskundigen vermoeden, gezien de dubbele tong, dat de nodige hoeveelheid bier daar debet aan is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:33 schreef Melting het volgende:
https://www.looopings.nl/(...)met-reservering.html
Ik was het niet.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Klap Maar In Je Handen - Peter Koelewijn
Ik hou afstand van Melting, heul veelquote:
Wel zo'n 120 kilometer.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hou afstand van Melting, heul veel
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Klap Maar In Je Handen - Peter Koelewijn
Madmaster had een vooruitziende blik.quote:
Opvallend wel!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Madmaster had een vooruitziende blik.
Je hebt dus ook zo'n dorp dat Haastrecht heet. Ik vraag me altijd af waarom ze dat niet gewoon Krom hebben genoemd.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook zo'n dorp dat Haastrecht heet. Ik vraag me altijd af waarom ze dat niet gewoon Krom hebben genoemd.
Wild Nightquote:
[..]
Je hebt dus ook zo'n dorp dat Haastrecht heet. Ik vraag me altijd af waarom ze dat niet gewoon Krom hebben genoemd.
[..]
Don Quichote deed het 'm, dat verstond ik...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik versta er geen reet van
Het enige dat ik verstond was "dit café is dag en nacht open". Nou, het was wel een tijdje dicht.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dus als beloning 0 puntenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Frank Boeijen is wel altijd goed in het open deuren opentrappen.quote:
Waarom zou je een open deur intrappen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Frank Boeijen is wel altijd goed in het open deuren opentrappen.
dat is waarschijnlijk herkenbaarder dan de teksten die hij zingt..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Frank Boeijen is wel altijd goed in het open deuren opentrappen.
Ja, waarom probeert Frank Boeijen Nederlands te spreken?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je een open deur intrappen?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, waarom probeert Frank Boeijen Nederlands te spreken?
Daarom brachten ze het ook 50 jaar eerder uit...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:50 schreef DJ11 het volgende:
Mooie muziek, fraaie akkoorden. Als je dit anno 2020 zou uitbrengen, zou het nul airplay krijgen op de radio, helaas.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Dit lijkt op de muziek van Villa Volta...
De Eftelingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Dit lijkt op de muziek van Villa Volta...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom brachten ze het ook 50 jaar eerder uit...
Vooruitziende blikquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom brachten ze het ook 50 jaar eerder uit...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Melting flikt het weer met een nummer dat niemand kent
Ik draai nog even door.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:54 schreef moemoe het volgende:
Hoi allemaal.
11 luisteraars.
Misschien dat ik ook zo inschakel. Of draait de DJ niet heel lang meer?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herstel: Het lijkt op de muziek van de Haunted Mansion in Disney...
Dat weet je nooit met Meltingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:54 schreef moemoe het volgende:
Hoi allemaal.
11 luisteraars.
Misschien kun jij een list bedenken om Melting langer te laten draaien? Gewoon een dringend moreel appèl, of zo: dat -ie zo veel luisteraars niet in de steek kan laten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:54 schreef moemoe het volgende:
Hoi allemaal.
11 luisteraars.
En ik kan het niet maken dat livelink geen biertje/wijntje kan drinken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:54 schreef moemoe het volgende:
Hoi allemaal.
11 luisteraars.
Hoe krijgen we livelink aan de drankquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik kan het niet maken dat livelink geen biertje/wijntje kan drinken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Pfff, ik zeg alvast 'Bedankt Melting!'...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:57 schreef moemoe het volgende:
Oké, ik ben snel overtuigd.
Even mijn laptop opstarten!
Ik heb geen wijn in huisquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik kan het niet maken dat livelink geen biertje/wijntje kan drinken.
Ik lees net dat ze op 11 jarige leeftijd hier net over de grens een zangwedstrijd had gewonnen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn in huis![]()
En ik heb het te koud voor bier.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier wordt morgen in Huize Peaceman-73 de hele dag nog over nagepraat....
Ze hadden d'r moeten houden...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze op 11 jarige leeftijd hier net over de grens een zangwedstrijd had gewonnen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier wordt morgen in Huize Peaceman-73 de hele dag nog over nagepraat....
En dan kom je als beloning onder de hoede van Vader Abrahamquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze op 11 jarige leeftijd hier net over de grens een zangwedstrijd had gewonnen.
En hoe dat ego ooit in een smurfendorp heeft gepast...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mireille Mathieu, en dan nog in het Nederlands met die pedofiel ook...
goed dat je die info achtergehouden hebt, voordat we hier gingen wonenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wilma woonde in de buurt waar wij nu wonen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
goed dat je die info achtergehouden hebt, voordat we hier gingen wonen
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Godley & Cream - A Little Peace Of Heaven
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pas op voor deze vrouw:quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |