abonnement Unibet Coolblue
pi_193509517
Ik zat te denken, wat vinden vrouwen ervan om op straat of in de sportschool door mannen aangesproken te worden? Zelf had ik er eigenlijk nooit bij stil gestaan...

pi_193509639
Nou ja een beetje net zoals mannen die aangesproken worden, maar bij mannen heeft het wat meer kans van slagen voor de vrouwen. Je begint zo'n gesprek meestal ook met 'hey' en niet 'ik wil je kut eten' etc. dus ja.
pi_193509644
Ik snap dit dus echt niet, als je hier niet van gediend bent waarom smeer je je gezicht dan vol met plamuur om naar de supermarkt te gaan? Ze genieten wel degelijk van de aandacht die ze krijgen.
pindazakje
pi_193509815
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:52 schreef osodevo het volgende:
Ik zat te denken, wat vinden vrouwen ervan om op straat of in de sportschool door mannen aangesproken te worden? Zelf had ik er eigenlijk nooit bij stil gestaan...

Irritant, ben je een straatverkoper? Wat wil je van ze? Je moet mensen aanspreken met een r reden en als je die niet hebt merken ze dat zo.
pi_193510012
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap dit dus echt niet, als je hier niet van gediend bent waarom smeer je je gezicht dan vol met plamuur om naar de supermarkt te gaan? Ze genieten wel degelijk van de aandacht die ze krijgen.
:')
pi_193510205
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja een beetje net zoals mannen die aangesproken worden, maar bij mannen heeft het wat meer kans van slagen voor de vrouwen. Je begint zo'n gesprek meestal ook met 'hey' en niet 'ik wil je kut eten' etc. dus ja.
Dat is ook wel extreem idd. Maar ook op een nette manier geven vrouwen aan dat eigenlijk niet op prijs te stellen. Je wordt bij een subtiele flirtpoging genegeerd of gaan klagen bij agenten dat ze worden lastig gevallen.
pi_193510272
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:22 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat is ook wel extreem idd. Maar ook op een nette manier geven vrouwen aan dat eigenlijk niet op prijs te stellen. Je wordt bij een subtiele flirtpoging genegeerd of gaan klagen bij agenten dat ze worden lastig gevallen.
Nou... dat weet ik niet hoor. Heb zelf alleen maar gesjanst in discotheken etc. dus misschien heb ik niet voldoende kennis. Maar als ze naar de agenten gaan is er meestal wel wat meer aan de hand dan een subtiele flirtpoging :D
pi_193510309
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:22 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat is ook wel extreem idd. Maar ook op een nette manier geven vrouwen aan dat eigenlijk niet op prijs te stellen. Je wordt bij een subtiele flirtpoging genegeerd of gaan klagen bij agenten dat ze worden lastig gevallen.
Als ze gaan klagen bij agenten dat ze door je worden lastiggevallen als je een subtiele flirtpoging deed, doe je wel iets heel erg verkeerd.. :')
pi_193510365
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:22 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat is ook wel extreem idd. Maar ook op een nette manier geven vrouwen aan dat eigenlijk niet op prijs te stellen. Je wordt bij een subtiele flirtpoging genegeerd of gaan klagen bij agenten dat ze worden lastig gevallen.
als dames gaan klagen bij de politie als jij een "subtiele" poging gedaan hebt, zou ik even in je woordenboek kijken wat subtiel precies inhoud, iets klopt er niet bij je.
pi_193510390
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap dit dus echt niet, als je hier niet van gediend bent waarom smeer je je gezicht dan vol met plamuur om naar de supermarkt te gaan? Ze genieten wel degelijk van de aandacht die ze krijgen.
Je snapt het niet idd! :o
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 21:31:26 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193510396
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als ze gaan klagen bij agenten dat ze door je worden lastiggevallen als je een subtiele flirtpoging deed, doe je wel iets heel erg verkeerd.. :')
Is 'ik wil je kut eten' niet subtiel? -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 6 juni 2020 @ 21:33:04 #12
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193510441
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Is 'ik wil je kut eten' niet subtiel? -O-
Waar haal jij kut ineens vandaan? :')
pindazakje
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 juni 2020 @ 21:34:34 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_193510465
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Waar haal jij kut ineens vandaan? :')
Ik ga er vanuit dat met de *** in 'Ik wil je *** eten' niet haar bakje aardbeien bedoeld wordt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 6 juni 2020 @ 21:35:24 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_193510486
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:52 schreef osodevo het volgende:
Ik zat te denken, wat vinden vrouwen ervan om op straat of in de sportschool door mannen aangesproken te worden? Zelf had ik er eigenlijk nooit bij stil gestaan...

Hangt er een beetje vanaf hoe je dat doet he?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_193510793
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Is 'ik wil je kut eten' niet subtiel? -O-
Flauw hč?! -O-
pi_193511042
Nee. Altijd vervelend.
pi_193511044
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja een beetje net zoals mannen die aangesproken worden, maar bij mannen heeft het wat meer kans van slagen voor de vrouwen. Je begint zo'n gesprek meestal ook met 'hey' en niet 'ik wil je kut eten' etc. dus ja.
Dit :')
-
pi_193511068
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap dit dus echt niet, als je hier niet van gediend bent waarom smeer je je gezicht dan vol met plamuur om naar de supermarkt te gaan? Ze genieten wel degelijk van de aandacht die ze krijgen.
Denken dat dit de enige reden is dat vrouwen make up gebruiken. :')
  zaterdag 6 juni 2020 @ 22:10:13 #19
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_193511337
Als antwoord op de TT: als ik je niet ken: nee.
Als ik je wel ken moet je wel een gruwelijk goede reden hebben om meer dan 'hoi' te zeggen. :P
pi_193511345
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 22:00 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Denken dat dit de enige reden is dat vrouwen make up gebruiken. :')
Nou, het valt niet te ontkennen dat make-up wordt gebruikt om er aantrekkelijker uit te zien. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het alleen maar puur gaat om het trekken van mannelijke aandacht zoals Heandye dat beweert.
pi_193511705
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:59 schreef -Straw- het volgende:
Nee. Altijd vervelend.
Ook als je single was geweest en hij had t lichaam van brad pitt in fight club?
pi_193511773
ik denk dat sommige vrouwen dit wel willen, maar de meeste niet. en degene die t wel willen, zijn misschien niet het type wat je serieus wil daten. maar neuken kan meestal wel.
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 22:46:25 #23
441859 crew  Lenny77
pi_193512415
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 22:10 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Nou, het valt niet te ontkennen dat make-up wordt gebruikt om er aantrekkelijker uit te zien. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het alleen maar puur gaat om het trekken van mannelijke aandacht zoals Heandye dat beweert.
Ik neem aan dat jij jezelf ook verzorgd? En je haar laat knippen, geurtje op, scheren enz.
Dat doe je toch ook niet voor te versieren of op te vallen?

On topic: nee ik wil dat ook niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193512448
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 22:10 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Nou, het valt niet te ontkennen dat make-up wordt gebruikt om er aantrekkelijker uit te zien. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het alleen maar puur gaat om het trekken van mannelijke aandacht zoals Heandye dat beweert.
Dat ontken ik ook niet. Maar ik kan er ook aantrekkelijker uit willen zien voor mezelf, of voor mijn vriend. Ik doe het zeker niet omdat ik graag aandacht krijg op straat of in de supermarkt. Dat is het laatste wat ik wil.

Op dit moment voelt het meer als een ochtendritueel en persoonlijke verzorging, net zoals een man ook zijn haar doet en dergelijke. Ik draag ook gewoon make-up als ik de hele dag niet buiten kom, bijvoorbeeld.
pi_193513315
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja een beetje net zoals mannen die aangesproken worden, maar bij mannen heeft het wat meer kans van slagen voor de vrouwen. Je begint zo'n gesprek meestal ook met 'hey' en niet 'ik wil je kut eten' etc. dus ja.
Nouja mijn suikerpap mag zo elk gesprek wel beginnen.
Maar ik ken hem dan ook al langer dus dat is een oneerlijke vergelijking.

Ff serieus. Als iemand die ik niet ken me zo aan zou spreken, zou ik er geen drama van maken maar wel denken: wat is er mis met jou :? houdoetjes. En dan naar huis gaan en t vergeten. Men will be men.
pi_193513329
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap dit dus echt niet, als je hier niet van gediend bent waarom smeer je je gezicht dan vol met plamuur om naar de supermarkt te gaan? Ze genieten wel degelijk van de aandacht die ze krijgen.
Waarom smeer jij hun gezicht niet vol met plamuur?
pi_193513385
Oke toen ze zei 'jaarclub' haakte ik af.
Goddomme wanne gezeik.
pi_193513416
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nouja mijn suikerpap mag zo elk gesprek wel beginnen.
Maar ik ken hem dan ook al langer dus dat is een oneerlijke vergelijking.

Ff serieus. Als iemand die ik niet ken me zo aan zou spreken, zou ik er geen drama van maken maar wel denken: wat is er mis met jou :? houdoetjes. En dan naar huis gaan en t vergeten. Men will be men.
Nou ja als iemand zoiets zegt is de stap naar aanranding ook al een stuk groter dan bij de gemiddelde persoon. Vind het zelf niet zo raar dat ze het naar vindt
pi_193513439
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:15 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja als iemand zoiets zegt is de stap naar aanranding ook al een stuk groter dan bij de gemiddelde persoon. Vind het zelf niet zo raar dat ze het naar vindt
Ik ben zelf aangerand. Dat gebeurd meestal niet door van die schreeuwerige mongolen. Het gebeurd door die vieze pedo's die hun bek dicht houden en je dan stiekem aanraken.
pi_193513494
Waarom zeggen groepjes vrouwen op straat mij nou nooit dat ze aan mijn piemel willen zuigen? :'(
pi_193513550
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik ben zelf aangerand. Dat gebeurd meestal niet door van die schreeuwerige mongolen. Het gebeurd door die vieze pedo's die hun bek dicht houden en je dan stiekem aanraken.
Oke vind dat naar om te horen.
pi_193513597
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik ben zelf aangerand. Dat gebeurd meestal niet door van die schreeuwerige mongolen. Het gebeurd door die vieze pedo's die hun bek dicht houden en je dan stiekem aanraken.
Gebeurt net zo goed door die schreeuwerige kansparels..
pi_193513647
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Waarom zeggen groepjes vrouwen op straat mij nou nooit dat ze aan mijn piemel willen zuigen? :'(
Ik zou ook wel even versteld staan als dat bij mij zou gebeuren.
pi_193513913
Geloof ook wel dat het puur om het intimideren gaat. Sommigen kicken daar op. Lijkt me niet dat ze erg succesvol ermee zijn, om op die manier iemand te krijgen.

Kan er persoonlijk niet bij waarom je een ander een klote dag wil bezorgen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 23:36:07 #35
5428 crew  miss_sly
pi_193513922
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Waarom zeggen groepjes vrouwen op straat mij nou nooit dat ze aan mijn piemel willen zuigen? :'(
Omdat ze dat niet willen :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193514048
Aangesproken prima. Nageroepen met ranzige kreten nope (8>
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_193514274
Intimiderende opmerkingen roepen naar vrouwen, of achter vrouwen aan gaan lopen lijkt me altijd een no go.
Que fįcil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_193516797
Als het positief is wat ze zeggen, vind ik het wel leuk. Maar ik voelde me dan snel verplicht om erop in te gaan ook al zit ik daar eigenlijk niet op te wachten.
Ben echter een paar keer aangesproken door mannen op straat waarvan ik vermoedde dat het deel uitmaakte van hun PUA cursus waarbij ze nog in het level “meest benaderbaar uitziende vrouwen” zaten aan de manier waarop ze zich gedroegen alsof ze niets te verliezen hadden. Die werden soms irritant. Naast me zitten in de bus en niet meer weggaan en persoonlijke gegevens vragen, me achtervolgen en ineens beginnen te zoenen.
Andere keren was het wel leuk, complimenten over kleding en zo. Of dat ze gewoon telefoonnummer vroeger, wou ik die niet geven want ben niet op zoek of gaf expres een verkeerde jammer dan.
Maar dit is in totaal in diverse decennia maar een stuk of 5 keer voorgekomen, en eerlijk gezegd ben ik daar blij mee. Het was schieten met hagel voor die mannen, alleen maar een oefening in hun versierkunsten, voor mij ook wel maarja ik had daar niets aan.
❣ °ŗ¤,¸🖤 ♡ŗ💕♡💚,ų¤°ŗ¤💛♡`°ŗ¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193517939
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 03:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Als het positief is wat ze zeggen, vind ik het wel leuk. Maar ik voelde me dan snel verplicht om erop in te gaan ook al zit ik daar eigenlijk niet op te wachten.
Ben echter een paar keer aangesproken door mannen op straat waarvan ik vermoedde dat het deel uitmaakte van hun PUA cursus waarbij ze nog in het level “meest benaderbaar uitziende vrouwen” zaten aan de manier waarop ze zich gedroegen alsof ze niets te verliezen hadden. Die werden soms irritant. Naast me zitten in de bus en niet meer weggaan en persoonlijke gegevens vragen, me achtervolgen en ineens beginnen te zoenen.
Andere keren was het wel leuk, complimenten over kleding en zo. Of dat ze gewoon telefoonnummer vroeger, wou ik die niet geven want ben niet op zoek of gaf expres een verkeerde jammer dan.
Maar dit is in totaal in diverse decennia maar een stuk of 5 keer voorgekomen, en eerlijk gezegd ben ik daar blij mee. Het was schieten met hagel voor die mannen, alleen maar een oefening in hun versierkunsten, voor mij ook wel maarja ik had daar niets aan.
Ben jij een vrouw :o ?
-
pi_193517991
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:22 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat is ook wel extreem idd. Maar ook op een nette manier geven vrouwen aan dat eigenlijk niet op prijs te stellen. Je wordt bij een subtiele flirtpoging genegeerd of gaan klagen bij agenten dat ze worden lastig gevallen.
Wel als ie Chad is.
pi_193518013
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nouja mijn suikerpap mag zo elk gesprek wel beginnen.
Maar ik ken hem dan ook al langer dus dat is een oneerlijke vergelijking.

Ff serieus. Als iemand die ik niet ken me zo aan zou spreken, zou ik er geen drama van maken maar wel denken: wat is er mis met jou :? houdoetjes. En dan naar huis gaan en t vergeten. Men will be men.
Kom je hier nou de 'bad boys' verdedigen? Raar mens.
  zondag 7 juni 2020 @ 09:01:32 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193518200
Je post nu al de derde keer dat filmpje

Voel je je aangesproken?
pi_193518242
Een vriendelijke groet met een compliment is altijd leuk. Meer dan dat hangt er vanaf of je tijd hebt, behoefte aan een gesprek of een flirt en vooral wat je inschat dat de intentie van de ander is.

Maar een ‘goedemorgen mooie dame’ In het voorbijgaan zal voor weinig meisjes en andere vrouwmensen intimiderend voelen denk ik zo.
pi_193518263
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als ze gaan klagen bij agenten dat ze door je worden lastiggevallen als je een subtiele flirtpoging deed, doe je wel iets heel erg verkeerd.. :')
Osedevo is hoog opgeleid en ipv "ik wil je kutje likken" is zijn subtiele openingszin "jonge dame ik zou graag een orale steekproef van u vagijn willen maken" :D
  zondag 7 juni 2020 @ 09:35:20 #45
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193518493
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nouja mijn suikerpap mag zo elk gesprek wel beginnen.
Maar ik ken hem dan ook al langer dus dat is een oneerlijke vergelijking.

Ff serieus. Als iemand die ik niet ken me zo aan zou spreken, zou ik er geen drama van maken maar wel denken: wat is er mis met jou :? houdoetjes. En dan naar huis gaan en t vergeten. Men will be men.
'Men will be men'

Ik ga ook een petitie starten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193518518
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 23:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nouja mijn suikerpap mag zo elk gesprek wel beginnen.
Maar ik ken hem dan ook al langer dus dat is een oneerlijke vergelijking.

Ff serieus. Als iemand die ik niet ken me zo aan zou spreken, zou ik er geen drama van maken maar wel denken: wat is er mis met jou :? houdoetjes. En dan naar huis gaan en t vergeten. Men will be men.
Rare mannen ga jij mee om als dit in lijn is met wat je verwacht.
pi_193518580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 21:59 schreef -Straw- het volgende:
Nee. Altijd vervelend.
pi_193518638
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 20:52 schreef osodevo het volgende:
Ik zat te denken, wat vinden vrouwen ervan om op straat of in de sportschool door mannen aangesproken te worden? Zelf had ik er eigenlijk nooit bij stil gestaan...

Bedoel je op een vriendschappelijke manier of op een manier dat iemand meer van je wilt?

Als het dat eerste is heb ik daar totaal geen problemen mee. Communicatie tussen mensen is vandaag de dag redelijk bedroevend. En dan bedoel ik live communicatie. Niet via telefoon of computer.
  Spellchecker zondag 7 juni 2020 @ 09:54:14 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 7 juni 2020 @ 10:39:54 #50
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_193519107
echt he, welke mongool loopt op straat vrouwen na te roepen...
dan ben je echt triest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')