Irritant, ben je een straatverkoper? Wat wil je van ze? Je moet mensen aanspreken met een r reden en als je die niet hebt merken ze dat zo.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:52 schreef osodevo het volgende:
Ik zat te denken, wat vinden vrouwen ervan om op straat of in de sportschool door mannen aangesproken te worden? Zelf had ik er eigenlijk nooit bij stil gestaan...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap dit dus echt niet, als je hier niet van gediend bent waarom smeer je je gezicht dan vol met plamuur om naar de supermarkt te gaan? Ze genieten wel degelijk van de aandacht die ze krijgen.
Dat is ook wel extreem idd. Maar ook op een nette manier geven vrouwen aan dat eigenlijk niet op prijs te stellen. Je wordt bij een subtiele flirtpoging genegeerd of gaan klagen bij agenten dat ze worden lastig gevallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja een beetje net zoals mannen die aangesproken worden, maar bij mannen heeft het wat meer kans van slagen voor de vrouwen. Je begint zo'n gesprek meestal ook met 'hey' en niet 'ik wil je kut eten' etc. dus ja.
Nou... dat weet ik niet hoor. Heb zelf alleen maar gesjanst in discotheken etc. dus misschien heb ik niet voldoende kennis. Maar als ze naar de agenten gaan is er meestal wel wat meer aan de hand dan een subtiele flirtpogingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:22 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat is ook wel extreem idd. Maar ook op een nette manier geven vrouwen aan dat eigenlijk niet op prijs te stellen. Je wordt bij een subtiele flirtpoging genegeerd of gaan klagen bij agenten dat ze worden lastig gevallen.
Als ze gaan klagen bij agenten dat ze door je worden lastiggevallen als je een subtiele flirtpoging deed, doe je wel iets heel erg verkeerd..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:22 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat is ook wel extreem idd. Maar ook op een nette manier geven vrouwen aan dat eigenlijk niet op prijs te stellen. Je wordt bij een subtiele flirtpoging genegeerd of gaan klagen bij agenten dat ze worden lastig gevallen.
als dames gaan klagen bij de politie als jij een "subtiele" poging gedaan hebt, zou ik even in je woordenboek kijken wat subtiel precies inhoud, iets klopt er niet bij je.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:22 schreef osodevo het volgende:
[..]
Je snapt het niet idd!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap dit dus echt niet, als je hier niet van gediend bent waarom smeer je je gezicht dan vol met plamuur om naar de supermarkt te gaan? Ze genieten wel degelijk van de aandacht die ze krijgen.
Is 'ik wil je kut eten' niet subtiel?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ze gaan klagen bij agenten dat ze door je worden lastiggevallen als je een subtiele flirtpoging deed, doe je wel iets heel erg verkeerd..
Waar haal jij kut ineens vandaan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is 'ik wil je kut eten' niet subtiel?
Ik ga er vanuit dat met de *** in 'Ik wil je *** eten' niet haar bakje aardbeien bedoeld wordt.quote:
Hangt er een beetje vanaf hoe je dat doet he?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:52 schreef osodevo het volgende:
Ik zat te denken, wat vinden vrouwen ervan om op straat of in de sportschool door mannen aangesproken te worden? Zelf had ik er eigenlijk nooit bij stil gestaan...
Flauw hč?!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is 'ik wil je kut eten' niet subtiel?
Ditquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja een beetje net zoals mannen die aangesproken worden, maar bij mannen heeft het wat meer kans van slagen voor de vrouwen. Je begint zo'n gesprek meestal ook met 'hey' en niet 'ik wil je kut eten' etc. dus ja.
Denken dat dit de enige reden is dat vrouwen make up gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou, het valt niet te ontkennen dat make-up wordt gebruikt om er aantrekkelijker uit te zien. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het alleen maar puur gaat om het trekken van mannelijke aandacht zoals Heandye dat beweert.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:00 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Denken dat dit de enige reden is dat vrouwen make up gebruiken.
Ik neem aan dat jij jezelf ook verzorgd? En je haar laat knippen, geurtje op, scheren enz.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:10 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Nou, het valt niet te ontkennen dat make-up wordt gebruikt om er aantrekkelijker uit te zien. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het alleen maar puur gaat om het trekken van mannelijke aandacht zoals Heandye dat beweert.
Dat ontken ik ook niet. Maar ik kan er ook aantrekkelijker uit willen zien voor mezelf, of voor mijn vriend. Ik doe het zeker niet omdat ik graag aandacht krijg op straat of in de supermarkt. Dat is het laatste wat ik wil.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:10 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Nou, het valt niet te ontkennen dat make-up wordt gebruikt om er aantrekkelijker uit te zien. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het alleen maar puur gaat om het trekken van mannelijke aandacht zoals Heandye dat beweert.
Nouja mijn suikerpap mag zo elk gesprek wel beginnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:59 schreef phoenyx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |