Te veel infoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kun je mooi naar buiten kijken tijdens het schijtenMaar dat wordt wel een stuk lastiger met de afvoer, vandaag dat hij nu in deze hoek staat want daar staat de huidige ook.
ja dat dus heel gesprek met je buurvrouwquote:
quote:
😔quote:
ja joh heb zon fijn beeld nu ( nog) van jequote:
Lijkt mij toch wel moeilijk om zo opgewekt te doen zonder zelf opgezweept te worden door je publiek.quote:
of gewoon blij dat ze weer is op een podium staanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel moeilijk om zo opgewekt te doen zonder zelf opgezweept te worden door je publiek.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja joh heb zon fijn beeld nu ( nog) van je![]()
![]()
![]()
![]()
Prec ik denk dat ik t niet zou kunnen ja uurtjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel moeilijk om zo opgewekt te doen zonder zelf opgezweept te worden door je publiek.
Ze weten dat ik kijk en luister.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
💋quote:
quote:
Hoeveel luisteraars en ingelogdquote:
JIj ook aan het luisteren zeker Schakel?quote:
Die hebben koptelefoon op en gaan vanzelf denk ikquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
ehu heb hem ook aan staan jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj ook aan het luisteren zeker Schakel?
Dat wordt weer nacht werk, dat wordt weer pizzaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer nacht werk, dat wordt weer pizzaaaaaaaaaaaaaa
Geen pizza, was dat dan?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
@:Schakeltopia hier heb je er een van mij dan
[ afbeelding ]
Laten bezorgen kan ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen puf om naar de winkel te gaan eigenlijk
Laatst een filmpje gezien hoe ze dit maken voor de reclame. Die kaas die je ziet is gewoon witte lijmquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
@:Schakeltopia hier heb je er een van mij dan
[ afbeelding ]
eeeh wult jij even niet mijn eetlust bedervenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laatst een filmpje gezien hoe ze dit maken voor de reclame. Die kaas die je ziet is gewoon witte lijm![]()
Zo zijn er nog meer dingen; motorolie over pannenkoeken, schroefjes in de salami van een pizza zodat je ze niet meetrekt
De lust zal je helemaal ontgaan als je dat ziet of niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laatst een filmpje gezien hoe ze dit maken voor de reclame. Die kaas die je ziet is gewoon witte lijm![]()
Zo zijn er nog meer dingen; motorolie over pannenkoeken, schroefjes in de salami van een pizza zodat je ze niet meetrekt
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Zeep in bier zodat de schuimkraag beter blijft zitten
Heb ik ook gezien.Scheerschuim als slagroom.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Keigoedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lust zal je helemaal ontgaan als je dat ziet of niet?
Hoe is het met de kleine Stoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |