quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer nacht werk, dat wordt weer pizzaaaaaaaaaaaaaa
Geen pizza, was dat dan?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
@:Schakeltopia hier heb je er een van mij dan
[ afbeelding ]
Laten bezorgen kan ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen puf om naar de winkel te gaan eigenlijk
Laatst een filmpje gezien hoe ze dit maken voor de reclame. Die kaas die je ziet is gewoon witte lijmquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
@:Schakeltopia hier heb je er een van mij dan
[ afbeelding ]
eeeh wult jij even niet mijn eetlust bedervenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laatst een filmpje gezien hoe ze dit maken voor de reclame. Die kaas die je ziet is gewoon witte lijm![]()
Zo zijn er nog meer dingen; motorolie over pannenkoeken, schroefjes in de salami van een pizza zodat je ze niet meetrekt
De lust zal je helemaal ontgaan als je dat ziet of niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laatst een filmpje gezien hoe ze dit maken voor de reclame. Die kaas die je ziet is gewoon witte lijm![]()
Zo zijn er nog meer dingen; motorolie over pannenkoeken, schroefjes in de salami van een pizza zodat je ze niet meetrekt
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Zeep in bier zodat de schuimkraag beter blijft zitten
Heb ik ook gezien.Scheerschuim als slagroom.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Keigoedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lust zal je helemaal ontgaan als je dat ziet of niet?
Hoe is het met de kleine Stoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |