deed al editquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Neuh, een hel om schoon te houden. En ik weet niet of dat in een vrijstaand bad kan. Of bedoel je de douche?
mooi zegquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Moet nog wel een beetje aangekleed worden met (nep) planten en andere tierelantijntjes. En waarschijnlijk andere tegels en wat nisjes enz.
[ afbeelding ]
Ow je zei al douchequote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik mis jetstralen aan de zijkanten van de douche. zo lekker
quote:
Dat klopt, maar moeten het wel goed uit ziende nep plantjes zijnquote:
Ik ook,en de MC is ook niet vervelend.quote:
Dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klopt, maar moeten het wel goed uit ziende nep plantjes zijn
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook,en de MC is ook niet vervelend.
deze is ook wel heel mooi hoor stoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgende week eens laten tekenen door een badkamerboer. Misschien heeft die nog andere ideeën.
Thanksquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
deze is ook wel heel mooi hoor stoor
quote:
Kan je altijd doen inderdaad, die hebben toch andere kijk in zicht in die dingenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgende week eens laten tekenen door een badkamerboer. Misschien heeft die nog andere ideeën.
Psiesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je altijd doen inderdaad, die hebben toch andere kijk in zicht in die dingen
En waarom heb jij die indeling zo gemaakt eigenlijk?quote:
Dit is echt zo mooi Jacq.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fijn jullie te zien genieten vd dj
Ik krijg het op geen andere manier passend. Ik wil een inloopdouche, dubbele wasbak, bad en wc.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En waarom heb jij die indeling zo gemaakt eigenlijk?
ja hele harde boem boem zeker ff?quote:
Als je bad nu op de plaats van de wasbak doet, en de was bak of de plek van het bad?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik krijg het op geen andere manier passend. Ik wil een inloopdouche, dubbele wasbak, bad en wc.
quote:
Echt wel,ik krijg dan kriebels in mijn nek.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hele harde boem boem zeker ff?
Past niet. Ruimte tussen WC en raam (plaats van wasbak) is 1,30meter.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je bad nu op de plaats van de wasbak doet, en de was bak of de plek van het bad?
komt weer aan rennen krabt in ff nekjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel,ik krijg dan kriebels in mijn nek.
Dit is van de andere kant gezien.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je bad nu op de plaats van de wasbak doet, en de was bak of de plek van het bad?
je hebt een dmquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Past niet. Ruimte tussen WC en raam (plaats van wasbak) is 1,30meter.
Lijkt mij de meest logische opstelling.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit is van de andere kant gezien.
[ afbeelding ]
Hoop dat het later allemaal op youtube komt ookquote:
ben bang vn niet, je kunt ook niet terugspoelenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat het later allemaal op youtube komt ook
ziet er inderdaad strak uitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
Toilet en wasbak omruilen zou wel een optie zijn.
1990 was mijn eerste feestje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:01 schreef engine het volgende:
2007toen begon ik naar feestjes te gaan dus.
Dit is gaaf
Nja als de indeling lastig is op andere manier, dan is er niet veel keuze natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit is van de andere kant gezien.
[ afbeelding ]
Gabberquote:
Hey Stoorquote:
prec beter naar iemand ie verstand van heeft en advies vragen gaf al goede in dm doorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja als de indeling lastig is op andere manier, dan is er niet veel keuze natuurlijk
Mooi Stoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Moet nog wel een beetje aangekleed worden met (nep) planten en andere tierelantijntjes. En waarschijnlijk andere tegels en wat nisjes enz.
[ afbeelding ]
Advies vragen kan je altijd doen inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec beter naar iemand ie verstand van heeft en advies vragen gaf al goede in dm door
Kun je mooi naar buiten kijken tijdens het schijtenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
Toilet en wasbak omruilen zou wel een optie zijn.
Toen was er nog geen sprake van gabber,house was house.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |