Oeh nice dankuquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:10 schreef engine het volgende:
https://www.intentsfestival.nl/live/
Meerdere streams vandaag
@:freshfruit
@:Moonlight
Mark with a K and MC chucky als het goed is.quote:
Lekker doen we dan maar een bakkie van akkie, ...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:31 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Wat zeg je marioquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je heeft al waarschuwingen gekregen
quote:
Welkomquote:
daar heb je wel een goed puntquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat zeggen anders loopt het vol net als de Dam
Buurt van Tilburg volgens mijquote:
Soo deze intro is nicequote:
Wat een genot dit.quote:
Heer Stoor.quote:
Echt hequote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Echt he
Afgesproken met vrienden om eind van de zomer maar ons eigen mini festival te houden
nice! zo doe je datquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Echt he
Afgesproken met vrienden om eind van de zomer maar ons eigen mini festival te houden
Ik zeg daar is helemaal niks mis mee, maar waarom nep plantjes?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Moet nog wel een beetje aangekleed worden met (nep) planten en andere tierelantijntjes. En waarschijnlijk andere tegels en wat nisjes enz.
[ afbeelding ]
netjes hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Moet nog wel een beetje aangekleed worden met (nep) planten en andere tierelantijntjes. En waarschijnlijk andere tegels en wat nisjes enz.
[ afbeelding ]
Ik mis jetstralen aan de zijkanten van de douche. zo lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh, een hel om schoon te houden. En ik weet niet of dat in een vrijstaand bad kan. Of bedoel je de douche?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik mis jetstralen aan de zijkanten. zo lekker
Superstrak.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Geen onderhoud.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zeg daar is helemaal niks mis mee, maar waarom nep plantjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |