Jawel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow dan is het morgen weer over
ja na heerlijke warme dagen en in zwembad ect nu dit vieze weer snapt hij weinig vanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel.Ach hij heeft ook vandaag gelukkig wel vrolijke momenten hoor.
Ik denk dat hij vooral uit zijn hum is omdat hij al een paar daagjes niet buiten heeft kunnen spelen.
Hmm veel games zijn wel vrij rechttoe rechtaan je moet er even inkomen. WArships lijkt me ook wel geinig maar geen fan van f2p zou liever een game hebben waarbij je hem koopt en een hoop al gratis is. Beetje zoals overwatch.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah echt gamen ...wel nieuwe pc gekocht begin van het jaar..world of warships vind ik wel lachen ..
Maar veel games moet je al bijna een halve studie voor doen om het te snappen ..en dan hoeft niet meer voor mij..gewoon lekker ouderwetse shooters...
Als je nu een plek vrij hebt en het is nog niet verkocht kan je andere vinden, als je tot morgen wacht heb je een grote kans dat er opeens iemand woont.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo dat wist ik niet. Alleen van die kampeerplek wel. Heb momenteel een plek vrij, één of andere lelijke vogel weggestuurd
Ga het morgen eens proberen. Bedankt
Is denk ik wel beter voor hem.quote:
turkse thee ?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:52 schreef Fernweh het volgende:
@:engine ik ga genieten van wat Turkse thee en dan kom ik rond kwart op denk ik, even genieten van mijn thee.
ben jij turks?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Elma çayı, gedroogde appel stukjes, zoet en best lekker.
oke dacht tquote:
Ah, in combinatie met mijn ondertitel natuurlijk.quote:
ja datquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ah, in combinatie met mijn ondertitel natuurlijk.Die vond ik gewoon grappig.
![]()
Doe rustig aan. Ben ook nog niet thuis.. Ook rond kwart over.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:52 schreef Fernweh het volgende:
@:engine ik ga genieten van wat Turkse thee en dan kom ik rond kwart op denk ik, even genieten van mijn thee.
Staat al bijna een week leegquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je nu een plek vrij hebt en het is nog niet verkocht kan je andere vinden, als je tot morgen wacht heb je een grote kans dat er opeens iemand woont.
[..]
Is denk ik wel beter voor hem.
ja want kan bijna nietquote:
Ja half 8 schikt mij ook dan kan ik nog even in de zone blijven hangenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Doe rustig aan. Ben ook nog niet thuis.. Ook rond kwart over.
Stream nog opstaan?quote:
quote:
Enjoyquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja half 8 schikt mij ook dan kan ik nog even in de zone blijven hangen
nee net even gestoptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |