l4d?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf 7 uur half 8 dus als je tijd hebt dan
Oei...extra genieten dan maar!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja is maar 24 uur weekend deze week maar daar ga ik wel even van genieten ja
Raymond.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Wie of wat?
En hoe doe je eiland jagen?
Moet ook nog eens naar jouw eiland mijne is nog niet klaar, duurt me meer tijd dan ik had verwacht denk dat ik nog wel even 5 uurtjes of 8 ermee bezig ben.quote:
Ja weet ik. Heb ik nog steedsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Raymond.
Met Nook mile tickets ik heb je er 10 gegeven.
[..]
Moet ook nog eens naar jouw eiland mijne is nog niet klaar, duurt me meer tijd dan ik had verwacht denk dat ik nog wel even 5 uurtjes of 8 ermee bezig ben.
Doe je veel pc gamen? Ik wilde Mordhau kopen maar heb het niet gedaan ik game niet meer zoveel op de pc.quote:
Ja ze zijn best veel waard. Maar je kan er dus mee naar eilanden of je kan ze ruilen voor shit, maar dan moet je wel even weten wat ze waard zijn. Maar ik zou ze bewaren voor als je eens naar een eiland wil om daar wat te kloten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik. Heb ik nog steedsjij zei dat ze waardevol zijn dus heb ze bewaard
Ik heb volgens mij alleen nog maar de mogelijkheid om naar één eiland te gaan waar je materiaal kunt verzamelen. Of kijk ik verkeerd?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ze zijn best veel waard. Maar je kan er dus mee naar eilanden of je kan ze ruilen voor shit, maar dan moet je wel even weten wat ze waard zijn. Maar ik zou ze bewaren voor als je eens naar een eiland wil om daar wat te kloten.
Ah! Toen je voor het eerst ging kwam je iemand tegen die je kon uitnodigen. De regel is, als je een vrije plek op je eiland hebt dan kom je altijd iemand tegen op zo'n materiaal eiland. Heb je geen plek dan kom je ook niemand tegen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen nog maar de mogelijkheid om naar één eiland te gaan waar je materiaal kunt verzamelen. Of kijk ik verkeerd?
Naah echt gamen ...wel nieuwe pc gekocht begin van het jaar..world of warships vind ik wel lachen ..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Doe je veel pc gamen? Ik wilde Mordhau kopen maar heb het niet gedaan ik game niet meer zoveel op de pc.
Ah zo dat wist ik niet. Alleen van die kampeerplek wel. Heb momenteel een plek vrij, één of andere lelijke vogel weggestuurdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ah! Toen je voor het eerst ging kwam je iemand tegen die je kon uitnodigen. De regel is, als je een vrije plek op je eiland hebt dan kom je altijd iemand tegen op zo'n materiaal eiland. Heb je geen plek dan kom je ook niemand tegen.
Voorbeeld: Bij mij ging Jaques weg en ik zei goed rot maar op, dag later zit hij in dozen en daarna is hij weg. Op het moment dat hij weg is, dan zie je dat zijn huis ook weg is, in plaats daarvan ish et dan gewoon een bouwput.
Je komt dan altijd een dier tegen op zo'n nook miles ticket island. Anderzijds kan je ook een dorpeling overnemen van een ander op het moment dat hij in dozen zit (de dag voordat ze weg gaan zitten ze nog een dag in de verhuisdozen.) Heb je iemand op je kampeerplek kan je die geloof ik uitnodigen, doe je niets dan krijg je random.
Ik zal je mijn friendcode sturen in dmquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Raymond.
Met Nook mile tickets ik heb je er 10 gegeven.
[..]
Moet ook nog eens naar jouw eiland mijne is nog niet klaar, duurt me meer tijd dan ik had verwacht denk dat ik nog wel even 5 uurtjes of 8 ermee bezig ben.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah echt gamen ...wel nieuwe pc gekocht begin van het jaar..world of warships vind ik wel lachen ..
Maar veel games moet je al bijna een halve studie voor doen om het te snappen ..en dan hoeft niet meer voor mij..gewoon lekker ouderwetse shooters...
Hey Totquote:
Ja met jou en je mooie mini mensquote:
hey Geerdquote:
Haha!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja met jou en je mooie mini mens
ow dan is het morgen weer overquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja goed hoor, en mini-ToT zit nu Peppa Pig te kijken!Hij heeft een zeurdagje vandaag, wat gelukkig zeer zeldzaam voor hem is.
Jawel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow dan is het morgen weer over
ja na heerlijke warme dagen en in zwembad ect nu dit vieze weer snapt hij weinig vanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel.Ach hij heeft ook vandaag gelukkig wel vrolijke momenten hoor.
Ik denk dat hij vooral uit zijn hum is omdat hij al een paar daagjes niet buiten heeft kunnen spelen.
Hmm veel games zijn wel vrij rechttoe rechtaan je moet er even inkomen. WArships lijkt me ook wel geinig maar geen fan van f2p zou liever een game hebben waarbij je hem koopt en een hoop al gratis is. Beetje zoals overwatch.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah echt gamen ...wel nieuwe pc gekocht begin van het jaar..world of warships vind ik wel lachen ..
Maar veel games moet je al bijna een halve studie voor doen om het te snappen ..en dan hoeft niet meer voor mij..gewoon lekker ouderwetse shooters...
Als je nu een plek vrij hebt en het is nog niet verkocht kan je andere vinden, als je tot morgen wacht heb je een grote kans dat er opeens iemand woont.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo dat wist ik niet. Alleen van die kampeerplek wel. Heb momenteel een plek vrij, één of andere lelijke vogel weggestuurd
Ga het morgen eens proberen. Bedankt
Is denk ik wel beter voor hem.quote:
turkse thee ?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:52 schreef Fernweh het volgende:
@:engine ik ga genieten van wat Turkse thee en dan kom ik rond kwart op denk ik, even genieten van mijn thee.
ben jij turks?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Elma çayı, gedroogde appel stukjes, zoet en best lekker.
oke dacht tquote:
Ah, in combinatie met mijn ondertitel natuurlijk.quote:
ja datquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ah, in combinatie met mijn ondertitel natuurlijk.Die vond ik gewoon grappig.
![]()
Doe rustig aan. Ben ook nog niet thuis.. Ook rond kwart over.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:52 schreef Fernweh het volgende:
@:engine ik ga genieten van wat Turkse thee en dan kom ik rond kwart op denk ik, even genieten van mijn thee.
Staat al bijna een week leegquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je nu een plek vrij hebt en het is nog niet verkocht kan je andere vinden, als je tot morgen wacht heb je een grote kans dat er opeens iemand woont.
[..]
Is denk ik wel beter voor hem.
ja want kan bijna nietquote:
Ja half 8 schikt mij ook dan kan ik nog even in de zone blijven hangenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Doe rustig aan. Ben ook nog niet thuis.. Ook rond kwart over.
Stream nog opstaan?quote:
quote:
Enjoyquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja half 8 schikt mij ook dan kan ik nog even in de zone blijven hangen
nee net even gestoptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |