Heftig leven hoor stokkiequote:Op zondag 7 juni 2020 10:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Spannende zaken:
Men maakt zich (terecht) zorgen over de begrotingen per departement voor volgend jaar.
Er zijn drie uitnodigingen voor een werkbezoek die bij voorkeur niet virtueel gaan. Dan moet ik weer het land in.
Er zijn 3 wajongers aangenomen die onder leiding van de ritmeester gaan werken.
Oei.....nou ja succes dan maarquote:Op zondag 7 juni 2020 10:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ach, dit is allemaal bijzaak wat ik net noemde. Soms is het veel erger
Jajajajaquote:Op zondag 7 juni 2020 10:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oei.....nou ja succes dan maar
Zo eerst maar eens onder de douche en daarna lekker onder een dekentje op de bank, grijzig fris weer hier.....quote:
Oh, hier schijnt het zonnetje. Maar het mag hier ook grijzig worden met regen en wind. Dan kan ik eindelijk die Harry Potter marathon houdenquote:Op zondag 7 juni 2020 10:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo eerst maar eens onder de douche en daarna lekker onder een dekentje op de bank, grijzig fris weer hier.....
Zekers, zekers!quote:
Fijn voor een zondag! Zoals het hoort.quote:Op zondag 7 juni 2020 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers, zekers!
Mini-ToT is in een volkomen hysterische bui!Rennen, lachen, spartelen als je hem aan kijkt enz!
![]()
![]()
En hoestie daar?
Nog steeds geen stokj geapporteerdquote:Op zondag 7 juni 2020 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Puzz puzz puzz puzzz miauwww
hoe is het met je!
Hoiquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |