Ziet er netjes uit maar totaal niet mijn ding...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
dze is het geerd
Ik krijg er een beeld van schattige Japanse meisjes in een zwarte tutu bij, of totaal uitgebluste jonge carrière-rakkers die te veel hooi op hun vork hebben genomen!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit maar totaal niet mijn ding...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg er een beeld van schattige Japanse meisjes in een zwarte tutu bij, of totaal uitgebluste jonge carrière-rakkers die te veel hooi op hun vork hebben genomen!
Een oude leidinggevende van mij (dat gastje was volgens mij toen nog jonger dan ik) reed op ongeveer zo'n ding.quote:
Beter!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Geerd het volgende:
Vanaf 15juni grenzen weer wat open...dus beetje geluk gaat mijn motorvakantie nog door aug/sept
Blijft een indrukwekkend staaltje motortechniek om naar te kijken ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn meest recente fietsje.
Als mevrouw ToT haar rijbewijs heeft, koopt ze misschien een cheap-ass klein wagentje, óf ik koop een motor en dat zij de Prius dan gebruikt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg er een beeld van schattige Japanse meisjes in een zwarte tutu bij, of totaal uitgebluste jonge carrière-rakkers die te veel hooi op hun vork hebben genomen!
ja en jij?quote:
Ben nog een beetje slaperig. Ik hoorde al dat de dossiers zijn gekomen dus ga zo opstaan en ontbijten 🍳quote:
dossiers okequote:Op zondag 7 juni 2020 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben nog een beetje slaperig. Ik hoorde al dat de dossiers zijn gekomen dus ga zo opstaan en ontbijten 🍳
okequote:Op zondag 7 juni 2020 09:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en de ochtendinlichtingen staan ook al op mij te wachten. Maarja 😛
Spannende zakenquote:Op zondag 7 juni 2020 10:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Succes met je dossiers en inlichtingen......zit er nog wat spannends tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |