Klopt man. Ik rijd op verrijkers enzo. Leuk speelgoedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Achterop zitten vind ik serieus echt saai.
Laat mij zelf maar lekker kneuren!
Kom dan Jonguhquote:
Begrijp ik heel goedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rijdt toch liever zelf als het kan ..1300 cc 2 cilinder 180pk/140nm bij 190kg![]()
![]()
![]()
Verrijkers?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:07 schreef RTR het volgende:
[..]
Klopt man. Ik rijd op verrijkers enzo. Leuk speelgoed![]()
wouw schitterendquote:
Of lekker voorop!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tot moet ik op spatbord zitten ofzo
coolquote:
Geluk dat dat altijd goed is gegaan ..kan ook onder je kont wegschuiven...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef ToT het volgende:
Reed enorm schokkerig als je rustig wilde toeren, hij was alleen om hard mee op te trekken, maar in de bochten kreeg je een vonkenregen door het lage frame.
Maar het ergste was dat de gaskabel om de 100 km of zo bleef knappen.
Klopt ja. Twee-cilinders gaan ook nooit kapot vanwege slechte smering maar de koppeling nekt ze vaakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geluk dat dat altijd goed is gegaan ..kan ook onder je kont wegschuiven...
Joh dat is het karakter van een 2 cilinder he...koppel...
Deze is ook heel bokkig laag in toeren ..
Nee hij was opgeboord van 883 naar 1200cc, maar de cilinderkop hebben ze verder origineel gelaten. Dat schijnt de compressie totaal te verneuken en dat resulteert weer in bokkig gedrag.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Schuiven heb ik een keer met een ZZR gedaan, maar kon op het laatste moment nog nét corrigeren.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik lag met deze ktm in de bosjes...in de ardennen..10k schadequote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Schuiven heb ik een keer met een ZZR gedaan, maar kon op het laatste moment nog nét corrigeren.
Ja toch welquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik lag met deze ktm in de bosjes...in de ardennen..10k schade![]()
Verzekerd hequote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]Daaaaaaamn bro!
Ik heb onlangs voor het eerst sinds 25 jaar schade met de auto gehad. Achteruit tegen een fout geparkeerde auto aan geknald!
Met de motor nooit onderuit gegaan gelukkig.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verzekerd he..motor stond al eerder bij de dealer in Nederland dan ik terug was van de vakantie ...alle oorlogsmusea afgeweest daaro vandaag trouwens d day normandie 76 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |