Oeh, leuk! En lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
we zijn wezen lunchenwat een happening om weer in een restaurant te zitten
![]()
Broodjes lamsburger. was wat prijzig maar smaakte goed
nee helemaal niet, we moesten onze handen ontsmetten en hij vroeg of gezondsheidsklachten hadden. Dus tante roept hooikoorts waarop ik vrees nu moeten we er uit maar neequote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, leuk! En lekker. Was het niet een hoop gedoe met alle regels en gekkigheid?
Dat vraag ik me van mezelf af en toe wel af waarom, ben tenslotte ook al mijn baan kwijt. Wat bij mij denk ik wel meehelpt dat ik best een vervelende periode achter de rug heb en dat nu eindelijk een beetje achter de rug is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe blijven jullie dan zo positief?
Scheelt wel dat het lekker heeft geregend en er dus niet zoveel pollen in de lucht zitten voor de hooikoorts.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee helemaal niet, we moesten onze handen ontsmetten en hij vroeg of gezondsheidsklachten hadden. Dus tante roept hooikoorts waarop ik vrees nu moeten we er uit maar neeMaar was ook niet druk. Die zaak is net een week open dus denk dat ze niet zo streng zijn
Dus wanneer moet je op gesprek?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
bediening was wat houterig maar dat zijn mensen met een beperking geloof ik. Mooie zaak hoor
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt wel dat het lekker heeft geregend en er dus niet zoveel pollen in de lucht zitten voor de hooikoorts.
Ik moest net bij de kapper een mondkapje op
Dat mag je niet meer zeggen, het is mensen met kansenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
bediening was wat houterig maar dat zijn mensen met een beperking geloof ik. Mooie zaak hoor
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag je niet meer zeggen, het is mensen met kansen
Kwam best een hoop vanaf, de tondeuse liep zelfs een paar keer vast van al het haarquote:
Nu weer kort en pittig?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam best een hoop vanaf, de tondeuse liep zelfs een paar keer vast van al het haar
Ja, kan ik zo tenminste weer verongelijkt gaan lopen klagen bij de AHquote:
Ja kom je toch wat serieuzer over ltvdKarenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, kan ik zo tenminste weer verongelijkt gaan lopen klagen bij de AH
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde laten zien hoe ik goed ik met tomatensoep kon gooien maar stond niet op de kaart
Tante Fleur alweer weg?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kom je toch wat serieuzer over ltvdKaren
He zonde johquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wilde laten zien hoe ik goed ik met tomatensoep kon gooien maar stond niet op de kaart
lamsburger. brood is vannacht gebakken in hun eigen bakkerij daar. was zeer smakelijk en stukje vlees ook maar voor 10 euro was het wel wat karig.quote:
Fokkers herkend?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lamsburger. brood is vannacht gebakken in hun eigen bakkerij daar. was zeer smakelijk en stukje vlees ook maar voor 10 euro was het wel wat karig.
Schapiesvlees is gewoon duurquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lamsburger. brood is vannacht gebakken in hun eigen bakkerij daar. was zeer smakelijk en stukje vlees ook maar voor 10 euro was het wel wat karig.
ja maar ik denk dat het meer mentaal is dat ik die op de grote markt toch het lekkerst vindt. Maar deze was ook niet slechtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt wel lekkerNog een goeie koffie verkeerd gedronken?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat het meer mentaal is dat ik die op de grote markt toch het lekkerst vindt. Maar deze was ook niet slecht
Wij hebben hier een KFC gekregen. Nu horen we officieel bij de grote jongens.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik van de week maar weer eens naar de Mac ga.
ja zeker en door de stad lopen fascnirende mensen vaakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het mensen kijken maakt de koffie lekkerder
Lag er geen lading friet naast ofzo?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het was gewoon een broodje. Heb nog steeds trek ;P
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker en door de stad lopen fascnirende mensen vaakEr is vrouw. niet helemaal goed. Die ruimt peuken op van straat en als ze dan onder je tafel eenpeuk ziet dan moet ze die dus opruimen. En ze ziet er wat vervwilderd uit, en heeft dan van die tieten tot op de knieen dus dan gooit ze eerst die boobs in je gezicht op weg naar die peuk. Mis ik wel
Hier zit geloof ik niet eens een McDonalds in de gemeentequote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben hier een KFC gekregen. Nu horen we officieel bij de grote jongens.
Elke zaterdag?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
en op zaterdag natuurlijk ruttegod die daar met zijn koffie zit
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hmm okee...
In het dorp waar ik vandaan komt loopt een vrouw van twee meter rond die altijd roze jurken draagt en al 40 jaar met een zakdoek voor haar neus en mond loopt. Zag ik haar vorige week in de supermarkt zonder zakdoek voor haar neus.
Nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit geloof ik niet eens een McDonalds in de gemeente
Het is dan ook gewoon asociaal om je peuk op de grond te gooienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker en door de stad lopen fascnirende mensen vaakEr is vrouw. niet helemaal goed. Die ruimt peuken op van straat en als ze dan onder je tafel eenpeuk ziet dan moet ze die dus opruimen. En ze ziet er wat vervwilderd uit, en heeft dan van die tieten tot op de knieen dus dan gooit ze eerst die boobs in je gezicht op weg naar die peuk. Mis ik wel
Hakuna?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hmm okee...
In het dorp waar ik vandaan komt loopt een vrouw van twee meter rond die altijd roze jurken draagt en al 40 jaar met een zakdoek voor haar neus en mond loopt. Zag ik haar vorige week in de supermarkt zonder zakdoek voor haar neus.
Hier een man van de verstandelijk uitgedaagden opslag die altijd met een tas rondloopt en altijd alle openbare prullenbakken afgaat om te zien of er nog wat interessants in zitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hmm okee...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier een man van de verstandelijk uitgedaagden opslag die altijd met een tas rondloopt en altijd alle openbare prullenbakken afgaat om te zien of er nog wat interessants in zit
Oh geen idee, maar ik geef ook niet zoveel om frietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.En de beste frietzaak zat vroeger in dat dorp met de overdreven kerk.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar ik geef ook niet zoveel om friet
Nou ja recycling, hij sleurt gewoon allemaal zooi mee terug gok ik die zijn begeleiders daarna weer in de kliko kunnen gooienquote:
Ja ik vind dat vreselijk saai voer, prima als het ergens bij zit maar ga het niet speciaal halenquote:
Vroeger zat er in de bus die jij nam vaak een Chinees die uit zijn hoofd het spoorboekje aan het opdreunen was. Ook een bijzonder geval.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja recycling, hij sleurt gewoon allemaal zooi mee terug gok ik die zijn begeleiders daarna weer in de kliko kunnen gooienHij maakt ook altijd rare geluidjes dus die hoor je vaak van een afstand wel aankomen.
Ik vind het vooral interessant als het bij pindasaus zitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind dat vreselijk saai voer, prima als het ergens bij zit maar ga het niet speciaal halen
met uitjesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant als het bij pindasaus zit
Hmm, zegt me niet zoveelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger zat er in de bus die jij nam vaak een Chinees die uit zijn hoofd het spoorboekje aan het opdreunen was. Ook een bijzonder geval.
Of appelmoes.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant als het bij pindasaus zit
Vraag even om een foto en handtekening. For a friend.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
en op zaterdag natuurlijk ruttegod die daar met zijn koffie zit
Echt nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag even om een foto en handtekening. For a friend.
O, echt?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, zegt me niet zoveelMaar in mijn tijd was er een 'snel'bus die jouw dorp oversloeg
Gewoon je smurfbroek aantrekken :pquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nog met mijn jas en schoenen aan omdat ik eigenlijk weer naar buiten wilde, maar nu heb ik geen zin meer
Ja de 96quote:
Jawel je kunt het, ik ga zo ook weer aan de wandelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nog met mijn jas en schoenen aan omdat ik eigenlijk weer naar buiten wilde, maar nu heb ik geen zin meer
Echt nooit van gehoord. Toen ik studeerde had je 's morgens om half acht ook vaak een touringcar. Al waren dat toen tamelijk gare bussenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de 96Was toen vaak ook een touringcar omdat de BBA niet genoeg bussen had ofzo
Ja, ik ga toch maarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel je kunt het, ik ga zo ook weer aan de wandel
Grote jongenquote:
aaaaw blijven zittenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://www.telegraaf.nl/(...)et-naar-de-vogelklas
its alivequote:
nice one.. en ja flinke stormquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
3x 65 liter rechthoekige cementkuip gevonden. Wel helemaal bij Gamma megastores. Meegekregen op de fiets, maar wat een storm man. Geveltuintje
Uitgeput van je lunch?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Dat dat sociale contact je zo kan uitputten he
Geinig, al zou ik er niet mee over straat gaan,quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel mondkapjes gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar die zijn niet hipquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geinig, al zou ik er niet mee over straat gaan,
Maar euhm, je hebt toch nog like what 80 mondkapjes?
quote:
Ik hang echt net de was buitenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:49 schreef mschol het volgende:
korter rondje gelopen dan gepland ivm regen
eensquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb liever zo'n neutrale dan met allerlei lolligheden erop eigenlijk.
Van die papieren of stoffen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
eens
ik heb nu neutrale maar die zitten eigenlijk veel te los boven en onder
Wijn pers feest bij jou thuis?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg zeker een stuk of 10 trossen druiven aan mijn druif.
Mijn Vader krijgt uitslag van de reguliere mondkapjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb liever zo'n neutrale dan met allerlei lolligheden erop eigenlijk.
Vraag het aan Dennis, die is er zelf eentje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou kennelijk dus wel of denk je dat Frantic het verzint?
Vast welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat die vrij zijn er wel 1 op te doen..
Waarom zou ik het aan Dennis moeten vragen, jij bent degene die stellig beweert dat buschauffeurs ze niet dragen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het aan Dennis, die is er zelf eentje.
[..]
Vast wel
Ik heb een tijdje geleden een discussie op facebook gezien waarin uitgelegd werd dat reizigers in het OV een mondkapje op hoeven, maar chauffeurs niet. Die hebben geen contact meer met reizigers sinds reizigers achterin instappen. En op eoa manier zou het ook de verkeersveiligheid nadelig benvloeden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het aan Dennis moeten vragen, jij bent degene die stellig beweert dat buschauffeurs ze niet dragen?
Da hep op feesboek gestaan!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een discussie op facebook gezien waarin uitgelegd werd dat reizigers in het OV een mondkapje op hoeven, maar chauffeurs niet. Die hebben geen contact meer met reizigers sinds reizigers achterin instappen. En op eoa manier zou het ook de verkeersveiligheid nadelig benvloeden.
Dat ze ze niet hoeven te dragen betekent natuurlijk niet dat het niet mag. Als Frantic zegt dat zijn vader het draagt neem ik gewoon aan dat het waar is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een discussie op facebook gezien waarin uitgelegd werd dat reizigers in het OV een mondkapje op hoeven, maar chauffeurs niet. Die hebben geen contact meer met reizigers sinds reizigers achterin instappen. En op eoa manier zou het ook de verkeersveiligheid nadelig benvloeden.
Oh dat zou best kunnen dan hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is bij ons verplicht omdat ze de grens over gaan.
Nou hier, zie jequote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is bij ons verplicht omdat ze de grens over gaan.
Is Idd bij ons door t regiobestuur/veiligheidsregio verplicht gesteldquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze ze niet hoeven te dragen betekent natuurlijk niet dat het niet mag. Als Frantic zegt dat zijn vader het draagt neem ik gewoon aan dat het waar is.
Als Frantic iets zegt neem je het gewoon aan en als ik iets zeg moet ik het verantwoorden alsof het zowat een rechtszaak is. Ik zeg alleen wat ik op internet gelezen heb. Als je het niet gelooft, vind ik dat prima.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze ze niet hoeven te dragen betekent natuurlijk niet dat het niet mag. Als Frantic zegt dat zijn vader het draagt neem ik gewoon aan dat het waar is.
Heeft niks met kunnen te makenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen danWat ik langs zag komen ging over binnenlands verkeer. Schiet ook niet op natuurlijk dat iedereen maar zijn eigen tegenstrijdige regeltjes hanteert in "verenigd" Europa
Natuurlijk. Want herr obersteuermannfuhrer’s wil is wetquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Frantic iets zegt neem je het gewoon aan en als ik iets zeg moet ik het verantwoorden alsof het zowat een rechtszaak is. Ik zeg alleen wat ik op internet gelezen heb. Als je het niet gelooft, vind ik dat prima.
Wat?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Frantic iets zegt neem je het gewoon aan en als ik iets zeg moet ik het verantwoorden alsof het zowat een rechtszaak is. Ik zeg alleen wat ik op internet gelezen heb. Als je het niet gelooft, vind ik dat prima.
Hm. Heel lang geleden dat ik wat bij een goede Chinees heb kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens even wat Chinees bestellen. 5828 stappen is nog niet genoeg voor vandaag tenslotte
Grannies gone wildquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:21 schreef Arch-Indar het volgende:
Mijn moeder was als enige op de veerpont vandaag, en moest ook een mondkapje op.
Ze ging gelijk een bank overvallen zei ze.
WTF is dat nou weer?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm. Heel lang geleden dat ik wat bij een goede Chinees heb kunnen krijgen.
Wij hadden Groninger rijsttafel vanmiddag
Hier hebben we best een goeie Chineesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Heel lang geleden dat ik wat bij een goede Chinees heb kunnen krijgen.
Idd. En mijn Chinees werd iemand niet zo vrolijk vanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier hebben we best een goeie ChineesMaar jij bent hier natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier hebben we best een goeie Chinees![]()
O, een Captain’s Dinner ken ik wel ja. Capucijners met spekquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Google maar..
Ook wel captain’s dinner genoemd.
Arme lui voer als je t mij vraagt.
Kapucijners..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]e
Bruine bonen met spek en dingetjes.
Arme luis voerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, een Captain’s Dinner ken ik wel ja. Capucijners met spek
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kapucijners..
En dan doen ze er vaak nog droge witte rijst bij. Omdat dat dan wat beter weg slikt.droge witte rijst
Verse kapucijners vind ik lekker. Zal wel weer bijna het seizoen ook zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kapucijners..
En dan doen ze er vaak nog droge witte rijst bij. Omdat dat dan wat beter weg slikt.droge witte rijst
Niet te vreten die dingen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
helaas zitten er eckte liefhebbers aan boord en was t vandaag de 1e en hopelijk enige keer deze term.
Haaievinnen? Serveren ze dat? Chop chop en dat beest levend terug in de zee..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Haaievinnensoep en kerriedriehoekjes en loempia met sat en foe yong hai en bami is over 20 minuten klaarWeer een week eten in huis
Zomaar een paar is wel te doen. En kapucijners zij beter dan bruine bonen. Maar de hele combi captains dinner is gewoon mijn ding niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verse kapucijners vind ik lekker. Zal wel weer bijna het seizoen ook zijn.
Bamiquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Haaievinnensoep en kerriedriehoekjes en loempia met sat en foe yong hai en bami is over 20 minuten klaarWeer een week eten in huis
Zo heet het. Zit vooral veel eiwit en wat stukjes ham in.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haaievinnen? Serveren ze dat? Chop chop en dat beest levend terug in de zee..
Nee joh, die snotdingetjes in de soep zijn hartstikke nep.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haaievinnen? Serveren ze dat? Chop chop en dat beest levend terug in de zee..
In zeeland niet hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n Captain’s Dinner bieden gemeenten vaak aan vrijwilligers aan om ze te ‘bedanken’.
Wat een straf
Oorspronkelijk wordt het wel met haaivin gemaakt. Lees dat Deliveroo het niet meer verkoopt. Zal ook wel te duur zijn om hier te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heet het. Zit vooral veel eiwit en wat stukjes ham in.
Ik denk niet dat het in Nederland met echte haaievin erin verkocht wordt. In china vast wel though
Oorspronkelijk is het met echte haaivinquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, die snotdingetjes in de soep zijn hartstikke nep.
Snertquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In zeeland niet hoor
Maar goed. Snert met pannenkoeken past voor mij ook in dat rijtje.
Ik eet t allemaal wel hoor, maar het is niet mn favoriet. En ik heb een hekel aan een menu van 7 dagen. Soms heb je koks waarbij je aant bord kan zien wat voor dag van de week is.
Nu is het goudvisvin.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oorspronkelijk is het met echte haaivin
Ja, maar niet hier bij de plaatselijke Gouden Muur.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oorspronkelijk is het met echte haaivin
heb geen idee waar je het over hebt :pquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar...
Met
Je schaamhaar op
Je achterheaufd.
Mastermovies
nee dat hoop ik nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar niet hier bij de plaatselijke Gouden Muur.
geen krokant buikspek erbijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Over een bak genaamd Kutt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb geen idee waar je het over hebt :p
is dat nederlandse cultuur?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Over een bak genaamd Kutt.
Ik bedoel. k.u.t.t.
Nee das ei. Jij bedoeld Tsjappie Joyquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
Foe yong hai dat is toch alleen van die laffe groente?
parodie op night rider?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zoek ff op YouTube naar nichtrijder
nee das wat anders:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aye ayequote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee das ei. Jij bedoeld Tsjappie Joy
Bedoel je tjap tjoy? Dat is groente, wat Fes heeft is met ei.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
Foe yong hai dat is toch alleen van die laffe groente?
ben al 5 jaar niet meer bij de chinees geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je tjap tjoy? Dat is groente, wat Fes heeft is met ei.
dan slaap ik niet voor 3 uur 's nachts ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het wel een mooi moment voor een dutje.
Heb ik vanmiddag al gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
Net gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
daarom kook ik liever nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:56 schreef Karzai het volgende:
Timing daar gaat het om met koken dat alles tegelijk klaar is
reguliere kok over boord en leerling kok gijzelen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
Laatste week dat onze leerling kok aan boord is.
En die kookt beter dan onze reguliere kok
Natuurtalentje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
na mijn eerste gedeelte van de html cursus heb ik van de 13 vragen maar 3 fout
En de stok?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Nu wordt het pas interessant:
<head>ltvdk</head>
Probeer maar gewoon, enige wat je stuk kan maken is ljkcuquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm die is nog niet voorbij gekomen. maar vermoed <stick></stick>
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
<head>ltvdk</head>
das het eerste wat ik in mijn robot ga programmerenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet het eens hard op lezen
LTVDK slash head
Arme jongenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das het eerste wat ik in mijn robot ga programmeren
Oh jee, hoeveel diplomatendochters bezwangerd en hoeveel Ferrari's gekocht?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Drie terrasjes onveilig gemaakt vandaag![]()
Beetje aangeschoten ook
Kasteel veiliggesteld?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Drie terrasjes onveilig gemaakt vandaag![]()
Beetje aangeschoten ook
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
<head>ltvdk</head>
Ja wat dat betreft was het een beetje lauw dagje wel, maarrrrrr wel een Rosa Veilchenblau gekocht, ik begin echt een tuinhomo te wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, hoeveel diplomatendochters bezwangerd en hoeveel Ferrari's gekocht?
Wat doetquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duurt nog wel even voordat ik zover ben denk ik :p
Ja ik snap dit ook niet hoorquote:
Dan gewoon goed doorgaan tot de volgende ochtend!quote:[img]httpdoorgaanstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 6 juni 2020 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dan slaap ik niet voor 3 uur 's nachts ofzo
Nou inderdaad. Ik zou denken dat dat onkruid wel een Nederlandse naam heeft, maar nee dusquote:
Ja lila-paars maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik zou denken dat dat onkruid wel een Nederlandse naam heeft, maar nee dusBlauw is het trouwens ook niet
Doet me denken aan een gay caf hier in de stad, die hebben na carnaval op woensdag altijd zo'n bordje hangen, vandaag haring beffen en paling pijpen, vind ik grappigquote:
Prima, Ballie heeft zelf wel satpennenquote:
Palinghoofdjes opsturen naar Den Haag?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, Ballie heeft zelf wel satpennenStuur maar op
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Palinghoofdjes opsturen naar Den Haag?![]()
Ok waarom niet eigenlijk
Ik heb bitterbal genezenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wil toch niet alleen het hoofdje
Hoe dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
LTVDK je bent gered
Wel even doen alsof je een paling bent de rest van je leven
Hier kan ik zoveel vieze grapjes mee maken dat ik dat maar even niet doequote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
LTVDK je bent gered
Wel even doen alsof je een paling bent de rest van je leven
De liefde van je leven is dol op paling dus ga ervoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kan ik zoveel vieze grapjes mee maken dat ik dat maar even niet doe
Ze is ook helemaal weg van mijn hoofd, alleen wel om twijfelachtige redenen ...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De liefde van je leven is dol op paling dus ga ervoor![]()
Meer kan ik jullie ook niet helpen hoor
<head>ltvdkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is ook helemaal weg van mijn hoofd, alleen wel om twijfelachtige redenen ...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
A goddess on a Haags flatje
Was burning like led lightning
The summit of beauty and love
And bitterbal was her name
She's got it
Yeah baby, she's got it
Well, I'm your paling
I'm your paling
At your desire
Well, I'm your paling
I'm your fire
At your desire
Ze neigt meer richting Medusa hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
A goddess on a Haags flatje
Was burning like led lightning
The summit of beauty and love
And bitterbal was her name
She's got it
Yeah baby, she's got it
Well, I'm your paling
I'm your paling
At your desire
Well, I'm your paling
I'm your fire
At your desire
Ja, de laatste Hellenistische heerseres van Egypte.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cleopatra was toch ook eigenlijk Grieks (Macedonisch)?
En pleegde zelfmoord door zich te laten bijten door ......?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, de laatste Hellenistische heerseres van Egypte.
Aanvankelijk werd aangenomen dat Cleopatra zelfmoord pleegde door zich te laten bijten door een giftige Aspisadder, maar deze slang komt in Egypte helemaal niet voor. Hierdoor wordt vaak gesteld dat het een Egyptische cobra moet zijn geweest. Ook wordt gesuggereerd dat de Egyptische koningin experimenteerde met verschillende soorten zelfmoord op gevangenen of dat ze een gifbeker zou hebben leeggedronken. En andere theorie is dat Octavianus haar ombracht. Onbekend is ook waar Antonius en Cleopatra begraven liggen. Volgens de Supreme Council of Antiquities (SCA) in Egypte liggen ze ergens ten zuidwesten van Alexandri begraven.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En pleegde zelfmoord door zich te laten bijten door ......?
een gerbil??quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja! Jou moet ik hebben! Mijn clematis groeit als een malle, en en en.... ik zag dat ik al een bloem ga krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fotoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Jou moet ik hebben! Mijn clematis groeit als een malle, en en en.... ik zag dat ik al een bloem ga krijgen.
Ze had ook een kind met Julius Caesar Caesarion genaamd maar toen Cleopatra en Marcus Antonius eenmaal de strijd tegen Augustus verloren hadden werd deze zoon onthoofd op last van Augustus (Octavianus)quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aanvankelijk werd aangenomen dat Cleopatra zelfmoord pleegde door zich te laten bijten door een giftige Aspisadder, maar deze slang komt in Egypte helemaal niet voor. Hierdoor wordt vaak gesteld dat het een Egyptische cobra moet zijn geweest. Ook wordt gesuggereerd dat de Egyptische koningin experimenteerde met verschillende soorten zelfmoord op gevangenen of dat ze een gifbeker zou hebben leeggedronken. En andere theorie is dat Octavianus haar ombracht. Onbekend is ook waar Antonius en Cleopatra begraven liggen. Volgens de Supreme Council of Antiquities (SCA) in Egypte liggen ze ergens ten zuidwesten van Alexandri begraven.
https://historiek.net/cleopatra-vii-egyptische-koningin/6636/
Jij geeft adsdfs head?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
<head>ltvdk</head>
De Diana?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Jou moet ik hebben! Mijn clematis groeit als een malle, en en en.... ik zag dat ik al een bloem ga krijgen.
Ook een prinses Diana? Zal zo even een foto maken maar is zo donker buiten. En is echt alleen nog maar een knop he?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
FotoDie heb ik hier ook staan met bloem
lekker batsen met je eauma!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klootviool.
https://nichtrijder.pepijnblom.com/
geen idee welke ;Pquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook een prinses Diana? Zal zo even een foto maken maar is zo donker buiten. En is echt alleen nog maar een knop he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |